خدمات نمایندگی های معتبر سامسونگ . امروزه تلفن همراه یکی از ابزار های بسیار کار امد و متداول است که بسیار کاربرد دارد. شرکت سامسونگ یکی از معروف ترین شرکت های دنیا در زمینه ی ساخت گوشی در حال فعالیت است. اما مانند دیگر ابزار ها تلفن همراه نیز دچار خرابی می شود. بعد از خرابی دستگاه بهتر است برای تعمیر آن از تعمیرکاران بسیار حرفه استفاده نمایید. دیده شده است که بعد از تعمیر توسط فردی غیر حرفه ای دستگاه دچار مشکل دیگری شده است و یا قطعه ی از دستگاه برداشته شده است و در بدتر حالت بعد از مدتی دستگاه به طور کامل خاموش شده است. پس برای جلوگیری از ایجاد این مشکلات بهتر است برای تعمیر گوشی خود از فردی حرفه ای استفاده نمایید.
خدمات ارائه شده در نمایندگی های معتبر سامسونگ
در نمایندگی های تعمیر گوشی ابتدا با بررسی مشکل گوشی مشاوره ی تخصصی را به شما ارائه می دهند. سپس با توجه به مشکل شما دستگاه را تعمیر و یا قطعه را تعویض می نمایند. در نمایندگی های تعمیرات با استفاده از قطعه های اصلی و اورجینال انجام می شود و هزینه ی آن نیز مطابق با تعرفه ی اتحادیه از مشتری اخذ می شود.
در قسمت تعمیر و تعویض خدماتی چون مشکلات ال سی دی موبایل سامسونگ، مشکلات هارد موبایل، ای سی شارژ سامسونگ، مشکلات وای فای، بررسی مشکل قفل جیمیل و قفل FRP و … ارائه می شود که این مشکلات جزوه رایج ترین مشکلات گوشی می باشد. در این مراکز تمامی مشکلات نرم افزاری و سخت افزاری مورد بررسی و تعمیر قرار می گیرد. پس با خیالت راحت مشکل گوشی خود را به ما بسپارید.
تعمیرات تخصصی
ممکن است بعد از مدتی استفاده از گوشی همراه، گوشی همراه هنگ کرده، روشن نشود و یا به طور دائم ریستارت شود. این مشکلات جزوه مشکلات تخصصی گوشی است و برای حل آن باید از تعمیر کار با تجربه استفاده نمایید. به راحتی می توانید عیب یابی و تعمیر گوشی را به نمایندگی بسپارید. نمایندگی های معتبر ساسمونگ در تمامی نقاط قرار دارند تا به شما کمک کنند. این نمایندگی های رسمی به راحتی می توانند خدمات عیب یابی و تعمیرات انواع مدل های موبایل را انجام دهند.
تعمیرات تخصصی در دو بخش نرم افزاری و سخت افزاری مورد انجام قرار می گیرد. در بخش نرم افزاری تعمیراتی مثل ویروس کشی، بازیابی اطلاعات، مشکلات کاهش سرعت اجرای برنامه ها، نصب و بروزرسانی برنامه ها، بروزرسانی سیستم عامل ها، رفع مشکل هنگ کردن، بررسی فرمت شدن گوشی، رفع مشکلات انتن دهی و یا اتصال به وای فای و اینترنت و…. بررسی و تعمیر می شود.
در بخش سخت افزاری تعمیراتی مثل تعمیر و تعویض ال سی دی، تعویض گلس، تعمیر و یا تعویض باتری، تعمیر قاب بدنه گوشی، رفع مشکل ابخوردگی ، تعمبر و تعویض صفحه ی تاچ، تعمیر و تعویض میکروفن ها و اسپیکر، تعمیرات شارژر، تعمیر و تعویض فلت نمایشگر مورد بررسی قرار می گیرد.
تعمیر گوشی در محل
بعد از بررسی مشکل و دادن راه حل های تخصصی در صورت امکان کارشناس مربوطه برای رفع مشکل شما به محل مراجعه می نماید. در این حالت کارشناس ابتدا به محل شما اعزام می شود و بعد از بررسی در صورت امکان گوشی را تعمیر و در غیر این صورت گوشی را به کارگاه تعمیرات تخصصی منتقل می نماید. سپس بعد از تعمیرات تخصصی گوشی را در درب منزل به شما تحویل می دهند. این حالت بسیار مناسب است و می توانید در زمان و هزینه های خود صرفه جویی نمایید.
هزینه ی تعمیرات
به طور کلی هزینه ی تعمیر بستگی به مشکل دستگاه شما دارد. در صورتی که قطعه ای دستگاه سوخته باشد و نیاز به تعویض داشته باشد علاوه بر تعمیر باید خرید قطعه جدید را مد نظر قرار دهید. کارشناسان ما بعد از بررسی اولیه مشکل دستگاه را به شما اطلاع می دهند و سپس هزینه ی تعمیر و تعویض را در اختیار شما قرار داده و سپس پروسه تعمیر و تعویض را اغاز می نمایند اما به یاد داشته باشید که در این مراکز تعمیر قطعه در الویت قرار دارد و در صورت نیاز تعویض قطعه انجام می شود.
گاهی اوقات مراکز متفرقه ممکن است برای گرفتن هزینه ی بیشتر در همان ابتدا بدون هیچ بررسی اولیه ای تعویض را به شما پیشنهاد دهند در صورتی که قطعه تعمیر پذیر بوده است.
پیشنهاد مطالعه: ۳ مرحله رفع مشکل سوسو زدن تصویر در تلویزیون سامسونگ