دفتر مرکزی: 66097851     مرکز تعمیرات: 66097859   شعبه شرق :77978135   شعبه هفت تیر: 88836102   شعبه جنوب: 55300568 شعبه غرب 44153186 شعبه شمال 26721443  
شعبه اسلامشهر و رباط کریم 56746602

رفع مشکل روشن نشدن لپ تاپ/ اگر لپ تاپ سامسونگ شما روشن نمی شود، چند چیز وجود دارد که می توانید امتحان کنید. ابتدا مطمئن شوید که به برق وصل است و سیم برق به پریز وصل است. اگر همچنان روشن نیست، دکمه پاور را حداقل به مدت ۱۰ ثانیه فشار دهید. اگر جواب نداد، سعی کنید باتری را بیرون بیاورید و دوباره داخل آن قرار دهید. اگر هیچ کدام از این موارد کار نکرد، ممکن است لپ تاپ شما نیاز به سرویس داشته باشد.

وقتی دکمه پاور را روی لپ تاپ فشار می دهبم هیچ اتفاقی نمی افتد؟

چند چیز ممکن است در جریان باشد. ابتدا آداپتور برق را وصل کنید و ببینید لپ تاپ روشن می شود یا خیر. اگر اینطور نیست، ممکن است آداپتور یا سیم مشکل داشته باشد. اگر روشن شود، ممکن است مشکل از باتری یا مادربرد باشد. اگر آداپتور یا سیم برق دیگری دارید، سعی کنید از آن ها استفاده کنید تا ببینید آیا مشکل را برطرف می کند یا خیر.

چگونه لپ تاپی را که روشن نمی شود تعمیر کنیم؟

اگر لپ تاپ شما روشن نمی شود، چند چیز وجود دارد که می توانید آنها را امتحان کنید. ابتدا مطمئن شوید که به برق وصل است و آداپتور برق به لپ تاپ وصل است. اگر به برق وصل است و آداپتور وصل است، دکمه پاور را برای ۱۰-۱۵ ثانیه فشار دهید. اگر جواب نداد، باتری را بردارید و دکمه پاور را برای ۱۰ تا ۱۵ ثانیه نگه دارید. اگر هیچ یک از این راه حل ها جواب نداد، ممکن است لپ تاپ شما نیاز به سرویس داشته باشد.

رفع مشکل روشن نشدن لپ تاپ

چگونه لپ تاپ را به اجبار راه اندازی کنیم؟

چند راه برای راه اندازی اجباری لپ تاپ وجود دارد، اما رایج ترین آنها استفاده از دکمه پاور است. اگر لپ تاپ شما روشن نیست، دکمه پاور را برای چند ثانیه فشار داده و نگه دارید. اگر کار نکرد، می‌توانید از یک گیره کاغذ برای فشار دادن دکمه تنظیم مجدد در پشت لپ‌تاپ خود استفاده کنید.

چگونه لپ تاپ سامسونگ را ریست کنیم؟

چند راه برای تنظیم مجدد لپ تاپ سامسونگ وجود دارد. یک راه این است که دکمه پاور را حدود ۱۰ ثانیه نگه دارید تا کامپیوتر خاموش شود. راه دیگر این است که به بایوس بروید و تنظیمات را دوباره تنظیم کنید.

چگونه صفحه سیاه را در لپ تاپ سامسونگ تعمیر کنیم؟

اگر لپ تاپ سامسونگ شما صفحه نمایش مشکی دارد، اولین کاری که باید انجام دهید این است که دوباره آن را روشن کنید. اگر باز هم کار نمی کند، چند کار وجود دارد که می توانید برای رفع آن انجام دهید.

اولین کاری که می توانید انجام دهید این است که سیم برق را بررسی کنید تا مطمئن شوید که به درستی به برق وصل شده است. اگر چنین است، می توانید رایانه خود را مجدداً راه اندازی کنید.

چرا لپ تاپ من روشن نمی شود اما چراغ پاور روشن است؟

چند چیز وجود دارد که می تواند باعث این مشکل شود. یک احتمال این است که باتری تمام شده و نیاز به تعویض دارد. احتمال دیگر این است که مشکلی در آداپتور برق وجود دارد و باید تعویض یا تعمیر شود. در نهایت، همچنین ممکن است مشکلی در خود لپ تاپ وجود داشته باشد و نیاز به تعمیر یا تعویض داشته باشد. اگر مطمئن نیستید که چه چیزی باعث این مشکل شده است، بهتر است لپ تاپ را برای تشخیص و تعمیر نزد یک تکنسین ببرید.

چرا لپ تاپ من ناگهان از کار افتاد؟

چند چیز وجود دارد که باعث می شود لپ تاپ شما به طور ناگهانی از کار بیفتد. یک احتمال این است که باتری از بین رفته و لپ تاپ دیگر برق نمی گیرد. احتمال دیگر این است که شارژر به درستی وصل نشده باشد یا آسیب دیده باشد. اگر هیچ کدام از این موارد مشکلی نداشته باشد، ممکن است مشکلی در خود لپ تاپ وجود داشته باشد و نیاز به تعمیر یا تعویض داشته باشد.

چگونه لپ تاپ خود را بدون دکمه پاور بیدار کنیم؟

چند راه برای انجام این کار وجود دارد. یکی استفاده از صفحه کلید USB است. دیگری استفاده از برنامه ای مانند Windows PowerToys است.

آموزش تعویض ورودی لپ تاپ سامسونگ

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

19 + 12 =