نشانی: خ آزادی، خ بهبودی، نرسیده به نصرت، ساختمان بنیامین، پ 145، طبقه 5، واحد 18- مجهز به (2) آسانسور و پارکینگ- تماس: 66097851 (7 خط), 66030825-021

دفتر مرکزی: 66097851     مرکز تعمیرات: 66097859   شعبه شرق :77978135   شعبه هفت تیر: 88836102   شعبه جنوب: 55300568 شعبه غرب 44153186 شعبه شمال 26721443  
شعبه اسلامشهر و رباط کریم 56746602

۶ راهکار رفع هنگ کردن گوشی سامسونگ

دلایل هنگ کردن گوشی سامسونگ چیست؟ گوشی های سامسونگ در سطح جهانی مشهور هستند و سامسونگ مشتریان وفادار و راضی زیادی دارد که به گوشی های سامسونگ به عنوان اولین انتخاب خود نگاه می کنند. اما این بدان معنا نیست که گوشی های سامسونگ کامل هستند. برخی از افراد متوجه می شوند که تلفن های سامسونگ گاهی اوقات کند می شوند. آیا با این وضعیت مواجه شده اید؟ این فقط یک مشکل کوچک است. در این مقاله می توانید به راحتی متوجه شوید که چرا گوشی های سامسونگ هنگ می کنند و ۶ راه حل مفید هنگ گوشی سامسونگ را دریافت کنید.

هنگ کردن گوشی سامسونگ

قسمت ۱: چرا گوشی سامسونگ شما هنگ می کند؟

اگرچه فناوری تلفن های همراه روز به روز قدرتمندتر می شود، اما معمولاً دستگاه های الکترونیکی از کار افتاده اند. بنابراین، چرا گوشی های سامسونگ ناگهان هنگ می کنند؟ بیایید دلایل را بررسی کنیم.

برای بسیاری از برنامه ها و Bloatware

اگر برنامه های زیادی را روی تلفن سامسونگ خود اجرا کنید، ممکن است برنامه ها رم را بیش از حد بارگذاری کنند و منجر به مشکل هنگ سامسونگ شود. علاوه بر این، نصب بسیاری از برنامه‌ها بر روی تلفن همراه شما فضای ذخیره‌سازی داخلی را تمام می‌کند و باعث تاخیر دستگاه می‌شود. همچنین، bloatware از پیش نصب شده دلیل دیگری برای هنگ کردن موبایل سامسونگ است.

رم ناکافی

فقط یک برنامه را روی دستگاه سامسونگ خود اجرا کنید، اما همچنان باعث مشکل هنگ کردن موبایل سامسونگ می شود؟ دلیل آن این است که حافظه رم گوشی کافی نیست، که اغلب در دستگاه های تلفن همراه قدیمی رخ می دهد. دستگاه های قدیمی نمی توانند برنامه های به روز شده را به خوبی پشتیبانی کنند.

سیستم عامل نامناسب

برخی از کاربران سامسونگ می پرسند که چرا گوشی های سامسونگ پس از به روز رسانی سیستم عامل آویزان می شوند. در واقع، آخرین سیستم عامل لزوماً بهترین سیستم عامل برای تلفن هوشمند شما نیست، زیرا معمولاً بزرگتر است. از این رو، به روز رسانی سیستم عامل در تلفنی که چندین سال استفاده کرده اید، توصیه نمی شود.

آسیب های فیزیکی

اگر تلفن همراه خود را بیاندازید و آن را خراب کنید، ممکن است به قطعات گوشی آسیب برساند و باعث مشکل هنگ کردن سامسونگ شود. بعلاوه، زمانی که قطعات قدیمی شدند، عقب ماندن و هنگ کردن گوشی عجیب نیست.

بخش ۲: راه حل های Samsung Phone Hang چیست؟

بعد از اینکه متوجه شدیم چرا گوشی های سامسونگ هنگ می کنند، در مورد راه حل قطع گوشی سامسونگ صحبت خواهیم کرد. ۶ رویکرد عملی در زیر وجود دارد، و شما می توانید راهنمای دقیق را برای تعمیر گوشی سامسونگ خود به راحتی دنبال کنید.

راه حل ۱: رفع هنگ گوشی سامسونگ از طریق تعمیر سیستم

اولین راه حل مشکل حلق آویز موبایل سامسونگ استفاده از این تعمیر سیستم سامسونگ است. این ابزار می تواند مشکلات سیستمی مختلف مانند تاخیر دستگاه، صفحه سیاه، خراب شدن برنامه، بریک شدن و غیره را برطرف کند. با استفاده از آن می توانید بدون هیچ مهارتی سیستم دستگاه سامسونگ خود را به حالت عادی برگردانید. برای تعمیر موفقیت‌آمیز، تمام داده‌های گوشی شما را پاک می‌کند، بنابراین بهتر است از قبل از تلفن سامسونگ خود نسخه پشتیبان تهیه کنید.

