نشانی: خ آزادی، خ بهبودی، نرسیده به نصرت، ساختمان بنیامین، پ 145، طبقه 5، واحد 18- مجهز به (2) آسانسور و پارکینگ- تماس: 66097851 (7 خط), 66030825-021

دفتر مرکزی: 66097851     مرکز تعمیرات: 66097859   شعبه شرق :77978135   شعبه هفت تیر: 88836102   شعبه جنوب: 55300568 شعبه غرب 44153186 شعبه شمال 26721443  
شعبه اسلامشهر و رباط کریم 56746602

تعمیر سوئیچ هوشمند گوشی

آیا با روش های تعمیر سوئیچ هوشمند گوشی آشنا هستید؟ سامسونگ گلکسی اس ۱۰ را امسال عرضه کرد و همچنان کاربران را در سراسر جهان جذب می کند. بسیاری از کاربران ساکت سامسونگ ممکن است هنگام تعویض به Samsung Galaxy S10+/ S10/ S10e/ S9 جدید، Smart Switch را برای انتقال فایل‌ها انتخاب کنند. اما گاهی اوقات با عدم کارکرد سوئیچ هوشمند سامسونگ مواجه می شوند. با توجه به تعداد کاربران سامسونگ، این مشکل ممکن است دردسرهای زیادی را به همراه داشته باشد. به همین دلیل است که ما این آموزش را برای رفع مشکل ارسال می کنیم. می توانید مقاله زیر را بخوانید و حداقل یک راه عملی برای رفع مشکل به راحتی پیدا کنید.

تعمیر سوئیچ هوشمند گوشی

قسمت ۱. سوئیچ هوشمند سامسونگ کار نمی کند – مشکلات و راه حل های رایج

برای رفع مشکلات مربوط به کار نکردن سوئیچ هوشمند گوشی سامسونگ مراحل زیر را انجام دهید.

#۱. سازگاری

ابتدا باید بدانید که سوئیچ هوشمند سامسونگ نمی تواند به راحتی روی همه گوشی های اندرویدی و آیفون کار کند. این برنامه برای انتقال بی سیم به سیستم عامل اندروید ۴.۰ یا بالاتر نیاز دارد. و اگر از کاربران آیفون بودید، فقط به شما اجازه می دهد تا انواع محدودی از فایل ها را با نسخه رایانه شخصی خود انتقال دهید. برای استفاده از Smart Switch در PC/Mac، باید مطمئن شوید که دستگاه دارای Android نسخه ۴.۳ یا بالاتر/ iOS نسخه ۴.۲.۱ یا بالاتر است.

#۲. ثبات

بسیاری از کاربران متوجه می شوند که معمولاً هنگام انتقال داده از کار می افتد. وقتی داده‌هایی که انتقال می‌دهید خیلی زیاد است یا منبع و دستگاه‌های هدف را در فاصله نامناسبی قرار می‌دهید، ممکن است فایل‌ها از کار بیفتند و برنامه دوباره داده‌ها را منتقل کند. با این حال، فایل های منتقل شده ممکن است حتی پس از انتقال مجدد بر روی تلفن مورد نظر شما خراب شوند.

#۳. ارتباط

اگر موفق به اتصال تلفن یا رایانه مورد نظر نشدید، باید شبکه یا کابل USB خود را بررسی کنید. لطفاً به کابل شبکه یا USB دیگری تغییر دهید و دو دستگاه را در حین انتقال بی سیم به یکدیگر بسته قرار دهید.

#۴. نمی توان داده های پشتیبان گیری شده را پیدا کرد

همچنین این یک مشکل رایج است که نمی توانید اطلاعات پشتیبان گیری شده خود را پیدا کنید. در این مورد، باید تنظیمات را بررسی کنید یا دوباره یک نسخه پشتیبان تهیه کنید.

#۵. فضای کافی نیست

فضای گوشی شما کافی نیست؟ وقت آن است که فایل های بی فایده را حذف کنید و حافظه پنهان، تاریخچه یا کوکی های گوشی خود را پاک کنید. علاوه بر این، می‌توانید از Smart Switch برای پشتیبان‌گیری از داده‌ها در رایانه یا حافظه خارجی، مانند کارت SD و دیسک‌های USB استفاده کنید.

