نشانی: خ آزادی، خ بهبودی، نرسیده به نصرت، ساختمان بنیامین، پ 145، طبقه 5، واحد 18- مجهز به (2) آسانسور و پارکینگ- تماس: 66097851 (7 خط), 66030825-021

دفتر مرکزی: 66097851     مرکز تعمیرات: 66097859   شعبه شرق :77978135   شعبه هفت تیر: 88836102   شعبه جنوب: 55300568 شعبه غرب 44153186 شعبه شمال 26721443  
شعبه اسلامشهر و رباط کریم 56746602

آشنایی با ارورهای ماشین ظرفشویی سامسونگ

قطعا وجود ماشین ظرفشویی سامسونگ برای کمک به کمتر شدن حجم کارهای خانه و ایجاد آسایش و فراغت از کار وقت گیر و کلافه کننده شستن ظروف، بسیار مفید و کارآمد است. اما بنابر دلایل مختلف از جمله فرسودگی و استهلاک ناشی از کارکرد متداوم ظرفشویی و یا استفاده های نابجا و مراقبت نکردن از دستگاه، امکان بروز مشکلات مختلف و خرابی و از کار افتادن ظرفشویی سامسونگ نیز وجود دارد.

ممکن است ماشین ظرفشویی سامسونگ شما با مشکلاتی از جمله تخلیه نکردن آب در پایان هر سیکل شستشو مواجه بوده و یا مشکلات دیگری چون آبگیری بیش از حد، سرریز کردن و نشت آب، سر و صدا و لرزش زیاد و غیره داشته باشد و یا مدت زمان شستشوی ظروف بسیار طولانی شده باشد و حتی به خوبی ظروف شسته نشده و هنوز بر روی آنها لکه های چربی و مواد غذایی باقی مانده باشند. در هر صورت، به کمک متخصصین تعمیرات ماشین ظرفشویی سامسونگ در هوم پیچ، ماشین ظرفشویی خود را در سریعترین زمان ممکن سالم تحویل خواهید گرفت.

مشکلات ماشین ظرفشویی سامسونگ

تعمیرکاران حرفه ای و باتجربه تعمیر ماشین ظرفشویی سامسونگ در هوم پیچ با میانگین ۱۱ سال تجربه بهترین گزینه برای تعمیرات ظرفشویی سامسونگ شما هستند و با ارائه انواع خدمات ظرفشویی سامسونگ، جهت رفع هرگونه مشکل دستگاه شما آماده بوده و انجام تعمیر تمامی قطعات معیوب ماشین ظرفشویی تان را برعهده می گیرند تا در قبال تعویض این قطعات هزینه کمتری را برای تعمیر ماشین ظرفشویی سامسونگ خود بپردازید.

عیب یابی و مشکلات رایج ماشین ظرفشویی سامسونگ

اطمینان از سالم بودن و کارکرد بی عیب و نقص ماشین ظرفشویی سامسونگ بسیار مهم و حیاتی است.

با این حال اگر مشکلی در سیستم ظرفشویی شما وجود داشته باشد، یا ایراداتی جزئی در هنگام کارکرد ظرفشویی تان به چشم میخورد، نگران عیب یابی و رفع مشکل ظرفشویی خود نباشید.

متخصصان مرکز تخصصی تعمیر ماشین ظرفشویی سامسونگ در هوم پیچ، آماده خدمت رسانی به شما هستند چراکه متخصصین حرفه ای هوم پیچ بهترین افراد برای سرویس یا تعمیر ظرفشویی سامسونگ شما هستند.

عیب یابی ماشین ظرفشویی سامسونگ از چندین جهت بسیار مهم است. روند عیب یابی صحیح دستگاه، پیش از هر چیز به مشکلات و ایرادات ظرفشویی تان پایان می دهد.

علاوه بر این، در صورتی که ایرادات جزئی سیستم ظرفشویی خود را شناسایی و عیب یابی نمایید، می توانید از رخ دادن اشکالات بزرگتر و جدی تر دستگاه جلوگیری کنید تا نیازی به صرف هزینه زیاد برای تعمیر ظرفشویی سامسونگ نباشد.

