نشانی: خ آزادی، خ بهبودی، نرسیده به نصرت، ساختمان بنیامین، پ 145، طبقه 5، واحد 18- مجهز به (2) آسانسور و پارکینگ- تماس: 66097851 (7 خط), 66030825-021

دفتر مرکزی: 66097851     مرکز تعمیرات: 66097859   شعبه شرق :77978135   شعبه هفت تیر: 88836102   شعبه جنوب: 55300568 شعبه غرب 44153186 شعبه شمال 26721443  
شعبه اسلامشهر و رباط کریم 56746602

مشکلات شارژ تبلت های اندرویدی معمولاً از شارژر یا خود پورت شارژ ناشی می شود. اگر متوجه شدید که تبلت سامسونگ شما شارژ نمی شود، آن را روی حالت هواپیما تنظیم کنید و روشنایی را کاهش دهید تا در حین کار باتری را افزایش دهید تا مشکل حل شود. می توانید از فایل های خود نسخه پشتیبان تهیه کنید، در صورتی که مشکل در خانه حل نشد.

گلکسی تب سامسونگ

برخی از کاربران با مشکلات شارژ باتری در تب سامسونگ گلکسی مواجه شده اند. دستگاه دیگر تشخیص نمی دهد که باتری متصل است و بنابراین از شارژ کردن آن خودداری می کند. اگر محصول شما هنوز تحت گارانتی باشد، این دلیلی برای جایگزینی است. در واقع، بهتر است آن را با یک محصول جدید تعویض کنید تا اینکه خودتان آن را تعمیر کنید تا هیچ ضمانت نامه ای را لغو نکنید. اگر محصول شما تحت گارانتی نیست، پشت قاب را جدا کنید، کانکتور باتری را جدا کرده و دوباره آن را وصل کنید. وقتی کیس را تعویض کردید، Tab را دوباره به شارژر وصل کنید.

تبلت سامسونگ نکسوس ۷

برای عیب‌یابی Nexus 7، آن ​​را به مدت یک دقیقه بدون استفاده از آن به شارژر دیواری وصل کنید. سپس دکمه پاور را به مدت ۱۵ ثانیه فشار داده و نگه دارید، سپس آن را رها کنید. تبلت سامسونگ نکسوس را به مدت یک ساعت بدون مزاحمت وصل کنید. سپس تبلت سامسونگ را از برق بکشید و بلافاصله آن را به شارژر وصل کنید. دکمه پاور را دوباره به مدت ۱۵ ثانیه فشار دهید و نگه دارید. بگذارید حداقل ده ساعت شارژ شود. وقتی زمان تمام شد، آن را از برق بکشید، سریع آن را دوباره وصل کنید و سپس دکمه پاور را به مدت ۱۵ ثانیه فشار دهید و نگه دارید. وقتی فرآیند کامل شد، دوباره از Nexus استفاده کنید.

پورت های شارژ

گاهی اوقات مشکل از پورت شارژ خود تبلت است. آن را بررسی کنید تا ببینید خمیده است یا بد شکل. کانکتور روی کابل شارژ باید به خوبی جا بیفتد، به طوری که تمام پین های شارژر به درستی به پایه های روی پورت متصل شوند. اگر پورت شما آسیب دیده باشد، ممکن است نیاز به تعمیر داشته باشد یا کل واحد نیاز به تعویض داشته باشد. همچنین باید کانکتور روی کابل شارژ را بررسی کنید تا مطمئن شوید که پورت درست شکل گرفته و آسیبی ندیده است.

آداپتورهای برق

گاهی اوقات استفاده از آداپتور برق نادرست می تواند از شارژ شدن تبلت سامسونگ جلوگیری کند. هم به پایه آداپتوری که به پریز وصل می شود و هم به خود کابل نگاه کنید. برای مثال، کابل‌های microUSB پسوند بسیار طولانی، کندتر از کابل‌های OEM کوتاه‌تر شارژ می‌شوند. دفترچه راهنمای همراه تبلت خود را بررسی کنید تا ببینید به چه نوع شارژری نیاز دارید. اگر تبلت سامسونگ را از درگاه USB رایانه شارژ می‌کنید، ممکن است از شارژ صحیح تبلت سامسونگ جلوگیری کند. از یک آداپتور دیواری استفاده کنید و ببینید آیا مشکل را برطرف می کند یا خیر.

مقالات مرتبط:

مشکل خاموشی پی در پی تبلت

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

یک × یک =