نشانی: خ آزادی، خ بهبودی، نرسیده به نصرت، ساختمان بنیامین، پ 145، طبقه 5، واحد 18- مجهز به (2) آسانسور و پارکینگ- تماس: 66097851 (7 خط), 66030825-021

دفتر مرکزی: 66097851     مرکز تعمیرات: 66097859   شعبه شرق :77978135   شعبه هفت تیر: 88836102   شعبه جنوب: 55300568 شعبه غرب 44153186 شعبه شمال 26721443  
شعبه اسلامشهر و رباط کریم 56746602

خطرات منبع تغذیه ناکافی در لپ تاپ سامسونگ

 منبع تغذیه ناکافی در لپ تاپ سامسونگ/ اکثر کاربران تجاری معمولی به منبع تغذیه لپ تاپ سامسونگ خود فکر نمی کنند مگر اینکه از لپ تاپ استفاده کنند و آداپتور برق متناوب آن را گم کنند. با این حال، منابع تغذیه لپ تاپ رومیزی اجزای حیاتی هستند. در یک لپ تاپ سامسونگ، آنها تعیین می کنند که آیا لپ تاپ سامسونگ شما اصلا روشن می شود و کار می کند یا خیر. در رایانه‌های عملکرد محور مانند ایستگاه‌های کاری طراحی به کمک رایانه یا مدل‌سازی مالی، محدودیت‌های منبع تغذیه تعیین می‌کنند که سیستم چقدر قدرت محاسباتی می‌تواند داشته باشد.

منبع تغذیه ناکافی در لپ تاپ سامسونگ

اجتناب از ارتقاء

هر جزء اضافی که به رایانه خود اضافه می کنید به قدرت بیشتری نیاز دارد. در حالی که یک هارد دیسک ممکن است فقط بین ۳ تا ۱۰ وات نیاز داشته باشد، برخی از کارت های گرافیک صدها وات مصرف می کنند. اگر منبع تغذیه شما در حال حاضر برای تامین نیازهای رایانه شما کافی نیست، نمی تواند نیازهای قطعات اضافی یا ارتقا یافته را برآورده کند.

اورکلاک را کنار بگذارید

یکی از راه های کاهش عملکرد بیشتر از یک CPU یا پردازنده گرافیکی موجود، اجرای آن با سرعتی بالاتر از مشخصات طراحی اصلی آن است. این فرآیند که اورکلاک نامیده می شود، می تواند منجر به افزایش عملکرد قابل توجهی از اجزای موجود شود. با این حال، اجرای قطعات با سرعت بالاتر به معنای عبور قدرت بیشتر از طریق آنها است. این نه تنها به یک منبع تغذیه با وات بالاتر نیاز دارد، بلکه به منبع تغذیه ای با وات بالاتر نیز نیاز دارد که برق تمیزی را فراهم کند و نزدیک به محدودیت های توانایی خود نباشد.

بی ثباتی سیستم

هنگامی که منبع تغذیه شما به نارسایی نزدیک می شود، لپ تاپ سامسونگ شما گاه به گاه دچار سکسکه می شود. به عنوان مثال، اگر لپ تاپ سامسونگ شما هنگام راه‌اندازی یک درایو نوری از کار بیفتد یا هنگامی که یک دستگاه USB را مانند یک هارد دیسک برق مصرف می‌کند وصل می‌کنید، می‌تواند نشانه‌ای از منبع تغذیه بیش از حد باشد. خرابی های مکرر هنگام انجام کارهای محاسباتی فشرده یکی دیگر از نشانه های احتمالی مشکلات منبع تغذیه است.

تصادفات عمده

اگر منبع تغذیه شما به طور کامل ناکافی باشد یا اگر منبع تغذیه مرزی را برای مدت طولانی استفاده کنید، در نهایت از کار می افتد. اگر لپ تاپ سامسونگ شما به طور مطلق روشن نمی شود و حتی وقتی سیستم را روشن می کنید صدای فن منبع تغذیه را نمی شنوید، نشانه قطع شدن منبع تغذیه است. اگر دود یا بوی سوختن اجزا را دیدید، فورا دوشاخه دیواری لپ تاپ سامسونگ را بکشید و یا خودتان منبع تغذیه را تعویض کنید یا از یک تکنسین بخواهید این کار را برای شما انجام دهد.

تعمیر لپ تاپ در نمایندگی سامسونگ

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

11 + چهار =