دفتر مرکزی: 66097851     مرکز تعمیرات: 66097859   شعبه شرق :77978135   شعبه هفت تیر: 88836102   شعبه جنوب: 55300568 شعبه غرب 44153186 شعبه شمال 26721443  
شعبه اسلامشهر و رباط کریم 56746602

چرا برنامه Samsung Notes کار نمی کند؟

این را تصویر کنید – می خواهید شماره گواهینامه رانندگی خود را که در برنامه Samsung Notes ذخیره کرده اید جستجو کنید. با این حال، وقتی آن را باز می کنید، برنامه به طور ناگهانی خراب می شود یا خالی به نظر می رسد. شما تنها نیستید سایر کاربران برنامه Samsung Notes با همین مشکل روبرو هستند و این نرم افزار نیز برای آنها کار نمی کند. در اینجا ۸ راه حل برای رفع مشکل کار نکردن نرم افزار Samsung Notes به درستی خواهید یافت.

برنامه Samsung Notes یک برنامه زیبا برای یادداشت برداری از گوشی سامسونگ است. می توانید یادداشت های متنی بنویسید، بکشید، یادآوری ایجاد کنید، یادداشت های خود را رنگ آمیزی کنید و موارد دیگر. راهنمای ما را در مورد نحوه استفاده از برنامه Samsung Notes بررسی کنید. این مشکل زمانی ایجاد می شود که برنامه متوقف شود. امیدوارم اصلاحات زیر به شما کمک کند. بیایید شروع کنیم.

تلفن را راه اندازی مجدد کنید

مانند هر مشکل دیگری، اولین قدم برای جلوگیری از خرابی برنامه Samsung Notes، راه اندازی مجدد تلفن است. در بسیاری از موارد، این می تواند مشکل را بدون استفاده از هیچ یک از روشهای ذکر شده در زیر برطرف کند.

برنامه Samsung Notes را به روز کنید

اغلب، برنامه Samsung Notes به دلیل بروزرسانی اخیر نرم افزار کار نمی کند. برای رفع آن، باید برنامه Notes را به روز کنید. برای به روزرسانی برنامه می توانید از یکی از سه روش استفاده کنید.

روش ۱: به روز رسانی از فروشگاه Play

Play Store را در تلفن سامسونگ باز کنید و Samsung Notes را جستجو کنید. روی برنامه ضربه بزنید و دکمه Update را فشار دهید. همچنین می توانید آن را مستقیماً از پیوند Play Store که در زیر به اشتراک گذاشته شده است به روز کنید.

روش ۲: به روز رسانی از فروشگاه Galaxy

اگر برنامه مورد نظر را در Play Store پیدا نکردید، نگران نباشید. شما می توانید آن را از Galaxy Store نیز به روز کنید. برنامه Galaxy Store را در تلفن خود باز کنید و روی نماد سه نقطه در بالا ضربه بزنید. صفحه من را انتخاب کنید.

برنامه Samsung Notes

Update را انتخاب کنید. به دنبال Samsung Notes باشید و نماد Update را در کنار آن بزنید.

برنامه Samsung Notes

روش ۳: استفاده از تنظیمات Samsung Notes

مرحله ۱: برنامه Samsung Notes را باز کنید و روی نماد سه نوار در بالا ضربه بزنید. سپس روی نماد تنظیمات ضربه بزنید.

برنامه Samsung Notes

مرحله ۲: روی About Samsung Notes ضربه بزنید. در صورت در دسترس بودن به روز رسانی، در صفحه بعدی روی Update ضربه بزنید.

برنامه Samsung Notes

پاک کردن CACHE

همچنین باید حافظه پنهان نرم افزار  را پاک کنید. با انجام این کار یادداشت ها یا سایر فایل های شخصی شما حذف نمی شود.

مرحله ۱: تنظیمات تلفن خود را باز کرده و به برنامه ها بروید.

مرحله ۲: روی Samsung Notes ضربه بزنید. روی Storage ضربه بزنید

برنامه Samsung Notes

مرحله ۳: روی Clear cache در صفحه بعدی ضربه بزنید.

برنامه Samsung Notes

 یادداشت مشکلی را بررسی کنید

اگر برنامه Samsung Notes هنگام باز کردن یادداشت خاصی در برنامه Samsung Notes خراب شود، باید آن یادداشت را حذف کنید. در صورت امکان، سعی کنید یادداشت را در برنامه دیگری کپی و جایگذاری کنید یا قبل از حذف یادداشت، یادداشت را برای خود ایمیل کنید.

تاریخ و زمان را بررسی کنید

برای عملکرد مناسب برنامه ها، تلفن شما باید تاریخ و زمان صحیح داشته باشد. به تنظیمات> مدیریت عمومی> تاریخ و زمان بروید. ضامن را در کنار تاریخ و زمان خودکار فعال کنید.

برنامه Samsung Notes

خاموش کردن همگام سازی برنامه Samsung Notes

همچنین می توانید مدتی همگام سازی برنامه Samsung Notes را خاموش کنید. برای این کار مراحل زیر را دنبال کنید:

مرحله ۱: تنظیمات را باز کرده و به Accounts and backup بروید.

مرحله ۲: روی Samsung Cloud و سپس برنامه های Synced ضربه بزنید.

برنامه Samsung Notes

مرحله ۳: ضامن زیر Sync on for Samsung Notes را خاموش کنید. تلفن را مجدداً راه اندازی کنید و سپس همین ضامن را روشن کنید.

برنامه Samsung Notes

حذف برنامه

یکی دیگر از مواردی که مشکل کار نکردن برنامه مذکور را برطرف می کند، حذف آن است. با این حال، این روش را تنها در صورتی انجام دهید که از همگام سازی یادداشت های خود به صورت آنلاین مطمئن باشید. در غیر این صورت، تمام یادداشت های بدون همگام سازی خود را از دست خواهید داد.

برای حذف نصب برنامه، مراحل زیر را دنبال کنید:

مرحله ۱: تنظیمات را باز کرده و به برنامه ها بروید.

مرحله ۲: روی برنامه Samsung Notes ضربه بزنید. دکمه Uninstall را بزنید.

برنامه Samsung Notes

بازنشانی همه تنظیمات

اگر هیچ چیز کار نکرد، باید یک مرحله کمی شدید برای بازنشانی تنظیمات تلفن خود انجام دهید. آن را با نام تنظیمات برگزیده برنامه در برخی از تلفن ها پیدا خواهید کرد. نگران نباشید، زیرا بر داده ها یا پرونده های شما تأثیر نمی گذارد. فقط تنظیماتی مانند مجوزها، محدودیت ها و غیره تحت تأثیر قرار می گیرند.

برنامه Samsung Notes

برای بازنشانی همه تنظیمات، به تنظیمات> مدیریت عمومی> بازنشانی بروید. روی بازنشانی همه تنظیمات ضربه بزنید. در صفحه بعدی تأیید کنید.

1 دیدگاه دربارهٔ «عدم کارکرد برنامه Samsung Notes»

  1. چرا وقتی که در برنامه سامسونگ نوت ۱ متن متن در یک گوشی نوشته می شود و بعد آن در پوشه شیر شیر می کنیم در گوشی دوم امکان ویرایش نوت شیر شده وجود ندارد در حالیکه در برنامه مثلاً گوگل نوت امکان ویرایش برای هر دو طرف در یک نوت وجود دارد

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

5 × سه =