نشانی: خ آزادی، خ بهبودی، نرسیده به نصرت، ساختمان بنیامین، پ 145، طبقه 5، واحد 18- مجهز به (2) آسانسور و پارکینگ- تماس: 66097851 (7 خط), 66030825-021

دفتر مرکزی: 66097851     مرکز تعمیرات: 66097859   شعبه شرق :77978135   شعبه هفت تیر: 88836102   شعبه جنوب: 55300568 شعبه غرب 44153186 شعبه شمال 26721443  
شعبه اسلامشهر و رباط کریم 56746602

همه ما اهمیت پاکسازی منظم حافظه کش را می دانیم. اکثر مردم این کار را با تلفن و لپ تاپ خود انجام می دهند، اما اغلب فراموش می کنیم که این کار را در تلویزیون های سامسونگ خود نیز انجام دهیم. اگر برای مدتی کش خود را پاک نکرده اید، اکنون زمان آن رسیده است که این کار را انجام دهید. در این مقاله، همه چیزهایی که باید بدانید را توضیح خواهیم داد.

راهنمای گام به گام

لازم نیست نگران باشید که آیا این راهنما برای شما کار خواهد کرد یا خیر. این روند برای هر تلویزیون هوشمند سامسونگ مشابه است. بنابراین کنترل از راه دور خود را بردارید و برای شروع آماده شوید. چند دقیقه بیشتر وقت شما را نمی گیرد.

توجه: به خاطر داشته باشید که پاک کردن تمام حافظه پنهان به یکباره امکان پذیر نیست. همانطور که می دانید، حافظه نهان در هر برنامه ذخیره می شود، بنابراین باید این فرآیند را برای همه برنامه هایی که استفاده می کنید تکرار کنید.

این چیزی است که باید انجام دهید:

  1. تلویزیون سامسونگ خود را روشن کنید.
  2. دکمه Home را روی ریموت کنترل فشار دهید.
  3. تنظیمات را باز کنید.
  4. Apps را انتخاب کنید.
  5. برنامه های سیستم را باز کنید.
  6. برنامه ای را که می خواهید کش آن را پاک کنید انتخاب کنید.
  7. “Clear cache” را انتخاب کنید.
  8. با فشار دادن OK تایید کنید.

شما آن را دارید! کش باید ظرف چند دقیقه پاک شود. اگر برنامه های بیشتری دارید، فراموش نکنید که این روند را برای هر کدام تکرار کنید.

این همچنین می تواند یک فرصت عالی برای بررسی اینکه آیا باید برخی از برنامه ها را به روز کنید یا خیر. به علاوه، اگر برنامه‌هایی دارید که دیگر از آن‌ها استفاده نمی‌کنید، ممکن است بخواهید آنها را حذف کنید.

برای مطالعه بیشتر : ۵ دلیل برای اینکه برنامه های تلویزیون سامسونگ کار نمی‌کنند؟

مزایای پاک کردن کش

همه در مورد مزایای پاک کردن حافظه پنهان صحبت می کنند، اما این کار با تلویزیون هوشمند شما (یا هر دستگاه دیگری) چه می کند؟ در اینجا مواردی وجود دارد که پس از حذف حافظه پنهان رخ می دهد:

  • سرعت افزایش خواهد یافت. ما می دانیم که حافظه پنهان می تواند بر سرعت و عملکرد دستگاه شما تأثیر بگذارد، به خصوص اگر مدتی آن را پاک نکرده باشید. پس از انجام این کار، تلویزیون شما سریعتر کار می کند. شما نباید انتظار معجزه داشته باشید، اما ما مطمئن هستیم که تفاوت را متوجه خواهید شد.
  • شما از دستگاه خود در برابر بدافزار محافظت می کنید. بسیاری از ویروس ها حافظه کش را هدف قرار می دهند، زیرا می دانند که مردم اغلب فراموش می کنند آن را پاک کنند. هنگامی که این کار را انجام دهید، دستگاه شما در برابر برخی ویروس ها محافظت بیشتری خواهد داشت.
  • عملکرد مرورگر بهبود خواهد یافت. ما فقط در مورد سرعت صحبت نمی کنیم، اگرچه این قابل توجه ترین تغییر است. اگر برای باز کردن برخی از وب سایت ها مشکل داشتید، شاید به دلیل موارد موجود در حافظه پنهان شما بوده است. الان باید تموم بشه

دلایل دیگری نیز وجود دارد که اهمیت کمتری دارند، اما امیدواریم این کافی باشد تا شما را متقاعد کند که مرتباً کش خود را پاکسازی کنید.

چگونه کوکی ها را در تلویزیون سامسونگ پاک کنیم؟

از آنجایی که اینجا هستید، ممکن است بخواهید کوکی ها را در تلویزیون سامسونگ خود نیز پاک کنید. بیایید صادق باشیم، آخرین باری که کوکی ها را پاک کردید کی بود؟ اگر یادتان نیست، همین الان این کار را انجام دهید.

در اینجا نحوه انجام این کار آمده است:

  • تلویزیون سامسونگ خود را روشن کنید.
  • دکمه Home را روی ریموت کنترل فشار دهید.
  • تنظیمات را باز کنید.
  • پخش را انتخاب کنید.
  • منوی Broadcasting را باز کرده و Expert Settings را انتخاب کنید.
  • تنظیمات HbbTV را باز کنید.
  • حذف داده های مرور را انتخاب کنید.
  • سپس برنامه از شما می پرسد که آیا می خواهید کوکی ها را حذف کنید یا خیر.
  • با انتخاب Yes تایید کنید.

یک دقیقه بیشتر وقت شما را نمی گیرد، اما ارزشش را دارد.

تلویزیون سامسونگ خود را حفظ کنید

نگهداری از دستگاه های شما بسیار بیشتر از تمیز کردن گرد و غبار از آنها است. اگر با تلویزیون سامسونگ خود با احتیاط رفتار کنید، می توانید از بسیاری از مشکلات آینده جلوگیری کنید. هر چند وقت یکبار پاک کردن حافظه پنهان و کوکی های خود زمان زیادی نمی برد. در نتیجه تلویزیون شما دوام بیشتری خواهد داشت و در هزینه ای که صرف تعمیر آن می کنید صرفه جویی می کنید.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

17 − هفت =