نشانی: خ آزادی، خ بهبودی، نرسیده به نصرت، ساختمان بنیامین، پ 145، طبقه 5، واحد 18- مجهز به (2) آسانسور و پارکینگ- تماس: 66097851 (7 خط), 66030825-021

دفتر مرکزی: 66097851     مرکز تعمیرات: 66097859   شعبه شرق :77978135   شعبه هفت تیر: 88836102   شعبه جنوب: 55300568 شعبه غرب 44153186 شعبه شمال 26721443  
شعبه اسلامشهر و رباط کریم 56746602

تنظیم مجدد نوار صوتی. اگر از تماشای فیلم‌ها، سریال‌ها یا بازی‌های ویدیویی روی صفحه‌نمایش بزرگ لذت می‌برید، به احتمال زیاد نوار صوتی خریداری کرده‌اید تا تجربه شنیداری بهتر و غنی‌تری داشته باشید. همچنین، بسیاری از ساندبارها می توانند از طریق بلوتوث به گوشی هوشمند شما متصل شوند و آن را به یک بلندگوی بلوتوث بزرگ تبدیل کنند.

ساندبارهای سامسونگ بسیار محبوب هستند، مقرون به صرفه هستند، تنظیم آسانی دارند و در مقایسه با بلندگوهای تلویزیون شما صدای خوبی را ارائه می دهند. با این حال، حتی نوارهای صوتی با کیفیت بالا نیز عاری از مشکل نیستند. خوشبختانه، می‌توانید بیشتر این مشکلات جزئی را با ساندبار سامسونگ خود در چند دقیقه حل کنید، فقط با یک تنظیم مجدد.

تنظیم مجدد نوار صوتی

علت نحوه تنظیم مجدد نوار صوتی سامسونگ

صادقانه بگویم، پس از اینکه مدتی از هر دستگاهی استفاده کردید بسیار رایج است، با مشکلاتی مواجه خواهید شد. به خصوص زمانی که دستگاه برای مدت طولانی به برق وصل شده باشد، روزها یا حتی هفته ها صحبت می کنیم. برای نوار صوتی سامسونگ، برخی از مشکلات زیر ممکن است در طول زمان ایجاد شود:

  • نوار صوتی از اتصال به تلویزیون شما امتناع می کند.
  • نوار صوتی به ساب ووفر وصل نمی شود.
  • نوار صوتی به یک دستگاه بلوتوث “وصل می شود” اما هیچ صدایی پخش نمی کند.

اکثر مردم به فکر خرید یک نوار صوتی جدید هستند یا حداقل آن را به RMA (مجوز بازگشت کالا) با سازنده، در این مورد، سامسونگ ارسال می کنند. در عوض، می‌توانید به سرعت این مشکلات جزئی را با تنظیم مجدد برطرف کنید. توجه داشته باشید که دو نوع تنظیم مجدد وجود دارد، Soft reset و Hard reset.

Soft reset در تنظیم مجدد نوار صوتی

تنظیم مجدد نرم را می توان به عنوان راه اندازی مجدد یک دستگاه توصیف کرد. این مزیت را دارد که هیچ پیکربندی از بین نمی رود و نیازی به جفت کردن مجدد دستگاه های بلوتوث شما نیست.

هارد ریست

بازنشانی سخت، می تواند به عنوان بارگیری مقادیر کارخانه ای دستگاه شما توصیف شود. که تمام داده‌های کاربر، تنظیمات، دستگاه‌های جفت شده بلوتوث را حذف می‌کند و دستگاه را به همان حالتی که هنگام ارسال از کارخانه در آن بود، برمی‌گرداند. از این رو، بازنشانی سخت به عنوان تنظیم مجدد کارخانه نیز شناخته می شود.

قبل از اقدام به بازنشانی سخت

هارد ریست قطعا ساده ترین راه برای حل اکثر مشکلات نوار صوتی از جمله مشکلات اتصال است. با این وجود، تمام تنظیمات خود را از دست خواهید داد که خیلی راحت نیست. بنابراین، ممکن است بخواهید ابتدا راه‌حل‌های سخت‌تر را امتحان کنید.

ابتدا سعی کنید دستگاه دیگری را وصل کنید. به عنوان مثال: اگر با تلویزیون و نوار صوتی خود مشکل دارید، از گوشی هوشمند استفاده کنید. به شما این امکان را می دهد که بدانید مشکل از نوار صوتی است یا دستگاه متصل.

دوم، اگر مشکل از یک دستگاه بلوتوث است، سعی کنید بلوتوث را خاموش و روشن کنید. اینها را می توان به راحتی با هر گوشی هوشمندی انجام داد.

سوم، تنظیم مجدد نرم را انجام دهید. به یاد داشته باشید که هیچ داده یا پیکربندی را از دست نخواهید داد، بنابراین بازنشانی نرم بی خطر است. لطفا مراحل را دنبال کنید:

  1. نوار صوتی خود را خاموش کنید و سیم برق را به مدت ۱ یا ۲ دقیقه از پریز برق جدا کنید.
  2. سیم برق خود را دوباره به پریز برق وصل کنید.
  3. نوار صوتی خود را روشن کنید.

اگر هیچ یک از موارد بالا کار نکرد، باید هارد ریست (بازنشانی کارخانه) را انجام دهید.

مراحل بازنشانی نوار صوتی سامسونگ

اکنون می خواهید نوار صوتی سامسونگ خود را ریست کنید (هارد ریست کنید). بسیاری از مردم فکر می کنند فرآیند بسیار پیچیده ای است، اما خواهید دید که بسیار ساده تر از آن چیزی است که فکر می کنید و می توانید در کمتر از یک دقیقه آن را تکمیل کنید. لطفا مراحل را دنبال کنید.

  • نوار صوتی را با فشار دادن دکمه روشن روشن کنید. می توانید از کنترل از راه دور یا دکمه اختصاصی در نوار صوتی خود استفاده کنید.
  • دکمه پاور را روی کنترل از راه دور یا پانل کنترل نوار صوتی نگه دارید.
  • به فشار دادن دکمه روشن/خاموش ادامه دهید تا پیام «INIT OK» را در صفحه نمایش ببینید.
  • منتظر راه اندازی مجدد نوار صوتی باشید و تمام.

همانطور که قول داده بودیم، در کمتر از یک دقیقه! پس از روشن شدن نوار صوتی سامسونگ، باید دوباره همه دستگاه‌های خود، به‌ویژه دستگاه‌های بلوتوث را وصل کنید و تنظیمات را برای هر شخصی‌سازی که می‌خواهید تنظیم کنید، بررسی کنید.

پیشنهاد مطالعه: علت گرم شدن بیش از حد جاروبرقی سامسونگ

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

20 − 12 =