دفتر مرکزی: 66097851     مرکز تعمیرات: 66097859   شعبه شرق :77978135   شعبه هفت تیر: 88836102   شعبه جنوب: 55300568 شعبه غرب 44153186 شعبه شمال 26721443  
شعبه اسلامشهر و رباط کریم 56746602

چشمک زدن نور از کنترل/ Optimum یکی از بهترین تجربیات تلویزیونی است که می توانید داشته باشید. با یک کنترل سامسونگ از راه دور متصل به بلوتوث، استفاده از تلویزیون آسان است و شما را با چندین کانال متصل می کند. با این حال، درست مانند هر چیز دیگری، این کنترل سامسونگ از راه دور مشکلات خاص خود را دارد. هر زمان که مشکلی پیش بیاید، ریموت با پلک زدن به شما اطلاع می دهد. شایع ترین دلایل این امر، باتری های خراب، مشکلات جفت شدن بلوتوث، یا گیرنده سیگنال معیوب است. حل هر سه این مسائل بسیار آسان است. ممکن است مشکلاتی در جعبه یا مکانیزم های داخلی ریموت وجود داشته باشد که ممکن است نیاز به بازدید از فروشگاه Optimum داشته باشد. برای آشنایی بیشتر با نحوه چشمک زدن کنترل سامسونگ از راه دور Optimum Altice و اینکه چه کاری باید انجام دهید، به خواندن ادامه دهید. همچنین اگر باتری‌های خراب، خطاهای بلوتوث یا گیرنده‌های سیگنال مقصر نیستند، راه‌های دیگری را برای تعمیر کنترل سامسونگ از راه دور راهنمایی می‌کنیم.

دلایل احتمالی چشمک زدن Remote Altice Optimum شما

اگر متوجه شدید که کنترل سامسونگ از راه دور Optimum Altice شما چشمک می زند، به این معنی است که همانطور که احتمالاً می دانید آن طور که باید کار نمی کند. دلایل متعددی وجود دارد که نشان می دهد چرا ریموت ممکن است کار نکند. چه کند واکنش نشان دهد یا اصلاً وصل نشود، چراغ چشمک زن به شما می گوید که مشکلی وجود دارد که باید آن را برطرف کنید.

به طور معمول، سه دلیل اصلی وجود دارد که نور چشمک می زند. این سه دلیل به راحتی قابل تشخیص و رفع هستند. در اینجا سه ​​دلیل اصلی چشمک زدن چراغ شما و اقداماتی که باید در مورد آن انجام دهید آورده شده است:

دلیل ۱: باتری های خراب

درست مانند هر کنترل سامسونگ از راه دور دیگری، کنترل سامسونگ از راه دور هوشمند Optimum Altice برای تامین انرژی به باتری نیاز دارد. هر زمان که باتری های ریموت شروع به از بین رفتن می کنند، کنترل سامسونگ از راه دور چشمک می زند تا به شما اطلاع دهد. این چراغ تا زمانی که باتری ها را تعویض یا شارژ نکنید، چشمک نمی زند.

چشمک زدن نور از کنترل

در مورد آن چه باید کرد

خوشبختانه، تعمیر باتری های خراب بسیار آسان است. به سادگی باتری ها را تعویض یا شارژ کنید. اگر علت این بود، چراغ چشمک زن باید از بین برود. مهم نیست چه اتفاقی می افتد، این ایده هوشمندانه ای است که وقتی کنترل سامسونگ از راه دور چشمک می زند ابتدا باتری ها را بررسی کنید. ابتدا این مرحله را طی کنید تا زودتر آن را رد کنید.

دلیل ۲: بلوتوث

Optimum Altice سیگنال ها را از طریق بلوتوث منتقل می کند. این به شما این امکان را می دهد که تلویزیون را با صدای خود کنترل سامسونگ کنید و آن را در هر نقطه هدف قرار دهید. تنها راهی که می توانید در منوی تلویزیون یا کانال ها پیمایش کنید، اتصال ریموت از طریق فرآیند جفت شدن بلوتوث است.

اگر کنترل سامسونگ از راه دور از بلوتوث شما جدا شود، کنترل سامسونگ از راه دور کار نمی کند و شروع به چشمک زدن می کند. این یکی از رایج ترین دلایل چشمک زدن کنترل سامسونگ از راه دور Altice است. چشمک زدن به شما می گوید که کنترل سامسونگ از راه دور هوشمند برای جفت شدن آماده است، اما برای استفاده باید دستگاه های موجود را اسکن کند.

در مورد آن چه باید کرد

اگر متوجه شدید که کنترل سامسونگ از راه دور چشمک می زند، اولین کاری که باید انجام دهید این است که اتصال بلوتوث را بررسی کنید تا ببینید آیا متصل است یا خیر. شما به سادگی این کار را با انجام فرآیند جفت شدن همانطور که در دفترچه راهنمای کاربر توضیح داده شده است انجام دهید.

دلیل ۳: گیرنده سیگنال معیوب

فناوری بلوتوث استفاده از تلویزیون را آسان‌تر می‌کند، اما دارای نکات منفی قابل‌توجهی است. مهمتر از همه، گیرنده سیگنال ممکن است معیوب شود و باعث شود که کنترل سامسونگ از راه دور شما شناسایی نشود، حتی زمانی که بلوتوث متصل است و باتری ها تازه هستند.

هر زمان که گیرنده سیگنال معیوب شود، کنترل سامسونگ از راه دور مانند قبل چشمک می زند. تفاوت اصلی این است که کنترل سامسونگ از راه دور به عنوان متصل به بلوتوث نشان داده می شود، اما تلویزیون همچنان به کنترل سامسونگ از راه دور پاسخ نمی دهد.

در مورد آن چه باید کرد

بر خلاف دو دلیل آخر، تعمیر گیرنده سیگنال معیوب به تلاش بیشتری نیاز دارد، اما هنوز هم آسان است. توصیه می کنیم ابتدا ۲ دلیل اول را بررسی کنید تا آنها را به عنوان مقصر رد کنید. اگر تشخیص دادید که دو دلیل اصلی مقصر نیستند، به این مرحله بروید.

ساده ترین راه برای رفع این مشکل، راه اندازی مجدد جعبه است. با برداشتن سیم برق جعبه را چرخه برق دهید. بگذارید سیم برای چند دقیقه جدا بماند. سپس آن را دوباره وصل کنید. با این کار جعبه و ریموت راه‌اندازی مجدد می‌شود.

سلامت ریموت کنترل

 

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سه × 5 =