نشانی: خ آزادی، خ بهبودی، نرسیده به نصرت، ساختمان بنیامین، پ 145، طبقه 5، واحد 18- مجهز به (2) آسانسور و پارکینگ- تماس: 66097851 (7 خط), 66030825-021

دفتر مرکزی: 66097851     مرکز تعمیرات: 66097859   شعبه شرق :77978135   شعبه هفت تیر: 88836102   شعبه جنوب: 55300568 شعبه غرب 44153186 شعبه شمال 26721443  
شعبه اسلامشهر و رباط کریم 56746602

معرفی مشکلات موبایل های سامسونگ

اگر بیش از سه ماه است که از تلفن همراه سامسونگ استفاده می کنید، مطمئناً برخی از مشکلات ظاهر شده اند و این مشکلات تلفن های همراه سامسونگ تقریباً در همه دستگاه ها رایج است. این وبلاگ پنج مشکل رایج موبایل های سامسونگ و راه حل های آنها را پوشش می دهد. همه این راه حل ها راه حل های بسیار ساده و آسان برای مسائل بسیار آزاردهنده هستند. بیایید با اولین و رایج ترین مشکل شروع کنیم.

  1. مشکل تخلیه باتری بالا در موبایل های سامسونگ

اگر باتری شما با سرعت غیرطبیعی در حال تخلیه است، این بدان معنا نیست که سلامت باتری شما بد است. ممکن است دلایل دیگری وجود داشته باشد، که می توانید به راحتی آنها را کنترل کنید، تا عمر باتری خوبی در طول روز داشته باشید.

راه حل: این مراحل ساده را دنبال کنید تا زمان باتری مورد نظر خود را بدست آورید:

  • در صورت عدم استفاده از GPS، Wi-Fi، NFC، بلوتوث و سایر گزینه های اتصال را خاموش کنید.
  • با استفاده از یک بهینه ساز تلفن، برنامه ها را تمیز کنید.
  • حالت ذخیره انرژی را روشن کنید.
  • روشنایی صفحه را کم کنید.
  • صفحه همیشه روشن را خاموش کنید.
  • حذف تصاویر پس زمینه زنده

همه این هک های ساده، پشتیبان گیری بهتری از باتری برای شما به ارمغان می آورد و می توانید بیشتر از قبل از تلفن خود استفاده کنید.

  1. صفحه نمایش در موبایل سامسونگ گیر می کند و پاسخ نمی دهد

ممکن است تلفن شما در حین استفاده معمولی گیر کرده باشد و با وجود لمس صفحه، صفحه نمایش واکنش نشان ندهد. این احتمال وجود دارد که این مربوط به حافظه پنهان تلفن شما باشد.

راه حل: اگر صفحه نمایش شما برای مدت کوتاهی واکنش نشان نمی دهد، می توانید با قفل کردن و سپس باز کردن قفل تلفن خود از طریق دکمه روشن / خاموش این مشکل را به راحتی حل کنید.

با این حال، اگر دکمه پاور نیز در حالی که صفحه نمایش گیر کرده است پاسخ نمی دهد، سعی کنید تلفن خود را با نگه داشتن دکمه پاور به مدت ۱۰ ثانیه راه اندازی مجدد کنید.

اگر سناریوی دوم بیشتر اتفاق می افتد، تنظیم مجدد دستگاه توسط کارخانه تصمیم مناسب تری خواهد بود.

  1. مشکل گرم شدن بیش از حد در موبایل سامسونگ

گرمای بیش از حد چیزی است که مستقیماً به باتری گوشی شما مربوط می شود. باتری قدیمی یا ضعیف ممکن است مشکل ساز باشد.

با این حال، دمای محیط نیز تأثیر قابل توجهی بر میزان گرمایش تلفن شما دارد. حتماً در تابستان متوجه گرم شدن غیرمعمول تلفن خود شده اید.

دلیل احتمالی دیگر شارژ است. وقتی شارژ می کنید و همزمان از آن استفاده می کنید، تلفن شما گرم می شود و به سطح غیرعادی می رسد.

راه حل: ابتدا، سعی کنید باتری گوشی خود را با باتری جدید جایگزین کنید تا این مشکل از همان نقطه اصلی حل شود.

اگر نمی خواهید در حال حاضر جایگزینی باتری را انتخاب کنید، سعی کنید این مراحل ساده را دنبال کنید تا از گرم شدن بیش از حد گوشی خود جلوگیری کنید:

  • سعی کنید تلفن خود را به مکانی ببرید که دمای معمولی دارد و در آنجا از آن استفاده کنید.
  • از برخورد مستقیم با نور خورشید خودداری کنید.
  • از استفاده از تلفن هنگام شارژ خودداری کنید.
  • لطفاً وقتی از داده تلفن همراه (۴G) استفاده نمی کنید، آن را خاموش کنید.
  1. مشکل اتصال به Wi-Fi در گوشی های هوشمند سامسونگ

عدم اتصال به شبکه Wi-Fi نگران کننده نیست. ممکن است برخی از علائم اختلال ایجاد شود. این چیزی نیست که مستقیماً به تلفن شما مربوط شود.

راه حل: سعی کنید تلفن خود را مجدداً راه اندازی کنید اگر به Wi-Fi متصل نشود، یا می توانید آن را برای ۱۰ تا ۱۵ ثانیه در حالت هواپیما قرار دهید تا این مشکل حل شود.

  1. برنامه های بارگیری نشده از فروشگاه Google Play در تلفن سامسونگ

مردم از برنامه هایی که اصلا از فروشگاه Google Play بارگیری نمی کنند شکایت دارند. یا بارگیری گیر می کند، یا اصلا شروع نمی شود.

اکثر کاربران اندرویدی با این مشکل روبرو هستند، اما اکثر آنها کاربران سامسونگ هستند. چیزی نیست که نگران آن باشید. باید تغییرات کوچکی در تنظیمات فروشگاه Google Play خود ایجاد کنید.

راه حل: به راحتی می توانید این مشکل را با پاک کردن حافظه پنهان فروشگاه Google Play خود برطرف کنید. کافی است این مراحل ساده را دنبال کنید، به تنظیمات – برنامه ها – Google Play Store – Clean Cache باز کنید – تلفن خود را راه اندازی مجدد کرده و بارگیری برنامه ها را شروع کنید.

اگر کار نکرد، تاریخچه Google Play Store را پاک کنید. کافی است Google Play Store را باز کنید – تنظیمات – Clean History را انتخاب کنید. مطمئناً این مشکل شما را حل می کند.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

20 + بیست =