دفتر مرکزی: 66097851     مرکز تعمیرات: 66097859   شعبه شرق :77978135   شعبه هفت تیر: 88836102   شعبه جنوب: 55300568 شعبه غرب 44153186 شعبه شمال 26721443  
شعبه اسلامشهر و رباط کریم 56746602

آیا می دانید چرا تصاویر در مانیتور سامسونگ جدید تار به نظر می رسد؟ اگر دوست دارید یک تجربه بازی عالی داشته باشید، احتمالاً سعی می کنید در صورت نیاز، مانیتور سامسونگ خود را ارتقا دهید. این یک ایده عالی است و به زحمت و هزینه ای که خرج می کنید می ارزد. این مقاله اطلاعات مهمی را ارائه می دهد تا شما را راهنمایی کند تا مشکل تاری صفحه را برطرف کنید. بخوانید و بیشتر بیاموزید.

مانیتور سامسونگ جدید

چرا مانیتور سامسونگ جدید من مبهم به نظر می رسد؟

یک صفحه کامپیوتر جدید می تواند مبهم، تار یا پیکسلی به نظر برسد. دلایل رایج برای بررسی عمیق و درک مزایای آینده عبارتند از تنظیمات بد وضوح صفحه نمایش، صفحه نمایش کثیف و اتصال ضعیف.

اگر برای شروع استفاده از مانیتور سامسونگ جدید خود آماده باشید، تحمل این وضعیت ناامید کننده است. شما حتی درد نخواندن صحیح صفحه نمایش خود و یافتن بازی های ویدیویی مورد علاقه خود را تصور می کنید.

بینایی خود را سرزنش نکنید این یک مشکل واقعی است که بسیاری از بازی‌بازان ویدیویی آن را تجربه می‌کنند. اما هنوز هم می توان تاری مانیتور سامسونگ را با مراحل عیب یابی مناسب برطرف کرد.

یک صفحه نمایش تار می تواند روز خوب شما را خراب کند و شما را در معرض خطرات و آسیب قرار دهد. استفاده از مانیتور سامسونگ تاری می تواند به بینایی شما فشار وارد کند. چنین مانیتور سامسونگی همچنین می تواند باعث خستگی چشم و سردرد شود.

 مانیتور سامسونگ به درستی متصل نیست

ممکن است کابل ها یا USBی را که در جلسات بازی خود استفاده می کنید به درستی وصل نکرده باشید. اتصالات کابل ناهمخوان را بررسی کنید و مطمئن شوید که مانیتور سامسونگ به درستی وصل شده و کار می کند.

 صفحه نمایش کثیف

صفحه لپ‌تاپ که از مانیتور سامسونگ برای اتصال به Xbox استفاده می‌کنید ممکن است کثیف باشد. کثیفی های انباشته شده روی دستگاه باعث ایجاد صفحه دانه دانه می شود.

 استفاده از مانیتور سامسونگ خارجی تار

اگر از مانیتور سامسونگ دوم استفاده می کنید، احتمالاً متن یا فونت های تار روی صفحه نمایش خود خواهید داشت. برنامه های نصب شده روی نمایشگرها نیز ممکن است مبهم باشند.

علاوه بر این، اگر وضوح‌های متفاوتی در دو نمایشگر وجود داشته باشد، برنامه‌ها، متن‌ها یا فونت‌ها مبهم خواهند بود. اگر آنها را از یک مانیتور سامسونگ به مانیتور سامسونگ دیگر منتقل کنید، موثر است.

 مسائل سخت افزاری و نرم افزاری

اگر تمام مشکلات احتمالی که سعی کرده‌اید عیب‌یابی کنید کار نمی‌کند، مشکلات سخت‌افزاری و نرم‌افزاری را بررسی کنید. مشکل را محدود کنید و مانیتور سامسونگ خود را تعمیر کنید. به راحتی می توانید مشکلات درایور و تنظیمات برنامه را از جمله مسائل دیگر بررسی کنید.

چرا رزولوشن ۱۰۸۰p برای بازی کافی است اما صفحه نمایش تار است؟

۱۰۸۰p به طور گسترده ای پشتیبانی می شود و یک تجربه بازی عالی را ارائه می دهد. بسیاری از توسعه دهندگان نرم افزار، سرویس های استریم و توسعه دهندگان بازی، رزولوشن صفحه نمایش این مانیتور سامسونگ را دوست دارند.

مانیتور سامسونگ به اندازه کافی شفاف است و بازی را سرگرم کننده می کند. متأسفانه، حتی اگر مانیتور سامسونگ جدید شما قرار باشد جزئیات دقیقی را نمایش دهد، تصاویر، متن و ویدیوها ممکن است تار به نظر برسند.

این یک روش ساده است که شامل چند اصلاح است. مثلا:

  • اتصال مانیتور سامسونگ را بررسی کنید.
  • برنامه های عیب یابی یا تعمیر را فعال کنید و مطمئن شوید که مانیتور سامسونگ مبهم نیست.
  • ادامه دهید و درایور کارت گرافیک خود را دوباره نصب کنید.
  • تنظیمات DPI را برای مانیتور سامسونگ صفحه خود تغییر دهید.
  • تنظیمات مقیاس بندی DPI را برای برنامه خود تغییر دهید.

اگر مانیتور سامسونگ جدید شما پیکسلی به نظر می رسد، با تنظیم مجدد صفحه نمایش به وضوح مربوطه، مشکل را برطرف کنید. مطمئن می شوید که تصویر یکنواخت باقی می ماند و مانیتور سامسونگ صفحه را پر می کنید.

آیا می دانید: نحوه اتصال مانیتور سامسونگ به کامپیوتر

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

چهار × 5 =