نشانی: خ آزادی، خ بهبودی، نرسیده به نصرت، ساختمان بنیامین، پ 145، طبقه 5، واحد 18- مجهز به (2) آسانسور و پارکینگ- تماس: 66097851 (7 خط), 66030825-021

دفتر مرکزی: 66097851     مرکز تعمیرات: 66097859   شعبه شرق :77978135   شعبه هفت تیر: 88836102   شعبه جنوب: 55300568 شعبه غرب 44153186 شعبه شمال 26721443  
شعبه اسلامشهر و رباط کریم 56746602

هنگی گوشی سامسونگ / از مهم ترین ابزار­هایی که هر یک از ما در دست خود داریم گوشی­‌های موبایل­مان است. که با داشتن ابزار­ها زیادی که در خود جای داده اند برای کار­های مختلف به ما کمک می­‌کنند. کار­هایی من جمله خرید کردن، تماس با دوستان وآشنایان، بازی کردن و فیلم دیدن که جزو تفریحات محبوب روی گوشی­‌های هوشمند حساب می­‌شوند. اما گاهی این تفریحات ممکن است موجبات یک اتفاق ناخوشایند در تلفن همراه شما را رقم بزنند. بازی‌­های سرگرم کننده با گرافیک بالا می­‌توانند باعث به وجود آمدن سربار زیادی بر روی پردازنده لپ تاپ شما شوند، می­‌توانند باتری شما را داغ و شارژ گوشی شما را سریعتر خالی کنند. در اینجای کار باید گفت که بازی کردن می­تواند موجب هنگ کردن گوشی شما بشود. اما اصلا هنگ کردن به چه معناست؟ در ادامه می‌­پردازیم به این سوال و راه­‌حل­هایی که برای جلوگیری از هنگ کردن آن وجود دارد.

هنگ گوشی چیست؟

هنگ کردن واژه ای است که در زمان متوقف شدن ناگهانی تلفن همراه به آن گفته می‌­شود. باعث می­‌شود شما نتوانید هیچ کاری با تلفن همراه خود بکنید. در هنگامی که این اتفاق می‌­افتد اول از همه هیچ کاری نکنید!

هیچ کاری نکنید یعنی از دست زدن به قسمت­‌های مختلف صفحه گوشی و دادن دستورات جدید به آن خودداری کنید. هنگ کردن چه موقع اتفاق می‌افتد؟ زمانی که شما در حال انجام کار­های متفاوتی با تلفن همراه خود هستید و به صورت مداوم دستوراتی می‌­فرستید که گوشی باید انجام دهد، در برخی از این زمان­‌ها ممکن است اتفاقی نیفتد اما در برخی مواقع نیز ممکن است یک دفعه متوجه شوید که گوشی همراهتان دیگر کار نمی­‌کند و از پذیرش دستورات شما باز ایستاده است!

هنگی گوشی سامسونگ

علت­‌های شایع هنگ کردن گوشی

دلایل مختلفی باعث هنگی گوشی سامسونگ می شوند که در ادامه سعی می کنیم برخی از مهم ترین دلایل را به شما معرفی کنیم.

پر بودن حافظه رم

یکی از علت­‌هایی که گوشی شما به خاطر آن ممکن است با هنگ زیاد گوشی مواجه شود، پر بودن حافظه رم است که اگر آن را پاک نمی‌­کنید این اتفاق در گوشی شما باعث می­‌شود که گوشی شما به مراتب بیش از حالتی که حافظه رم شما خالی است هنگ می­‌کند. نیاز است که حافظه رم خود پس از استفاده از اپلیکیشنی که دیگر قصد استفاده از آن را ندارید پاک سازی کنید.

نمایندگی تعمیرات سامسونگ 

پر بودن حافظه داخلی

حافظه داخلی گوشی مکانی است که معمولا فیلم‌­ها، عکس‌­ها، اپلیکیشن‌­ها و دیگر موارد استفاده شما بر روی آن نصب می­‌شود. حافظه گوشی یکی از مهم ترین بخش‌­های آن است که اگر پر شود می­تواند مشکلات بسیاری را برای تلفن همراه سامسونگ شما به وجود بیاورد، برای همین سعی کنید چیز­هایی که نمی­‌خواهید را از گوشی خود حذف کنید و نگذارید حجم زیادی از اطلاعات در تلفن شما انباشته شود چرا که بعدا اگر بخواهید هم جدا سازی و پاک کردن مواردی که نمی‌­خواهید بسیار سخت و وقت گیر خواهد بود.

به روز رسانی نکردن سیستم عامل گوشی

اگر برای اندروید گوشی موبایل تان به روز رسانی پیشنهاد می‌­شود، یعنی یک سیستم عامل اندروید به روز شده که احتمالا به تازگی هم در دسترس عموم قرار داده شده است برای تلفن همراه شما آماده است و موارد زیادی به سیستم تان اضافه می­کند. پس سعی کنید در اولین فرصت سیستم عامل اندروید گوشی تان را به روز رسانی کنید.

روش­‌های رفع هنگ گوشی

اپلیکیشن­‌هایی وجود دارند که به شما برای مدیرت فایل­‌ها، خالی کردن حافظه رم و رفع هنگ گوشی کمک می­‌کنند.در این شرایط تلاش کنید اول از همه با برنامه ریزی برای میزان حافظه خود از کاملا پر شدن آن جلوگیری کنید. با اپلیکیشن­‌های پاکسازی کننده زباله­‌های درون گوشی خود را حذف و در راستای خالی کردن حافظه رم گوشی قدم بردارید.در همی حین می­توانید از اپلیکیشن­‌های رفع هنگ گوشی نیز بهره ببرید.

در این مقاله به این پرداختیم که هنگ کردن چیست؟ و چه کار­هایی باعث می‌­شود گوشی شما هنگ کند، در هنگام هنگ چه کار­هایی باید انجام دهید و امیدواریم با جمع آوری مطالب و خواندن این مقاله توانسته باشیم کمکی هر چند اندک در راستای بهبود عملکرد گوشی همراهتان داشته باشیم.

تعمیر تبلت سامسونگ 

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سیزده − 6 =