نشانی: خ آزادی، خ بهبودی، نرسیده به نصرت، ساختمان بنیامین، پ 145، طبقه 5، واحد 18- مجهز به (2) آسانسور و پارکینگ- تماس: 66097851 (7 خط), 66030825-021

دفتر مرکزی: 66097851     مرکز تعمیرات: 66097859   شعبه شرق :77978135   شعبه هفت تیر: 88836102   شعبه جنوب: 55300568 شعبه غرب 44153186 شعبه شمال 26721443  
شعبه اسلامشهر و رباط کریم 56746602

تعمیرات موبایل سامسونگ - تعمیرات گوشی سامسونگ

تعمیرات موبایل سامسونگ

تعمیرات گوشی سامسونگ تخصصی

گوشی موبایل سامسونگ از رایجترین محصولات در بازار است اما فقط به خرید آن نباید فکر کرد، تعمیرات موبایل سامسونگ یا تعمیرات گوشی سامسونگ نیز از مهمترین معیارها برای خرید است. خوشبختانه مرکز تعمیرات موبایل این مسئله را برای طرفداران این محصول حل کرده است. در این مرکز تعمیرات گوشی و موبایل از مهمترین واحدهای تخصصی است که در تهران می‌توانید به آن مراجعه کنید.

تکنسین‌های تعمیر موبایل با جدیدترین تجهیزات و امکانات دستگاه معیوب را تست و عیب یابی می‌کنند تا بتوانند دقیق‌تر مشکل دستگاه را پیدا و تعمیر نمایند. مهم‌ترین نکته‌ای که در تعمیرات می‌توان به آن اشاره کرد هزینه و زمان تعمیر است با توجه به گسترش تعمیرکاران غیر مجاز و تعرفه تعمیرات‌های گزاف شما را نگران از اختلاف قیمت‌ها می‌کند از طرف دیگر قطعات تقلبی که مورد استفاده قرار می‌گیرد و بیشتر تعمیرکاران موبایل با دانش تجربی خود و عدم اطلاعات کافی اقدام به تعمیرات موبایل سامسونگ می‌پردازند به همین خاطر تعمیر موبایل انجام شده بی کیفیت و پس از مدتی مجدد به همان مشکل بر می‌خورد.

مرکز تعمیرات موبایل سامسونگ این مشکل را برطرف کرده ضمن استفاده از دستگاه‌های عیب یابی هوشمند از قطعات شرکتی اصل استفاده می‌کند که منجر به کیفیت مطلوب برای تعمیر می‌شود به همین خاطر تنها مرکزی است که پس از تعمیر ضمانت تعمیر را به کاربران خود می‌دهد.

تعمیرات موبایل

تعمیرات موبایل سامسونگ در تهران

  • بازیابی تنظمیات کارخانه 
  • تست و بهینه‌سازی ولتاژ موبایل
  • انجام مشاوره در زمینه قطعات 
  • تعمیرات دوربین موبایل سامسونگ
  • تعمیرات کارت حافظه موبایل سامسونگ
  • تعمیر نواقص میکروفن و اسپیکر
  • تعویض و یا تعمیر صفحه نمایش 
  • برطرف‌سازی مشکلات هنگ گوشی
  • ریست کردن گوشی سامسونگ
  • تعمیر USB موبایل سامسونگ
  • تعمیر اسپیکر 
  • تعمیر  مشکلات بلوتوث 
  • اصلاح مشکلات ویبره گوشی 
  • برطرف کردن مشکل پرش در صفحه نمایش
  • رفع مشکلات آنتن‌دهی موبایل
  • رفع مشکلات سیم کارت 
  • تعمیر و یا تعویض باتری
  • انجام تست‌های مربوط به تغذیه قطعات
  • فلش، فارسی‌سازی و نصب نرم افزار
  • رسوب‌زدایی با اولتراسونیک
  • شوسازی در باطری موبایل سامسونگ
  • برطرف کردن مشکل عدم خواندن سیم کارت از سوی گوشی در مرکز تعمیرات موبایل سامسونگ

کدام خدمات تخصصی تعمیرات موبایل نیاز دارید ؟

تجهیزات هوشمند
مرکز تعمیرات موبایل سامسونگ با تجهیزات هوشمند تست و عیب یابی، عیوب دستگاه را بطور دقیق پیدا و پس از تعمیر تست از عملکرد صحیح آن انجام می شود،
تعمیر در کمترین زمان و هزینه
موبایل سامسونگ از پر هزینه ترین تلفن همراه های موجود بازار است که هزینه تعمیر چند برابر هزینه خرید آن می شود. هزینه تعمیر در نمایندگی بر حسب تعرفه اتحادیه می باشد.
دریافت و ارسال دستگاه فوری
با ثبت خرابی گوشی و استعلام هزینه و زمان تعمیر، میتوانید با پیک دستگاه به مرکز تعمیرات ارسال کنید و پس از دریافت شروع به بررسی و تعمیر می شود

بیشترین مشکلاتی که برای تلفن‌های همراه به وجود میاید خاموش شدن ناگهانی و روشن نشدن آن موجب شده تا کاربران را دچار دغدغه‌های خرابی گوشی نماید شاید به نظر برسد مشکل از باتری باشد و یا می‌تواند از برد موبایل باشد تشخیص این خرابی بر عهده تعمیرکار است که با دستگاه موارد خرابی را تست کند. در ابتدا برای تشخیص اولیه گوشی را به شارژر وصل کنید اگر شروع به شارژ شدن کند مشکل از باتری و اگر روشن نشود مشکل از برد گوشی می‌تواند باشد. Ic های روی برد بر اثر آسیب باعث اختلال در جریان الکتریسیته و عدم روشن شدن گوشی می‌شود. این بررسی باید بسیار دقیق انجام شود یکی از علل‌هایی که به آی سی گوشی سامسونگ آسیب وارد می‌کند می‌توان به آبخوردگی، جریان بیشتر از اندازه ولتاژ برق یا ضربه دیدن اشاره کرد.

