نشانی: خ آزادی، خ بهبودی، نرسیده به نصرت، ساختمان بنیامین، پ 145، طبقه 5، واحد 18- مجهز به (2) آسانسور و پارکینگ- تماس: 66097851 (7 خط), 66030825-021

دفتر مرکزی: 66097851     مرکز تعمیرات: 66097859   شعبه شرق :77978135   شعبه هفت تیر: 88836102   شعبه جنوب: 55300568 شعبه غرب 44153186 شعبه شمال 26721443  
شعبه اسلامشهر و رباط کریم 56746602

میانگین طول عمر لوازم خانگی شما چقدر است؟

طول عمر لوازم خانگی / بیاموزید که چقدر می توانید انتظار داشته باشید که لوازم خانگی اصلی خود دوام بیاورند.

طول عمر  وسایل برقی سامسونگ

وسایل برقی سالم به یک خانواده کمک می کنند – یعنی تا زمانی که این کار را نکنند. مردم اغلب این اسب‌های کاری پربلند را بدیهی می‌دانند، بدون توجه به تعمیر و نگهداری معمول و زمان سپری شده از زمان نصب. این می تواند طول عمر دستگاه را کوتاه کند و شما را ملزم کند که برای یک دستگاه جدید استفاده کنید، شاید قبل از اینکه از نظر مالی آماده شوید.

همچنین شایان ذکر است که طول عمر اکثر لوازم خانگی به طور قابل توجهی در ۲۵ سال گذشته کاهش یافته است، که عمدتاً به دلیل زنگ ها و سوت های اضافی در مدل های کنترل الکترونیکی امروزی است.

و با توجه به اینکه افراد در سال های اخیر زمان بیشتری را در خانه سپری می کنند، استفاده اضافی ممکن است طول عمر دستگاه را حتی بیشتر کاهش دهد. در اینجا خلاصه ای از طول عمر معمولی برای مدل های فعلی لوازم اصلی خانه شما آورده شده است.

یخچال سامسونگ

می توانید انتظار داشته باشید که یک یخچال معمولی جدید حدود هفت سال عمر کند.

ماندگاری داشته باشید: با تنظیم تنظیمات فریزر روی ۰ درجه فارنهایت و یخچال روی ۳۶ تا ۳۷ درجه، طول عمر را به حداکثر برسانید. اینها بهترین سازش بین حمل و نقل/ایمنی کارآمد مواد غذایی و حفظ کمپرسور از بار اضافی هستند.

طول عمر لوازم خانگی

ماشین ظرفشویی سامسونگ

یک ماشین ظرفشویی معمولی جدید نیز حدود هفت سال عمر می کند.

ماندگاری داشته باشید: صابون زیاد دشمن شماره ۱ ماشین ظرفشویی شماست. مواد شوینده بدون کثیفی برای مبارزه، به مهر و موم ها و مکانیسم های داخل دستگاه شما حمله می کند و حتی می تواند ظروف شما را حک کند. علیرغم آنچه در جعبه نوشته شده است، یک قاشق غذاخوری ماده شوینده کافی برای تمیز کردن ظروف شما است. و اگر از غلاف های ظرفشویی محصور شده استفاده می کنید، از تقویت کننده آبکشی صرف نظر کنید. این از قبل در غلاف است.

طول عمر لوازم خانگی

اجاق گاز سامسونگ

اجاق گاز شما، چه مجزا و چه یک واحد، محکم ترین دستگاه آشپزخانه شما را تشکیل می دهند که اغلب ۱۰ سال یا بیشتر دوام می آورد. اغلب این بدنه یا واحد کنترل الکتریکی است که قبل از واحدهای پخت خراب می شود. یا این سبک قدیمی می شود و میل به یک وسیله جدید را برمی انگیزد.

ماندگاری: متخصص ما توصیه می‌کند از چرخه خود تمیز کردن فر خودداری کنید، که اغلب بسیار داغ است (تا ۱۱۰۰ درجه فارنهایت!) و بر ساختار فشار وارد می‌کند و طول عمر آن را کوتاه می‌کند.

مایکروویو سامسونگ

می توانید انتظار داشته باشید که یک مایکروویو جدید حدود شش سال دوام بیاورد.

ماندگاری داشته باشید: به طور کلی، از مایکروویو برای کارهای گرم کردن سریعی که برای آن طراحی شده است استفاده کنید و کارهای سنگین را به فر معمولی خود بسپارید.

ماشین لباسشویی سامسونگ

یک ماشین لباسشویی معمولی جدید پنج تا هفت سال عمر می کند، شاید بیشتر با تعمیر و نگهداری منظم.

ماندگاری: مانند ماشین ظرفشویی، صابون بیش از حد دلیل اصلی مشکلات ماشین لباسشویی است. صرف‌نظر از نوع دستگاه، تنها از یک تا ۱-۱/۲ قاشق غذاخوری در هر بار استفاده کنید. (واقعاً، این تمام چیزی است که شما نیاز دارید!) صابون بیش از حد در دستگاه جمع می شود، که باعث می شود وان بوی کپک زده و به واشرها، مهر و موم ها و یاتاقان ها آسیب برساند.

طول عمر لوازم خانگی

خشک کن لباس سامسونگ

عمر خشک کن ها بیشتر از ماشین لباسشویی است، معمولاً ۷ تا ۱۲ سال. ماندگاری داشته باشید: اگرچه وسوسه انگیز است که از تمیز کردن پرز بین بارها صرفنظر کنید، گرفتگی تله دلیل اصلی استرس در خشک کن شما است. هر بار آن را تمیز کنید. به گفته کارشناس ما از ورق های خشک کن نیز بگذرید. لایه مومی آن‌ها می‌تواند روی صفحه پرز جمع شود و باعث می‌شود خشک‌کن سخت‌تر کار کند (و صفحه نمایش سریع‌تر مسدود می‌شود).

به همین دلیل، هر سال چند بار دریچه خشک کن را تمیز کنید. تجمع در آنجا عملکرد خشک کن شما را مختل می کند و از بین رفتن آن را سرعت می بخشد.

تعمیر لوازم خانگی خود را به کارشناسان ما در نمایندگی تعمیرات سامسونگ بسپارید.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سه × 3 =