دفتر مرکزی: 66097851     مرکز تعمیرات: 66097859   شعبه شرق :77978135   شعبه هفت تیر: 88836102   شعبه جنوب: 55300568 شعبه غرب 44153186 شعبه شمال 26721443  
شعبه اسلامشهر و رباط کریم 56746602

چگونه مشکل توقف مداوم اینترنت سامسونگ را برطرف کرد؟

دستگاه های سامسونگ با مرورگر اینترنتی سامسونگ از پیش نصب شده عرضه می شوند که به مراتب بهتر از گزینه های مرورگر شخص ثالث است. ایمن، ایمن و سریع با قابلیت های مدرن است. اما هنوز هم بسیاری از کاربران با یک خطای خاص مواجه می شوند که در آن اینترنت سامسونگ به طور مداوم روی دستگاه متوقف می شود. این خطا بسیار خشمگین است زیرا ممکن است برنامه مرورگر و تمام کارهای ذخیره نشده همراه با آن از کار بیفتد. برخی از دوستان من هنگام ارائه یک نظرسنجی آنلاین با پیام خطا – مشکل اینترنت سامسونگ همچنان متوقف می شود، همین مشکل را داشتند. این مشکل به دلیل عوامل متعددی از جمله سیگنال، فایل های حافظه پنهان و پیکربندی بد تنظیمات اینترنت ایجاد می شود. همچنین ممکن است فضای ذخیره‌سازی یا ظرفیت پردازش رم شما پر باشد، بنابراین، برنامه اینترنت سامسونگ نمی‌تواند آن را در خود جای دهد.

تعمیر مداوم اینترنت سامسونگ

از آنجایی که ما علت اصلی قطعی متناوب اینترنت سامسونگ را نمی دانیم، چند روش را ذکر کرده ام که شاید به حل مشکل کمک کند. اگر هر یک از روش ها مشکل شما را حل کرد، مجبور نیستید روش بعدی را دنبال کنید.

روش ۱: تبلت خود را ریستارت کنید

هنگامی که عیب‌یابی مشکلات مربوط به نرم‌افزار پیش می‌آید، همیشه باید با این روش بسیار ساده شروع کنید زیرا در رفع مشکلات جزئی از جمله اشکالات بسیار مؤثر است. حافظه رم تبلت شما را تازه می کند و همچنین همه برنامه ها و سرویس ها را از هسته خود بارگیری می کند.

می توانید این کار را با نگه داشتن دکمه پاور برای چند ثانیه انجام دهید و برای راه اندازی مجدد دستگاه، راه اندازی مجدد را انتخاب کنید. در اینجا یک روش جایگزین و در عین حال مؤثرتر برای راه اندازی مجدد دستگاه سامسونگ ارائه شده است.

  • دکمه VolumeDown را فشار داده و نگه دارید و هنوز آن را رها نکنید.
  • در حالی که دکمه صدا را پایین نگه داشته اید، کلید پاور را نیز فشار داده و نگه دارید.
  • کلیدها را چند ثانیه نگه دارید تا به طور خودکار راه اندازی مجدد شود.

پس از مدتی، راه‌اندازی مجدد تلفن به پایان می‌رسد، سپس سعی کنید برخی از سایت‌ها را مرور کنید و ببینید آیا خطای «اینترنت متوقف شده است» همچنان در راه است یا خیر. اگر هنوز در راه است، زمان آن رسیده است که خود برنامه را عیب یابی کنید.

روش ۲: عیب یابی برنامه ها

در صفحه اصلی، روی کلید برنامه های اخیر ضربه بزنید، که با سه خط افقی در سمت چپ دکمه هوم نشان داده می شود. هنگامی که صفحه برنامه اخیر/مدیر وظیفه نشان داده شد، انگشت خود را بین برنامه ها بکشید تا برنامه را جستجو کنید. اگر قبلاً موفق به اجرای آن شده اید، باید اینجا باشد.

سپس برای بستن اجباری برنامه را به سمت بیرون بکشید. اگر در دسترس نیست، به سادگی روی بستن همه تب های برنامه ضربه بزنید و همه برنامه ها را مجددا راه اندازی کنید.

روش ۳: داده ها و کش را پاک کنید

گاهی اوقات پاک کردن فایل های داده اینترنت می تواند شما را به یافتن راه حل برای خطای توقف اینترنت راهنمایی کند. این مرحله عیب‌یابی، برنامه مرورگر اینترنت را به تنظیمات پیش‌فرض بازنشانی می‌کند.