مرکز تعمیرات موبایل سامسونگ با توجه به دستگاه های هوشمند تست و عیب یابی گوشی میتواند دقیق این مسئله را بررسی کند. اما در نظر داشته باشید تعمیر گوشی خاموش هیچ تضمینی ندارد.

باتری درصورتی که لازم نیست نباید تعویض گردد اما راه‌های تشخیصی وجود دارد که در صورت مشاهده می‌توانید با تعمیر کار متخصص برای تعمیر موبایل سامسونگ اقدام نماید به یاد داشته باشید باتری‌ها زباله نیست و قابل بازیافت برای مصارف دیگر هستند اما در حقیقت در صورت خرابی باتری‌ها تنها راه تعویض آن است دقت داشته باشید که به اصل بودن باتری باید توجه ویژه‌ای کرد چراکه باتری‌های تقلبی باعث خالی شدن زود شارژ گوشی می‌شود و نمی‌تواند کارایی صحیحی به شما ارائه دهد.

کاربرد اولیه هر تلفن همراه برقراری تماس و شناسایی انواع سیمکارت می‌باشد این مورد به قدری مهم است که اگر سیمکارتی در گوشی همراه شناخته نشود سایر قابلیت‌های گوشی مانند اینترنت نیز کارآمد نخواهد بود. این مشکل در گوشی‌های هوشمند جدید بیشتر رخ می‌دهد عمده دلیل این مسئله اختلالات نرم افزاری است اما در مواقعی هم مشاهده شده به دلیل جابجایی بیش از حد سیمکارت، سوکت های سیمکارت دجار خرابی می‌شود. متخصصان دوره دیده سرویس سامسونگ با دانش و شناخت انواع گوشی‌های هوشمند در کمترین زمان این خرابی را تعمیر می‌کنند.

یکی از رایجترین مشکلات کاربران شکستن ال سی دی گوشی های هوشمند است که به دلیل ظرافت و تمام تاچ بودن  با کوچک ترین ضربه دچار آسیب میشود. بیشتر کاربرانی که برای تعویض به تعمیرات موبایل سامسونگ مراجعه می کنند از این مسئله دلخور هستند اگر فقط گلس گوشی دچار آسیب شده باشد بجز نقاطی که ال سی دی  دچار شکستی نشده باشد اختلالی بر عملکرد گوشی یا تاچ نمی گذارد و کاربران را از پرداخت هزینه های گزاف ال سی دی نجات می دهد . دقت داشته باشید تعمیرات گوشی سامسونگ در نمایندگی هایی که دستگاه تعویض تاچ دارند به راحتی میتوانند گلس و ال سی دی را از یکدیگر جدا کنند

تعمیرات گوشی سامسونگ
تعمیرات گوشی سامسونگ

تعمیرات موبایل در محل

  1. عدم اتلاف وقت در روز های متوالی
  2. عدم پرداخت هزینه های ایاب و دهاب مراجعه به مرکز
  3. تعمیر گوشی در کوتاه ترین زمان ممکن
  4. پیک همیشه رایگان برای دریافت دستگاه معیوب و ارسال پس از تعمیر
  5. صرفه جویی در هزینه های متفرقه
  6. ضمانت و گارنتی قطعات پس از تعمیر به مدت محدود

پس از هوشمند شدن گوشی های سامسونگ پر کاربردترین بخش در این دستگاه دوربین آن است همانطور که می دانید عکاسی و فیلمبرداری با دوربین های گوشی بسیار رایج و کاربردی تر از گدشته شده است به همین جهت اهمیت دوربین گوشی های سامسونگ بسیار زیاد است. در گوشی های سامسونگ به لحاظ سخت افزاری وابسته به لنز و به جهت نرم افزاری به عدم وجود  بد افزار ها بستگی دارد به عبارت دیگر اختلال در این این قسمت از کارایی آن سلب میکند ورود مایعات یا غبار به تاثیر مستقیم روی کارایی سخت افزاری این بخش دارد تعمیرات موبایل سامسونگ که در واحدی مستقل قرار دارد با این موضوع کاملا آشناست و بهترین خدمات را در این خصوص ارائه می دهد.

یکی از نکاتی که باید در تعمیر دوربین اهمیت داد عیب یابی دقیق دستگاه است همونطور که اشاره کردیم دوعاملی که تاثیر مستقیم بر روی عمرکرد این قطعه می گذارند نرم افزاری و سخت افزاری است در نتیجه تشخیص این مورد به اشتباه بعضی از مراکز تعمیر  هزینه های سنگینی را به همراه خواهد داشت و درصورت عدم تعمیر صحیح عملکرد رضایت بخشی نخواهد داشت

مزایای استفاده از کاور گوشی سامسونگ

امروزه کاربران برای امنیت و محافظت تبلت استفاده از کاورهای مخصوصی توصیه می شود اگر این موارد به درستی رعایت شود میزان تعمیرات موبایل سامسونگ کمتر می شود. قاب های سیلیکونی خوش دست بوده و به لبه های موبایل می چسبد و با باریک بودن خود فرم اصلی گوشی را حفظ می کند. همچنین قیمت قاب‌ سیلیکونی مناسب تراز قابل پلاستیک است. ویژگی ها عبارتند از:

  • ایمنی بالا
  • خوش سایز بودن
  • دسترسی کامل به صفحه نمایش
  • مقاومت در مقابل گرما و گردوغبار
  • جنس جالب و ضد لغزش
  • ظاهر زیبا و خوشایند
samsung mobile