بیشترین مشکلات تعمیراتی که مشتریان برای رفع آن با تعمیرگاه ماشین ظرفشویی سامسونگ شهرتان تماس برقرار کرده اند موارد زیر می باشد.

مشکلات متداول ماشین ظرفشویی سامسونگ

در صورتی که با موارد زیر روبه رو شده اید، ممکن است ماشین ظرفشویی سامسونگ شما به تعمیر نیاز داشته باشد.

ظروف شیشه ای کدر

کدر شدن ظروف شیشه ای می تواند به دلیل اشتباه شما در استفاده از ظرفشویی باشد (بطور مثال آبکشی نه چندان خوب قبل از بارگذاری ظروف) و یا بدلیل سختی بیش از اندازه آب ممکن است این مشکل روی دهد. در این حالت لازم است از نرم کننده های آب استفاده شود.

ظرف ها در انتهای سیکل شست و شو کاملا تمیز نمی شوند

ماشین ظرفشویی سامسونگ خود را بدون مواد شوینده روشن کنید تا مطمئن شوید که مشکل از استفاده بیش از حد از مواد شوینده نیست. مطمئن شوید مایع ظرفشویی درون مخزن آن وجود دارد. مخزن مواد شوینده را تمیز کنید تا توزیع مواد شوینده به درستی انجام شود.

همچنین زمانی که ظروف به اندازه کافی تمیز نشده اند، ممکن است این مشکل به دلیل مسدود شدن بازوهای آب پاش، ایراد در سیستم پمپ یا پروانه شست و شو و یا المنت حرارتی باشد. نگران نباشید! تعمیرکاران باتجربه ما می توانند این مشکل را سریعا برای شما رفع نمایند.

ماشین ظرفشویی روشن نمی شود

اگر مشکل از فیوز نبود پریز برق را بررسی کنید، برای بررسی پریز برق می توانید یک وسیله برقی دیگر را به آن وصل کنید تا از برق رسانی پریز مطمئن شوید. اطمینان حاصل کنید که شیر آب وصل شده به ماشین ظرفشویی باز است.

درب ماشین ظرفشویی سامسونگ را باز کرده و محکم ببندید تا از درست بسته شدن آن مطمئن شوید. مطمئن شوید که سیم برق به پریز برق متصل باشد. بررسی کنید که برق وارد ماشین ظرفشویی می شود. اگر چراغ صفحه نمایش ماشین ظرفشویی سامسونگ روشن نمی شود فیوز را چک کنید.

ظرفشویی صدای وز وز می دهد و سپس خاموش می شود

در صورتی که از ماشین ظرفشویی تان صدای وز وز می شنوید و سپس متوجه خاموش شدن آن می شوید، معمولا بدلیل متوقف شدن و قفل شدن موتور دستگاه است.

در این صورت موتور باید تعویض شود. تعمیرکاران ظرفشویی سامسونگ ما می توانند در تشخیص اینکه مشکل از موتور بوده یا خیر، به شما کمک نمایند و در صورت لزوم تعمیرات ماشین ظرفشویی شما را انجام دهند.

سیکل های شست و شو بسیار طولانی می شوند

در صورتی که ماشین ظرفشویی شما برای شستن ظروف زمان بسیاری صرف می نماید، ممکن است ایراد در فرآیند تکمیل سیکل باشد. این امر بدلیل معیوب بودن ترموستات و یا ایراد تایمر دستگاه است که به درستی عمل نمی کند.

ماشین ظرفشویی از آب پر نمی شود

دلایل رایجی که می تواند به عدم آبگیری مناسب ماشین ظرفشویی سامسونگ مربوط باشد عبارتند از: سلنوید ورودی آب معیوب، شیر خراب شده، ایراد در سوئیچ شناور سرریز و یا تایمر معیوب. تعمیرکاران ظرفشویی سامسونگ ما می توانند این موارد را باظرافت کامل بررسی کرده و پس از تشخیص علت اصلی مشکل، به تعمیر ظرفشویی شما بپردازند!