توجه: پاک کردن فایل داده، تاریخچه مرور، کوکی‌ها و حافظه پنهان مرور را پاک می‌کند. اگر داده‌های ذخیره شده در اینجا مفید هستند، یک نسخه پشتیبان از داده‌ها ایجاد کنید.

  • از بالای صفحه به پایین بکشید تا پانل اعلان به پایین بکشید.
  • روی نماد تنظیمات در گوشه سمت راست بالای صفحه دستگاه سامسونگ ضربه بزنید.
  • به پایین اسکرول کنید و سپس روی Apps ضربه بزنید.
  • برنامه اینترنت سامسونگ را پیدا کرده و باز کنید.
  • در برنامه اینترنت، روی Storage ضربه بزنید.
  • پس از آن، داده های پاک روی صفحه دستگاه سامسونگ شما ظاهر می شود.
  • برای تایید روی دکمه Clear Data کلیک کنید و سپس ok کنید

پس از پاک کردن اطلاعات برنامه، تبلت خود را مجددا راه اندازی کنید تا حافظه رم دوباره تازه شود. برنامه را دوباره راه اندازی کنید تا ببینید آیا خطای «اینترنت متوقف شده است» همچنان ظاهر می شود یا خیر.

روش ۴: از حساب سامسونگ خود خارج شوید

ورود مجدد به حساب سامسونگ خود ممکن است مشکل موقتی را که در آن اینترنت سامسونگ دائما متوقف می شود برطرف کند. برای خروج ایمن، مراحل زیر را دنبال کنید:

  • برنامه تنظیمات را در دستگاه سامسونگ خود باز کنید.
  • روی Accounts و سپس Backup ضربه بزنید
  • پس از آن بر روی Accounts کلیک کنید.
  • حساب سامسونگ خود را انتخاب کنید

روی گزینه های بیشتری که در سمت راست بالا با منوی گزینه آیکون ۳ نقطه عمودی ظاهر می شوند، ضربه بزنید.

روی Remove the account ضربه بزنید و سپس تایید کنید تا آن را حذف کنید.

هنگامی که حساب سامسونگ خود را حذف کردید، تبلت خود را مجددا راه اندازی کنید. سپس هنگام راه اندازی مجدد برنامه اینترنت سامسونگ، مشکل را بررسی کنید.

روش ۵: پارتیشن کش را پاک کنید

درست مانند برنامه‌ها، دستگاه‌های سامسونگ از حافظه پنهانی به نام کش سیستم استفاده می‌کنند. گاهی اوقات ممکن است این کش پس از به روز رسانی خراب شود که منجر به مشکلات مختلفی در دستگاه می شود. برای رفع مشکل، سعی کنید پارتیشن کش را پاک کنید.

در اینجا مراحل پاک کردن پارتیشن کش در تبلت های سامسونگ آمده است:

  1. دستگاه را خاموش کنید.
  2. کلید افزایش صدا و کلید پاور را فشار داده و نگه دارید.
  3. وقتی لوگوی سبز رنگ اندروید ظاهر شد، هر دو کلید را رها کنید، حدود ۳۰ تا ۶۰ ثانیه طول می کشد تا گزینه منوی بازیابی سیستم اندروید نشان داده شود.
  4. اکنون منوی صفحه بازیابی روی صفحه دستگاه سامسونگ ظاهر می شود.
  5. وقتی این را دیدید، دکمه ها را رها کنید.
  6. برای انتخاب گزینه wipe cache partition از دکمه کاهش صدا استفاده کنید و برای انتخاب آن دکمه پاور را فشار دهید.

  1. از دکمه کاهش صدا برای برجسته کردن گزینه yes استفاده کنید.
  2. دکمه روشن/خاموش را فشار دهید تا عمل پاک کردن کش را تأیید کنید.
  3. دکمه پاور را دوباره فشار دهید تا دستگاه راه اندازی مجدد شود.

با این کار دستگاه به رابط معمولی باز می گردد. پس از انجام این مراحل، مرورگر اینترنت سامسونگ را باز کنید و برخی از سایت ها را جستجو کنید تا بررسی کنید که آیا خطای اینترنت برطرف شده است.

مقالات مرتبط:

بازگشایی قفل تبلت سامسونگ

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

چهار × 3 =