نشانی: خ آزادی، خ بهبودی، نرسیده به نصرت، ساختمان بنیامین، پ 145، طبقه 5، واحد 18- مجهز به (2) آسانسور و پارکینگ- تماس: 66097851 (7 خط), 66030825-021

دفتر مرکزی: 66097851     مرکز تعمیرات: 66097859   شعبه شرق :77978135   شعبه هفت تیر: 88836102   شعبه جنوب: 55300568 شعبه غرب 44153186 شعبه شمال 26721443  
شعبه اسلامشهر و رباط کریم 56746602

خرابی جت پمپ ظرفشویی شامل چه مواردی می‌شود؟

خرابی جت پمپ ظرفشویی قبل از آنکه درباره تعمیر جت پمپ ظرفشویی سامسونگ صحبت کنیم، بهتر است اطلاعاتی در مورد این قطعه و کارکردهای آن در ظرفشویی داشته باشید. جت پمپ ظرفشویی، کنترل آب ورودی به ظرفشویی را بر عهده دارد که کارکرد ماشین را با کیفیت و با مصرف انرژی کمتر کامل می‌کند. جت پمپ یکی از قسمت‌های اصلی ماشین ظرفشویی سامسونگ است که چرخش و فشار آب را به صورت کاملا دقیقی کنترل می کند .

در برخی از مدل‌های جدید ظرفشویی سامسونگ، جت پمپ و هیتر آب با هم یک قسمت را تشکیل می‌دهند. این موضوع سبب شده که گرم کردن با سرعت بالاتری انجام شود و در نتیجه انرژی کمتری مورد استفاده قرار بگیرد. با این اوصاف اگر جت پمپ خراب شود، در واقع بخش بزرگی از عملکرد ظرفشویی سامسونگ از دست می‌رود. تحت این شرایط باید نسبت به تعمیر جت پمپ ظرفشویی سامسونگ اقدام کرد.

تعمیر جت پمپ ظرفشویی سامسونگ

در خرابی و از کار افتادن جت پمپ ظرفشویی سامسونگ، عوامل مختلفی مؤثر هستند. شکستگی پروانه جت پمپ، یکی از عواملی است که در صورت وقوع، به کل جت پمپ آسیب می‌رساند. سوختگی سیم پیچ، از دیگر شکل‌های خرابی جت پمپ است. در صورت سوختن سیم پیچ، تعمیر جت پمپ ظرفشویی سامسونگ هزینه‌بر می‌شود. قفل شدن جت پمپ از بارزترین نوع خرابی جت پمپ ظرفشویی است. در این صورت ظرفشویی عملکرد خود را از دست داده و با خطاهای مشخصی همراه است. توجه داشته باشید اگر نازل یا خود جت پمپ کثیف باشد، آب با شدت مناسبی وارد ظرفشویی نمی‌شود. در این شرایط شستشو معمولاً با کیفیت نامناسبی صورت می‌گیرد. تمیز کردن جت پمپ و متعلقات آن، به رفع این مشکل کمک می‌کند.

تعمیر جت پمپ ظرفشویی سامسونگ یا تعویض آن؟

اگرچه تعمیر جت پمپ ظرفشویی در این مرکز قابل انجام می‌باشد اما توصیه کارشناسان همواره این است که جت پمپ تعویض شود. تعمیر جت پمپ معمولاً در همه شرایط امکان پذیر نیست و ممکن است با موفقیت همراه نباشد. فرآیند تعمیر و یا تعویض جت پمپ ظرفشویی سامسونگ تنها به دست متخصصان مربوطه انجام می‌شود و نیاز به ابزارهای ویژه‌ای دارد. تعمیرکاران برای تعمیر، با باز کردن پرچ موتور، دو پوسته آن را از هم جدا می‌کنند.

پس از آن بلبرینگ‌ها را بیرون کشیده و سایر قطعات را نیز بازرسی می‌کنند. کاسه نمد، پره آب پاش و هیتر (درصورت همراه بودن آن با جت پمپ) دیگر قطعاتی است که باید با نهایت دقت از جت پمپ جدا شود. این فرآیند تنها می‌تواند توسط کسانی انجام شود که علاوه بر شناخت کافی از جت پمپ، دقت لازم را نیز در روند تعمیر به کار ببرند تا موجب صدمات بیشتر به آن نشوند. بنابراین توصیه می‌گردد جهت تعمیر جت پمپ ظرفشویی سامسونگ به نمایندگی سامسونگ مراجعه کنید.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

19 − نه =