نشانی: خ آزادی، خ بهبودی، نرسیده به نصرت، ساختمان بنیامین، پ 145، طبقه 5، واحد 18- مجهز به (2) آسانسور و پارکینگ- تماس: 66097851 (7 خط), 66030825-021

دفتر مرکزی: 66097851     مرکز تعمیرات: 66097859   شعبه شرق :77978135   شعبه هفت تیر: 88836102   شعبه جنوب: 55300568 شعبه غرب 44153186 شعبه شمال 26721443  
شعبه اسلامشهر و رباط کریم 56746602

گرم شدن بیش از حد جاروبرقی. جاروبرقی سامسونگ شما به شما کمک می کند خانه خود را تمیز، مرتب، تمیز و تازه نگه دارید. بدون آن، چه کاری انجام می دهید؟ خوب، ممکن است متوجه شوید که آیا جاروبرقی سامسونگ شما صداهای عجیبی تولید می کند یا بوی سوزش منتشر می کند. اینها نشانه هایی هستند که نشان می دهد جاروبرقی سامسونگ شما نه تنها بیش از حد گرم می شود، بلکه روی آخرین پایه های آن نیز گرم می شود. جاروبرقی سامسونگ شما به سادگی آنطور که باید – یا اصلاً کار نمی کند. خبر خوب این است که چند کار وجود دارد که می‌توانید خودتان برای تعمیر جاروبرقی سامسونگ که بیش از حد گرم شده است انجام دهید و از بروز مجدد آن جلوگیری کنید، بنابراین می‌توانید یک جاروبرقی سامسونگ مناسب در خانه خود داشته باشید.

گرم شدن بیش از حد جاروبرقی

تعمیر گرم شدن بیش از حد جاروبرقی سامسونگ

وقتی نوبت به نحوه تعمیر جاروبرقی سامسونگ با گرمای بیش از حد می رسد، در وهله اول باید علت داغ شدن بیش از حد دستگاه را تعیین کنید. در نهایت، جارو برقی بیش از حد گرم می شود، زیرا جریان هوای کافی برای خنک شدن دستگاه وجود ندارد. دلایل متعددی برای این امر وجود دارد و چندین راه حل وجود دارد. به خواندن ادامه دهید تا مراحلی که باید دنبال کنید تا خلاء گرمای بیش از حد خود را به حالت عادی برگردانید.

مرحله ۱ تمیز کردن کپسول یا کیسه گرد و غبار

در حالت ایده آل، کپسول گرد و غبار باید پس از هر بار استفاده تمیز شود. اگر جاروبرقی سامسونگ شما از کیسه کثیفی استفاده می کند، باید زمانی که تقریباً ۷۵ درصد پر شد آن را تعویض کنید.

عدم انجام این کار می تواند منجر به پر شدن بیش از حد قوطی یا کیسه شود. وقتی این اتفاق می افتد، جایی برای حرکت گرد و غبار و خاک وجود ندارد. در نتیجه، راه خود را به قسمت‌های داخلی خلاء باز می‌کند و در عین حال از جمع کردن ذرات بیشتر دستگاه جلوگیری می‌کند.

ممکن است زباله ها روی موتور جمع شوند یا دستگاه را مسدود کنند. در نهایت، می توانید انتظار داشته باشید که جاروبرقی سامسونگ در نهایت گیر کند، داغ شود و خاموش شود.

بنابراین، با خالی کردن قوطی یا کیسه، ممکن است بتوانید به سرعت و به راحتی جاروبرقی سامسونگ خود را دوباره کار کند. اگر واقعاً جواب داد، مطمئن شوید که این کار را به عنوان بخشی از تعمیر و نگهداری معمول خود در هنگام جاروبرقی سامسونگ اضافه کنید تا از بروز مجدد این مشکل جلوگیری کنید. اگر این کار جواب نداد یا قوطی یا کیسه پر نبود، به مرحله بعدی بروید.

مرحله ۲ بررسی فیلتر

فیلتر هوا برای تمیز کردن هوای وارد شده به خلاء طراحی شده است. همچنین اگر ذرات گرد و غبار و کثیفی وارد دستگاه شوند را جذب می کند. مانند انواع دیگر فیلترهای هوا، در طی یک دوره زمانی کثیف و مسدود می شود. هنگامی که این اتفاق می افتد، کارایی آن کاهش می یابد و در نتیجه موتور خلاء سخت تر کار می کند.