نکات مهم این نرم افزار تعمیر سامسونگ:

– در رفع مشکلات یخ زدگی و آویزان دستگاه سامسونگ به خوبی عمل کنید.

– صفحه سیاه مرگ را در دستگاه های اندرویدی با کلیک های ساده به حالت عادی برگردانید.

– به طور موثری از کار افتادن سیستم و برنامه‌ها، گیرکردن دستگاه، به‌روزرسانی OTA ناموفق و غیره کار کنید.

– پشتیبانی از اکثر گوشی های سامسونگ مانند Samsung Galaxy M10/M30/S9/S8/S7/A9s/A6s/A90 و غیره.

– برای تلفن های سامسونگ از اپراتورهایی مانند AT&T، T-Mobile، Verizon، Sprint و سایر اپراتورها کار کنید.

برنامه تعمیر آویز سامسونگ را به صورت رایگان در زیر دانلود کنید.

وقتی گوشی سامسونگ با این نرم افزار تعمیر هنگ می کند، در اینجا چه کاری باید انجام دهید:

مرحله ۱. نرم افزار را نصب کنید

لطفا نرم افزار تعمیر را دانلود و بر روی کامپیوتر خود نصب کنید. سپس آن را اجرا کنید و ماژول “System Repair” را در رابط انتخاب کنید.

مرحله ۲. گوشی سامسونگ را به کامپیوتر وصل کنید

– تلفن سامسونگ خود را از طریق کابل داده به رایانه شخصی متصل کنید و گزینه «Android Repair» را در سمت چپ انتخاب کنید. سپس روی نماد “شروع” کلیک کنید، اطلاعات صحیح دستگاه خود را انتخاب کنید و روی نماد “بعدی” ضربه بزنید.

– برای تأیید عملکرد خود، “۰۰۰۰۰۰” را تایپ کنید، و برنامه شروع به حذف تمام داده های دستگاه سامسونگ می کند.

مرحله ۳. حلق آویز تلفن سامسونگ

– برای بوت کردن گوشی سامسونگ در حالت دانلود، باید دستورالعمل های پاپ آپ را دنبال کنید و روی نماد “بعدی” کلیک کنید. شروع به دانلود سیستم عامل برای تعمیر گوشی شما می کند.

– پس از چند دقیقه، گوشی آویزان سامسونگ شما را تعمیر می کند.

راه حل ۲: حل مشکل Samsung Hang از طریق راه اندازی مجدد

وقتی گوشی سامسونگ شما قطع می شود، چگونه دستگاه را ریستارت کنیم؟ راه‌اندازی مجدد تلفن سامسونگ می‌تواند داده‌های بد را پاک کند، برنامه‌های گیر کرده را در پس‌زمینه متوقف کند و حافظه داخلی را آزاد کند، بنابراین می‌تواند چندین مشکل سیستم را حل کند. این می تواند بسیار به شما کمک کند، به خصوص زمانی که نمی دانید کدام برنامه باعث می شود گوشی شما دچار مشکل شود.

اگر تلفن سامسونگ از طریق راه اندازی مجدد هنگ کرد، در اینجا چه باید کرد:

تلفن سامسونگ خود را به طور عادی راه اندازی مجدد کنید

به طور کلی، برای راه اندازی مجدد گوشی سامسونگ، می توانید صفحه را به سمت پایین بکشید و روی نماد سوئیچ کلیک کنید. سپس گزینه “Restart” را برای راه اندازی مجدد گوشی خود انتخاب کنید.

اجباری گوشی را ریستارت کنید

در صورتی که گوشی شما یخ زده است و نمی توانید آن را خاموش کنید، می توانید دکمه های کاهش صدا و پاور را برای حدود ۱۵ ثانیه به مدت طولانی فشار دهید. با سیاه شدن صفحه، می توانید دکمه ها را رها کنید. سپس می توانید آن را روشن کنید.

تنظیم مجدد خودکار دوره ای

تنظیمات را باز کنید و گزینه «مراقبت از باتری و دستگاه» > «بیشتر» > «اتوماسیون» > «راه‌اندازی مجدد خودکار در زمان‌های تعیین‌شده» را انتخاب کنید. سپس می‌توانید زمان‌بندی را تنظیم کنید و دستگاه سامسونگ شما به‌موقع به‌طور خودکار راه‌اندازی مجدد می‌شود.

آیا می دانید: داغ شدن بیش از حد گوشی سامسونگ

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

18 − هجده =