دفتر مرکزی: 66097851     مرکز تعمیرات: 66097859   شعبه شرق :77978135   شعبه هفت تیر: 88836102   شعبه جنوب: 55300568 شعبه غرب 44153186 شعبه شمال 26721443  
شعبه اسلامشهر و رباط کریم 56746602

چگونه عمر باتری تبلت سامسونگ را بیشتر کنم؟

باتری تبلت سامسونگ امروزی پیشرفته تر و پیچیده تر از قبل هستند. لازم نیست نگران باشید که شارژ طولانی مدت تبلت سامسونگ ممکن است باعث آتش سوزی شود، اما چند نکته وجود دارد که چگونه باتری تبلت را بیشتر دوام بیاورید.

نکات افزایش طول عمر باتری تبلت سامسونگ

تغییرات زیادی در باتری ها به دلیل ضرورت رخ داد. ویژگی اصلی دستگاه های قابل حمل، تحرک است و باتری ها باید طوری طراحی شوند که بتوانند با حداکثر ایمنی و طول عمر، نوسانات دما و ارتعاشات را تحمل کنند. طول عمر ایده آل باتری لیتیوم یونی دو سال است. البته، آن دوره می تواند متفاوت باشد و من چند نکته را در مورد چگونگی به حداکثر رساندن سلامتی و طول عمر باتری به شما نشان خواهم داد.

روشنایی را کم کنید

صفحه نمایش یکی از بهترین ویژگی های تبلت سامسونگ است. بزرگتر از یک تلفن همراه است و دارای رنگ های غنی و وضوح چشمگیر است. اما صفحه نمایش یکی از بزرگترین مصرف انرژی را دارد. از قدرت زیادی برای روشن شدن استفاده می کند. کم کردن میزان روشنایی حتی می تواند طول عمر باتری را افزایش دهد.

باتری تبلت سامسونگ

غیر فعال کردن اعلانها

هر کس برنامه های کاربردی زیادی در تبلت خود دارد. برخی از برنامه ها از قبل روی دستگاه شما نصب شده اند و برنامه هایی وجود دارد که ما آنها را بارگیری می کنیم. هر یک از آن برنامه ها اعلان ها را ارسال می کند.

این یک ویژگی مفید است زیرا می توانید اطلاعات را بدون باز کردن برنامه پیدا کنید. اما برای دریافت اعلان، برنامه باید فعال و تازه شود. توصیه می کنم اعلان برنامه هایی را که واقعاً به آنها احتیاج ندارید غیرفعال کنید.

برنامه های غیر ضروری را ببندید

برنامه ها همیشه در پس زمینه اجرا می شوند. در گذشته برنامه های در حال اجرا برای کاهش قدرت زیاد استفاده می شد. امروزه، آنها طوری طراحی شده اند که منابع بسیار کمی از تبلت شما بگیرند.

اما آنها هنوز از انرژی استفاده می کنند بنابراین توصیه می کنم همه برنامه هایی را که در حال حاضر از آنها استفاده نمی کنید ببندید تا حداکثر مصرف انرژی را داشته باشید.

اتصالات ناخواسته را غیرفعال کنید

گزینه های اتصال زیادی در رایانه های لوحی مدرن وجود دارد. بلوتوث، Wi-Fi، LTE برخی از آنها هستند. هر یک از پروتکل های اتصال دارای سخت افزار در تبلت شما هستند. هنگامی که آنها را روشن می کنید، سخت افزار مربوطه را فعال کرده و به آنها قدرت می دهید.

بسیاری از گزینه های اتصال به طور مداوم به دنبال راه هایی برای اتصال به خدمات مختلف هستند. این کار باعث کاهش مصرف باتری تبلت سامسونگ می شود و یکی از بزرگترین منابع تخلیه باتری پس از روشنایی صفحه است. برای مصرف بهینه باتری، هر گزینه ای را که در حال حاضر از آن استفاده نمی کنید خاموش کنید.

پیروی از عادات شارژ

در نهایت، یکی از مهمترین چیزها عادات شارژ است. اگر از توصیه های مربوط به عادات شارژ پیروی کنید، می توانید طول عمر باتری تبلت سامسونگ خود را به میزان قابل توجهی افزایش دهید و سلامت آن را حفظ کنید.

در تبلت سامسونگ های مدرن، سعی کنید آنها را بین ۲۰ تا ۵۰ درصد در هنگام وصل کردن نگه دارید. اگر باتری حتی زیر ۲۰ درصد روشن شود، هیچ اتفاقی نمی افتد، اما اینها پارامترهای ایده آل هستند.

قبل از جدا کردن تبلت، تبلت سامسونگ خود را حداقل ۸۰ درصد شارژ کنید. حتی می تواند بعد از ظرفیت کامل به برق متصل بماند زیرا وقتی باتری پر می شود، شارژ متوقف می شود.

در حالی که باتری تبلت سامسونگ بسیار قوی تر از باتری های قدیمی هستند، اما این ایده خوبی است که این نکته را در نظر بگیرید تا طول عمر باتری شما تا حد ممکن افزایش یابد.

آیا شارژ مداوم لپ تاپ ها عمر باتری را کاهش می دهد؟

این یکی از بحث برانگیزترین سوالات درباره باتری تبلت سامسونگ است. با همه این موارد، لپ تاپ ها تفاوت چندانی با تبلت سامسونگ ندارند. مشکلی وجود ندارد که یک لپ تاپ به برق متصل شده و شارژ شود. مهمترین نکته ای که در مورد لپ تاپ باید به آن توجه داشت دمای باتری است.

  • همچنین شارژ لپ تاپ ها در مواقعی که باتری کامل است، متوقف می شود. اما باید به گرم شدن لپ تاپ خود توجه کنید.
  • بدترین کار این است که یک باتری کاملا شارژ را در دمای بالا وصل کنید. این باعث کاهش سلامت باتری می شود.
  • قبل از اتصال مجدد به لپ تاپ، اجازه دهید تا حدودی تخلیه شود. این امر باعث می شود الکترون ها در جریان نمانند و ظرفیت باتری را از دست ندهند.
  • باتری های مدرن بسیار ایمن تر و قابل کنترل تر از باتری های قدیمی هستند. تبلت سامسونگ های شما از آنچه به نظر می رسد هوشمندتر هستند.

در صورت تمایل می توانید تبلت خود را دائماً وصل نگه دارید، اما برای افزایش طول عمر باتری و جلوگیری از هزینه های غیر ضروری، این حقایق را در نظر داشته باشید.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

یک × 2 =