عدم تخلیه آب ماشین ظرفشویی سامسونگ

ممکن است مجرای تخلیه آب گرفته شده باشد، سلنوید تخلیه از بین رفته باشد و یا پمپ تخلیه ایراد پیدا کرده باشد. تمامی این موارد می توانند در رابطه با عدم خروج صحیح آب از دستگاه صادق باشند.

ماشین ظرفشویی آبریزش دارد و یا چکه می کند

استفاده بیش از حد از ماده شوینده و یا نوع نامناسب آن می تواند یکی از دلایل نشتی ماشین ظرفشویی سامسونگ باشد. ماشین ظرفشویی سامسونگ را بدون مواد شوینده روشن کنید تا مطمئن شوید که مشکل از استفاده بیش از حد از مواد شوینده نیست.

شلنگ وصل شده به ماشین ظرفشویی را بررسی کنید که نشتی نداشته باشد. همچنین لاستیک های اطراف درب دستگاه که ممکن است در اثر گذر زمان ساییده و از بین رفته باشند نیز می توانند علت آبریزش ماشین ظرفشویی سامسونگ باشند. درب ماشین ظرفشویی سامسونگ را باز کرده و محکم ببندید تا از بسته شدن صحیح آن اطمینان حاصل کنید. تراز بودن ماشین ظرفشویی با سطح زمین را بررسی کنید. نوار آب بند موتور، خرابی بازوهای آب پاش و یا مشکل در موتور و پمپ تخلیه نیز می توانند از دیگر دلایل این مشکل باشند.

درب ماشین ظرفشویی سامسونگ بسته نمی شود

درب ماشین ظرفشویی سامسونگ را باز کرده و محکم ببندید تا از بسته شدن صحیح آن اطمینان حاصل کنید. تراز بودن ماشین ظرفشویی با سطح زمین را بررسی کنید. قابلمه و دسته های آن و همچنین هر ظرفی که ممکن است باعث جلوگیری از بسته شدن ماشین ظرفشویی شده باشد را بررسی کنید. لاستیک دور درب ماشین ظرفشویی را تمیز کنید.

با تعیین وقت قبلی از طریق تماس با ما و یا ثبت درخواست تعمیرات ماشین ظرفشویی سامسونگ خود از طریق فرم های آنلاین، می توانید از تجربه بیش از۱۱ ساله تعمیرکاران و متخصصان ما در زمینه تعمیر و سرویس ماشین ظرفشویی سامسونگ بهره مند شوید.

عیب یابی و رفع مشکلات ماشین ظرفشویی سامسونگ شما و اطمینان از کارکرد دستگاه در بهترین حالت بهینه آن تخصص تکنسین های ماست!

دقت داشته باشید اگر به هر دلیل کارکرد دستگاه شما غیر عادی شده یا مشکلی در زمینه استفاده از دستگاه مشاهده می کنید باید فوراً این مشکل توسط کارشناس فنی بررسی و برطرف شود چون احتمال دارد قطعات دستگاه خراب شود و مجبور شوید هزینه بیشتری بابت تعمیرات و یا تعویض قطعات بپردازید.

اجازه ندهید که به دلیل مشکلات کوچک ماشین ظرفشویی شما اشکال اساسی پیدا کند! هم اکنون درخواست تعمیر ظرفشویی سامسونگ خود را به صورت آنلاین ثبت نمایید و یا با مرکز تخصصی تعمیرات ماشین ظرفشویی سامسونگ  هوم پیچ تماس بگیرید. ما با کمک متخصصین با تجربه خود همیشه آماده خدمت رسانی به شما هستیم.

در این مطلب کدهای خطا یا ارورهای ماشین ظرفشویی سامسونگ و معانی آن‌ها را توضیح می‌دهیم.

راه‌حل‌هایی برای رفع عیب ارائه شده که می‌توانید خودتان بررسی و تعمیر لازم را انجام دهید. در نهایت اگر مشکل برطرف نشد درخواست آنلاین خود را ثبت کنید و یا با شماره تماس تعمیرات سامسونگ تماس حاصل بفرمایید تا در سریعترین زمان کارشناسان مجرب با شما تماس بگیرند.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

5 + 8 =