برای رفع عدم کارکرد سوئیچ هوشمند سامسونگ، می‌توانید برنامه را در هر دو دستگاه خود راه‌اندازی مجدد کنید یا آن را دوباره روی تلفن/رایانه خود نصب کنید. اگر باز هم کار نمی کند، بهتر است سعی کنید ابزارهای جایگزین برای انتقال فایل های خود پیدا کنید.

بسیاری از گزینه های جایگزین سوئیچ هوشمند سامسونگ در بازار وجود دارد. در متن زیر یکی از بهترین ها را معرفی می کنیم. می توانید از آن برای انتقال مستقیم فایل ها از تلفن قدیمی به تلفن جدید با یک بار کلیک کردن استفاده کنید.

قسمت ۲. سوئیچ هوشمند سامسونگ کار نمی کند – جایگزینی برای برنامه موبایل سوئیچ هوشمند سامسونگ

در این بخش سعی می کنیم جایگزین های مناسبی برای سوئیچ هوشمند گوشی در اختیار شما قرار دهیم.

بهترین جایگزین برنامه تلفن همراه سوئیچ هوشمند سامسونگ – Samsung Data Transfer

بسیاری از کاربران مایلند برنامه تلفن همراه هوشمند سامسونگ را به عنوان اولین انتخاب برای انتقال مستقیم فایل ها از یک گوشی به گوشی دیگر انتخاب کنند. اگر برنامه نمی تواند کار کند، می توانید از جایگزین آن – Samsung Data Transfer برای انتقال داده ها به تلفن دیگری به صورت دسته ای استفاده کنید.

Samsung Data Transfer یک انتقال حرفه ای تلفن است که از اندروید به اندروید، اندروید به iOS، iOS به اندروید و iOS به iOS پشتیبانی می کند. این نرم افزار که دارای سازگاری قوی است، تقریباً برای همه گوشی های اندرویدی و بسیاری از دستگاه های iOS مانند سامسونگ گلکسی S10+/ S10/ S10e/ S9/ Note 9/ Note 8/ A9/ A8/ LG/ Huawei/ Sony/ Xiaomi/ Motorola مناسب است. / iPhone XR / XS / 8 / 7 / 6 و بیشتر.

فایل های پشتیبانی شده در حالت های مختلف

  • Android به Android – مخاطبین، گزارش تماس ها، پیام های متنی، عکس ها، موسیقی، اسناد، فیلم ها و برنامه ها.
  • Android به iOS – مخاطبین و اسناد.
  • iOS به Android – مخاطبین، پیام های متنی، کتاب ها، موسیقی، فیلم ها و عکس ها.
  • iOS به iOS – مخاطبین، یادداشت‌ها، تقویم‌ها، نشانک‌ها و کتاب‌ها.

چرا Samsung Data Transfer را به عنوان جایگزینی برای سوئیچ هوشمند سامسونگ انتخاب کنید

– سازگاری عالی به برنامه اجازه می دهد تا به طور کامل بر روی دستگاه های iOS و تقریباً تمام دستگاه های اندرویدی کار کند، جدیدترین Samsung Galaxy S10+/S10/S10e در آن گنجانده شده است. و این جایگزین Smart Switch با Windows PC و Mac سازگار است.

– پایداری خوب و بدون از دست دادن اطلاعات تحت پشتیبانی فناوری حرفه ای، انتقال داده ها توسط کابل های USB پایدار و روان است. نیازی به نگرانی در مورد فاصله دو دستگاه یا میزان حجم مجاز داده برای انتقال ندارید. فایل هایی که انتقال داده اید در هر دو دستگاه شما خراب نمی شوند.

– پشتیبانی از انتقال مستقیم داده ها از اندروید به اندروید، اندروید به iOS، iOS به اندروید و iOS به iOS.

– انتقال فایل ها در عرض چند دقیقه و ۳ مرحله. برای انتقال سریع فایل‌ها به راحتی می‌توانید اعلان‌های روی صفحه را دنبال کنید.

– ۱۰۰٪ تمیز و داده های شما به بیرون درز نمی کند.

شاید این مقاله را دوست داشته باشید: داغ شدن بیش از حد گوشی سامسونگ

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شش + 6 =