نشانی: خ آزادی، خ بهبودی، نرسیده به نصرت، ساختمان بنیامین، پ 145، طبقه 5، واحد 18- مجهز به (2) آسانسور و پارکینگ- تماس: 66097851 (7 خط), 66030825-021

دفتر مرکزی: 66097851     مرکز تعمیرات: 66097859   شعبه شرق :77978135   شعبه هفت تیر: 88836102   شعبه جنوب: 55300568 شعبه غرب 44153186 شعبه شمال 26721443  
شعبه اسلامشهر و رباط کریم 56746602

صفحه زیر حاوی اطلاعاتی در مورد نحوه روشن کردن مانیتور سامسونگ کامپیوتر و سایر نمایشگر ها از جمله نمایشگر لپ تاپ و پروژکتور است. مراحل را برای نمایشگری که می‌ خواهید روشن کنید دنبال کنید.

نحوه روشن کردن مانیتور سامسونگ دسکتاپ کامپیوتر

قبل از اینکه مانیتور سامسونگ روشن شود، باید به درستی به سیم برق و سیم داده متصل شود. اگر در مورد نحوه اتصال مانیتور سامسونگ به رایانه مطمئن نیستید، به صفحه زیر مراجعه کنید.

دکمه پاور مانیتور سامسونگ را پیدا کنید

هنگامی که یک مانیتور سامسونگ به رایانه متصل می شود، مرحله بعدی مکان یابی دکمه پاور است. متأسفانه، هیچ استانداردی برای مکان قرار دادن دکمه پاور مانیتور سامسونگ وجود ندارد، اما باید در یکی از مکان ‌های زیر باشد.

  • جلوی مانیتور سامسونگ، زیر صفحه نمایش، معمولاً در گوشه پایین سمت راست.
  • لبه بالا یا پایین مانیتور سامسونگ، معمولاً در سمت چپ بالا یا پایین سمت راست.
  • لبه سمت چپ یا راست مانیتور سامسونگ.
  • مرکز پایین مانیتور سامسونگ.

وقتی دکمه روشن/خاموش مانیتور سامسونگ به درستی روی مانیتور سامسونگی که به درستی متصل است فشار داده شود، یک LED (دیود ساطع کننده نور) روی مانیتور سامسونگ باید روشن شود. اگر کامپیوتر روشن است و سیگنال ارسال می کند، تصویری روی مانیتور سامسونگ باید دیده شود.

اگر با فشار دادن دکمه پاور کاری انجام نمی دهید، مطمئن شوید که کابل برق به پشت مانیتور سامسونگ و کامپیوتر متصل است. اگر به نظر می رسد کابل محکم وصل شده است و به یک پریز برق شناخته شده وصل شده است، مانیتور سامسونگ احتمالا معیوب است.

چگونه صفحه نمایش لپ تاپ را روشن کنیم

صفحه نمایش لپ تاپ باید با کامپیوتر روشن شود. اگر رایانه در حال روشن شدن است (چراغ پاور روشن می شود)، اما صفحه سیاه باقی می ماند، ممکن است نمایشگر مشکلی داشته باشد. برای راهنمایی عیب یابی بدون نمایشگر لپ تاپ به لینک های زیر مراجعه کنید.

نحوه روشن کردن پروژکتور متصل به کامپیوتر

همه پروژکتور ها دارای دکمه پاور برای روشن و خاموش کردن پروژکتور هستند. برای اکثر پروژکتور ها، دکمه پاور یا در بالا یا پشت پروژکتور قرار دارد. هنگامی که به درستی فشار داده شود، یک فن حتما و همیشه باید در داخل پروژکتور شروع به کار کند و ممکن است یک چراغ نشانگر قدرت قابل مشاهده باشد. هنگامی که پروژکتور کار می کند، پوشش محافظ را روی لنز بکشید تا تصویر کامپیوتر شروع به پخش کند.

منبع: نمایندگی سامسونگ

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

11 − 2 =