دفتر مرکزی: 66097851     مرکز تعمیرات: 66097859   شعبه شرق :77978135   شعبه هفت تیر: 88836102   شعبه جنوب: 55300568 شعبه غرب 44153186 شعبه شمال 26721443  
شعبه اسلامشهر و رباط کریم 56746602

تعمیر تلویزیون ال سی دی سامسونگ ۲۶D400

برای آشنایی با نکات کلیدی تعمیر تلویزیون ال سی دی سامسونگ ۲۶D400 با ما همراه باشید. ال سی دی ۲۶D400 تصویری با وضوح ۷۶۸*۱۳۶۶ ارائه می دهد. این تلویزیون سامسونگ دارای شبکه دیجیتال داخلی بوده و از ورودی های USB و HDMI بهره می برد. دارندگان این دستگاه به دلیل کنتراست بالا و فناوری تقویت کننده رنگ، تصویری باکیفیت از آن دریافت می کنند. با این حال چنانچه کارکرد تلویزیون بالا باشد یا به طرز مناسبی از آن استفاده نشود به تدریج قطعات آن فرسوده شده و مشکلاتی در آن به وجود خواهد آمد.

مین برد، پنل، لامپ تصویر و برد پاور مهمترین قسمت هایی هستند که بر اثر عوامل فوق آسیب پذیر بوده و احتمال خرابی در آنها وجود دارد. با اینکه تولید ال ای دی ها به تدریج جای بسیاری از ال سی دی ها را گرفت اما همچنان این نوع تلویزیون ها توسط بسیاری از خانواده ها مورد استفاده قرار می گیرند. بر همین اساس نمایندگی تلویزیون سامسونگ همچنان خدمات خود را در بخش تعمیرات تلویزیون ال سی دی به کاربران ارائه می کند. در ادامه برخی از خدمات این مرکز را به شما معرفی می کنیم.

تلویزیون ال سی دی سامسونگ ۲۶D400

تمامی قطعات این دستگاه در مرکز تعمیرات ال سی دی سامسونگ مورد تعمیر قرار می گیرند. همچنین در صورت نیاز به تعویض قطعه نیز، این نمایندگی با برخورداری از قطعات اورجینال، قطعات معیوب را تعویض می نماید. از این نظر خدمات ارائه شده شامل تعمیر و تعویض قطعات و رفع مشکلات مختلف تلویزیون می شود. در ادامه برخی قطعات را که در تعمیر تلویزیون ال سی دی سامسونگ ۲۶D400 بیشتر مورد توجه قرار می گیرند را توضیح می دهیم.

تعمیر مین‌برد تلویزیون سامسونگ ۲۶D400

مین برد اصلی ترین بخش ال سی دی سامسونگ محسوب می شود که از طریق آن تمامی بخش های تلویزیون دستورات لازم را برای اجرای عملکرد مورد نظر دریافت می کنند. مین برد تلویزیون سامسونگ شامل قطعات الکترونیکی و قطعات مهمتری چون پردازنده است. از آنجا که مین برد با تمامی قسمت ها از جمله صدا و تصویر در ارتباط است اگر با مشکل مواجه شود، شاهد اختلالاتی در تلویزیون خواهید بود. در این صورت بهتر است به موقع برای تعمیر تلویزیون ال سی دی سامسونگ ۲۶D400 اقدام کنید. چنانچه اشکالات مین برد به موقع تشخیص داده شود هم امکان تعمیر آن وجود دارد و هم هزینه کمتری را به همراه خواهد داشت.

تعمیر بلندگو ال سی دی ۲۶D400

گاهی با وجود اینکه تلویزیون تصویر دارد، اما هیچ صدایی از آن دریافت نمی شود. در این شرایط اگر صدای تلویزیون به واسطه اتصال اسپیکرهای جانبی قابل دریافت باشد احتمال خراب شدن بلندگو یا اتصالات بسیار زیاد خواهد بود. البته گاهی خرابی این قطعه با کاهش کیفیت صدا همراه است. در این صورت باید اسپیکر دستگاه توسط تکنسین های تعمیر تلویزیون ال سی دی سامسونگ ۲۶D400 مورد بررسی قرار گیرد. چنانچه اتصالات بلندگو به مین برد دچار مشکل شده باشد با تعویض اتصالات ایراد صدا نیز برطرف می گردد اما اگر بلندگو از کار افتاده باشد در این صورت تنها از طریق تعویض بلندگو مشکل تلویزیون برطرف می شود.

تعویض لامپ تصویر تلویزیون ال سی دی سامسونگ ۲۶D400

اگر تصویر تلویزیون تیره شده یا علی رغم داشتن صدا، صفحه ای کاملاً سیاه مشاهده می کنید، لامپ تصویر ال سی دی شما از کار افتاده و یا ضعیف شده است. لامپ تصویر اصلی ترین قطعه ای است که با تولید نور و انتقال آن به سطح پنل باعث دیدن تصاویری با روشنایی مناسب می شود. خرابی لامپ در ابتدا با کاهش نور صفحه همراه است اما به تدریج به تاریکی مطلق می رود. در این شرایط تنها راه حل رفع مشکل تعویض لامپ تصویر می باشد.

نمایندگی تعمیرات تلویزیون سامسونگ

نه تنها ال سی دی سامسونگ بلکه سایر انواع تلویزیون های سامسونگ نیز در این مرکز قابل تعمیر بوده و در این زمینه سرویس های ویژه ای ارائه می گردد. نمایندگی تعمیرات تلویزیون سامسونگ با گزینش زبده ترین تکنسین های تعمیر تلویزیون و فراهم کردن تجهیزات پیشرفته، تمامی اشکالات ریز و درشت دستگاه شما را در کمترین زمان ممکن و مناسب ترین هزینه برطرف می کند. چنانچه متقاضی دریافت خدمات تخصصی و باکیفیت این نمایندگی هستید، کارشناسان در تمامی طول روز آماده ثبت درخواست شما هستند. علاوه براین با استفاده از خدمات سرویس در محل می توانید هنگام تماس، درخواست اعزام تعمیرکار به محل داشته باشید. با این سرویس نیازی به حمل و نقل تلویزیون نداشته و در هر کجا که باشید نمایندگی تلویزیون سامسونگ آن را برای شما تعمیر خواهد کرد.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

10 + پانزده =