نشانی: خ آزادی، خ بهبودی، نرسیده به نصرت، ساختمان بنیامین، پ 145، طبقه 5، واحد 18- مجهز به (2) آسانسور و پارکینگ- تماس: 66097851 (7 خط), 66030825-021

دفتر مرکزی: 66097851     مرکز تعمیرات: 66097859   شعبه شرق :77978135   شعبه هفت تیر: 88836102   شعبه جنوب: 55300568 شعبه غرب 44153186 شعبه شمال 26721443  
شعبه اسلامشهر و رباط کریم 56746602

رفع مشکل از کار افتادگی ریموت تلویزیون/ دلایل زیادی وجود دارد که باعث می شود ریموت شما کار نکند. با این حال، رایج ترین دلایل کار نکردن کنترل سامسونگ از راه دور تلویزیون، مشکلات باتری، مشکلات جداسازی یا مشکلات حسگر مادون قرمز است. اما علت خرابی کنترل سامسونگ چیست؟ در این مقاله علت روش های برای درست شدن کنترل قرار داده شده است. به راحتی می توانید مراحل را طی کرده و کنترل خود را عیب یابی نمایید.

روش ۱. باتری های کنترل سامسونگ از راه دور خود را بررسی کنید

در حالی که کنترل سامسونگ از راه دور را به سمت تلویزیون خود گرفته اید، دکمه پاور را فشار دهید. مطمئن شوید که نشانگر LED روی تلویزیون چشمک می زند. در غیر این صورت، کنترل سامسونگ از راه دور شما انرژی کافی در باتری ها ندارد.

رفع مشکل از کار افتادگی ریموت تلویزیون

روش ۲. کنترل سامسونگ از راه دور هوشمند خود را جفت کنید

اگر از کنترل سامسونگ از راه دور هوشمند استفاده می‌کنید، ممکن است نیاز به جفت شدن داشته باشد تا دوباره به درستی کار کند. دکمه های بازگشت و پخش/مکث را به طور همزمان برای بیش از ۳ ثانیه فشار دهید تا پنجره پاپ آپ جفت سازی نمایش داده شود.

رفع مشکل از کار افتادگی ریموت تلویزیون

روش ۳. تداخل و انسداد را بررسی کنید

هر گونه مانع بین تلویزیون و کنترل سامسونگ از راه دور خود را بردارید. اگر در تلویزیون بین کنترل سامسونگ از راه دور و گیرنده اشیایی وجود داشته باشد، سیگنال های مادون قرمز ممکن است مسدود شوند. علاوه بر این، تجهیزات الکترونیکی می توانند سیگنال کنترل سامسونگ از راه دور شما را مختل کنند. اگر وسایل الکترونیکی مانند چراغ، رادیو یا دستگاه های تلفن همراه در اطراف تلویزیون خود دارید، سعی کنید آنها را دورتر ببرید.

رفع مشکل از کار افتادگی ریموت تلویزیون

روش ۴. سیگنال مادون قرمز را به صورت بصری بررسی کنید

می توانید سیگنال مادون قرمز را با استفاده از هر دوربین دیجیتالی، از جمله دوربین موجود در دستگاه تلفن همراه خود، بررسی کنید. دوربین را روشن کنید و نوک جلویی کنترل سامسونگ از راه دور را به سمت لنز دوربین بگیرید. دکمه روشن/خاموش روی کنترل سامسونگ از راه دور را فشار دهید و نگه دارید در حالی که به صفحه دستگاه تلفن همراه نگاه می کنید. نور یا فلاشی را خواهید دید که از کنترل سامسونگ از راه دور می آید.

رفع مشکل از کار افتادگی ریموت تلویزیون

اگر نور یا فلاشی از ریموت نمی بینید و باتری های ریموت را تعویض کرده اید، به این معنی است که ریموت مشکل دارد.

مهم ترین نرم افزار کنترل تلویزیون

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

2 × چهار =