اگر فیلتر هوا مسدود شده باشد و به موقع تعویض نشود، احتمالاً موتور بیش از حد گرم می شود. برای حل این مشکل، بسته به نوع و مدل جاروبرقی سامسونگ خود، از یک پارچه مرطوب برای تمیز کردن فیلتر هوا یا تعویض آن استفاده کنید. قبل از قرار دادن مجدد فیلتر در دستگاه، اجازه دهید تا کاملا خشک شود.

برای بهترین دستورالعمل های مراقبت در مورد فیلتر هوای جاروبرقی سامسونگ خود، به دفترچه راهنمای مالک خود مراجعه کنید. برخی از فیلترها غیرقابل شستشو هستند، به این معنی که باید آنها را تعویض کنید.

نگهداری از فیلتر هوا نه تنها از گرمای بیش از حد در آینده جلوگیری می کند، بلکه طول عمر جاروبرقی سامسونگ شما را نیز افزایش می دهد.

مرحله ۳ بررسی موانع احتمالی

جریان هوای کافی برای کارکرد جاروبرقی سامسونگ شما مهمتر از آن چیزی است که تصور می کنید. هنگامی که جریان هوای کافی در داخل خلاء وجود نداشته باشد، می تواند منجر به گرم شدن بیش از حد موتور شود.

یکی از دلایل جریان ناکافی هوا، انسداد است. اگر چیزی در شیلنگ یا اتصال گیر کرده باشد، مانع از رسیدن هوا به قسمت های ضروری دستگاه می شود.

برای بررسی موانع، به تمام شیلنگ ها، برس ها و ضمیمه ها نگاهی دقیق بیندازید. به دنبال هر گونه نشانه‌ای از تکه‌های بزرگ زباله، گلوله‌های مو، کثیفی‌های جمع‌شده و غیره باشید. به برس‌ها توجه ویژه‌ای داشته باشید، زیرا پرزهای فرش، مو، ریسمان و نخ‌ها می‌توانند در آنها گیر کرده و از غلتیدن آن‌ها به روش صحیح جلوگیری کنند.

گرم شدن بیش از حد جاروبرقی

مرحله ۴ بررسی وضعیت کمربند

از آنجایی که قبلاً در حال بررسی موانع هستید، حتماً کمربند دستگاه را نیز بررسی کنید. این احتمال وجود دارد که تسمه شکسته باشد و در نتیجه دور موتور بیش از حد بالا رفته و بیش از حد گرم شود. این به این دلیل اتفاق می افتد که اگر تسمه در جای مناسب خود قرار نگیرد، تسمه و برس غلتکی مقاومتی روی موتور وجود ندارد.

معمولاً در اثر انسداد جسمی برس، تسمه پاره می‌شود یا می‌شکند. البته ممکن است به دلیل افزایش سن و استفاده بیش از حد، کمربندها به مرور زمان فرسوده شوند. صرف نظر از این، وضعیت تسمه را بررسی کنید تا مشخص شود که آیا نیاز به تعویض دارد یا خیر، زیرا اگر هیچ چیزی تا این مرحله کار نکرده باشد، می تواند مشکل گرمای بیش از حد را حل کند.

مرحله ۵ بررسی مشکلات برق

اگر در مراحل قبلی شانس نداشتید، ممکن است مشکل الکتریکی وجود داشته باشد. ابتدا سیم جاروبرقی سامسونگ را بررسی کنید. هر اینچ از بند ناف را برای هر نوع آسیبی به دقت بررسی کنید. به دنبال فرورفتگی ها، شکستگی ها، ترک ها و سیم ها باشید. اگر متوجه آسیب دیدید، یک سیم جدید بخرید. تا زمانی که نتوانید سیم آسیب دیده را با سیم جدید تعویض کنید، از جاروبرقی سامسونگ استفاده نکنید.

اگر آسیب خارجی آشکاری به سیم وارد نشده باشد، و پریز را دوباره چک کرده باشید تا مطمئن شوید که درست کار می کند، ممکن است مشکل بزرگتری در کار باشد. ممکن است قسمت‌های داخلی موتور شکسته شده و بر عملکرد آن تأثیر بگذارد. یک متخصص باید این مشکل را حل کند. اگر جاروبرقی سامسونگ شما هنوز تحت گارانتی است، احتمالاً نیازی به پرداخت هزینه ای برای تعمیر آن نخواهید داشت.

پیشنهاد مطالعه: مشکلات رایج جاروبرقی سامسونگ

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

17 + دو =