نشانی: خ آزادی، خ بهبودی، نرسیده به نصرت، ساختمان بنیامین، پ 145، طبقه 5، واحد 18- مجهز به (2) آسانسور و پارکینگ- تماس: 66097851 (7 خط), 66030825-021

دفتر مرکزی: 66097851     مرکز تعمیرات: 66097859   شعبه شرق :77978135   شعبه هفت تیر: 88836102   شعبه جنوب: 55300568 شعبه غرب 44153186 شعبه شمال 26721443  
شعبه اسلامشهر و رباط کریم 56746602

چگونه قفل تبلت سامسونگ را باز کنیم؟

بازگشایی قفل تبلت. آیا سخت تلاش می کنید قفل تبلت سامسونگ خود را باز کنید اما قادر نیستید؟ اگر بله، ما در اینجا چند نکته کاربردی درباره بازگشایی قفل تبلت داریم که به شما کمک می کند نحوه باز کردن قفل تبلت با یا بدون رمز عبور را یاد بگیرید! بنابراین، بیایید باز کردن قفل یک تبلت با/بدون رمز عبور را یک فرایند آسان و بدون دردسر مانند قبل کنیم!

تبلت های اندرویدی یک دستگاه عالی هستند که دارای ویژگی های زیادی مانند تماس، بازی، عکس گرفتن و موارد دیگر است. اما اگر تبلت اندرویدی شما قفل شده باشد چه؟

بازگشایی قفل تبلت با رمز عبور

هنگامی که یک تبلت سامسونگ قفل است، می توانید به راحتی با وارد کردن رمز آن را باز کنید، اما مواقعی وجود دارد که رمز عبور را فراموش می کنید. در چنین مواردی، نحوه باز کردن قفل یک تبلت اندرویدی بدون رمز عبور غیرممکن یا بسیار دشوار به نظر می رسد. با این حال، برخی از گزینه های آسان وجود دارد که به شما کمک می کند قفل دستگاه تبلت سامسونگ خود را باز کنید حتی اگر الگو، رمز عبور و غیره را فراموش کرده اید.

بنابراین، در این مقاله، ما موثرترین راه حل ها را در مورد نحوه باز کردن قفل تبلت در صورت فراموش کردن گذرواژه خود پوشش می دهیم! این که آیا تبلت شما با گذرواژه، پین، الگو یا اثر انگشت قفل شده است، این راه حل ها بی عیب و نقص کار خواهند کرد!

روش های باز کردن

هنگام تنظیم قفل برای تبلت سامسونگ خود، به طور کلی ۳ گزینه برای قفل کردن دارید که شامل رمز عبور، پین یا الگو است. بنابراین، “نحوه باز کردن قفل تبلت اندروید” وضعیت شگفت انگیزی نیست اگر رمز عبور، پین یا الگوی صحیح را بدانید.

برای بازگشایی قفل تبلت سامسونگ با پین، گذرواژه یا الگوی صحیح، کافی است تبلت را باز کرده و رمز عبور یا پین را وارد کنید. در مقابل، اگر الگو را تنظیم کرده اید، کافی است با اتصال نقاط الگو را بکشید و قفل تبلت سامسونگ شما فوراً باز می شود!

این همه در مورد چگونگی بازگشایی قفل تبلت هنگامی که رمز عبور مشخص شد، بود! حال، بیایید نگاهی بیندازیم که در صورت فراموش کردن رمز عبور، چگونه قفل تبلت خود را باز می کنید!

بازگشایی قفل تبلت

چگونه قفل را بدون رمز عبور باز کنیم؟

باز کردن قفل یک تبلت سامسونگ بدون رمز عبور ممکن است بسیار چالش برانگیز باشد، اما با ابزارهای مناسب در دست. آنطور که به نظر می رسد سخت نیست! بنابراین، در اینجا لیستی از ۴ روش اصلی است که می توانید برای باز کردن قفل تبلت هنگام فراموش کردن رمز عبور استفاده کنید.

روش ۱: بازگشایی قفل تبلت از طریق قابلیت  Unlocker

DroidKit یک ابزار تبلت سامسونگ  Unlocker عالی است که به شما کمک می کند قفل تبلت سامسونگ خود را بدون رمز باز کنید! با ویژگی های عالی و سازگاری بالا.

این ابزار به عنوان یکی از توصیه شده ترین ابزارها در مورد باز کردن قفل دستگاه، از برداشتن تعداد انگشت شماری از انواع رمز عبور که شامل پین ها، الگوها، اثر انگشتان، شماره های دیجیتالی، شناسه چهره و غیره از iPad شما است پشتیبانی می کند. با استفاده از DroidKit، می توانید رمز عبور را به سرعت حذف کرده و در چند مرحله به تبلت سامسونگ خود دسترسی پیدا کنید.

مرحله ۱. ابزار DroidKit را روی رایانه خود نصب و اجرا کنید و به حالت “باز کردن صفحه” در رابط اصلی بروید تا روند باز کردن قفل را آغاز کنید.

مرحله ۲. در صفحه “باز کردن صفحه”، تمام یادداشت ها را با دقت بخوانید و پس از اتصال تبلت سامسونگ خود از طریق کابل USB، روی دکمه “شروع” کلیک کنید.

مرحله ۳. اکنون، دستورالعمل های روی صفحه را با دقت دنبال کنید تا تبلت خود را در حالت بازیابی قرار دهید. با این کار الگوهای حافظه پنهان در تبلت شما پاک می شود و در عرض چند دقیقه قفل صفحه تبلت تبلت سامسونگ به طور خودکار ناپدید می شود.

مرحله ۴. حذف کلمات عبور از تبلت سامسونگ خود با ابزار DroidKit بدون هیچ زحمتی و ساده بود!

روش ۲: بازگشایی قفل تبلت از طریق حساب Google

حساب Google شما نه تنها مسئول ارسال و دریافت ایمیل است، بلکه حتی در صورت فراموش کردن رمز عبور، می توانید دستگاه خود را از طریق Google Acco خود باز کنید. بله، این ممکن است عجیب به نظر برسد، اما کاملاً واقعیت دارد!

هنگام وارد کردن رمز عبور در تبلت سامسونگ خود، حداکثر ۵ بار مجاز به ترسیم الگوی اشتباه هستید، و هنگامی که سعی می کنید رمز عبور اشتباه را برای بار ششم وارد کنید، پیامی دریافت می کنید که روی آن نوشته شده است: “الگوی قفل پنج را به اشتباه رسم کرده اید بار. در ۳۰ ثانیه دوباره امتحان کنید ”. اکنون، کافی است مراحل زیر را دنبال کنید تا قفل تبلت خود را از طریق حساب Google باز کنید.

  1. پس از کشیدن الگوی اشتباه پنج بار در تبلت خود، روی گزینه “الگو/رمز عبور فراموش شده” در پایین صفحه قفل کلیک کنید.
  2. اکنون، شناسه ایمیل و رمز عبور خود را برای باز کردن قفل تبلت خود وارد کنید و سپس دکمه “ورود به سیستم” را فشار دهید.
  3. در اینجا، شما به صفحه تنظیمات قفل صفحه هدایت می شوید. در این صفحه، به راحتی می توانید الگوی صفحه نمایش تبلت سامسونگ خود را بازنشانی کنید.

پس از بازنشانی رمز عبور، اکنون می توانید از رمز عبور جدید برای باز کردن قفل تبلت سامسونگ خود استفاده کنید.

روش ۳: قفل تبلت را از طریق تنظیم مجدد کارخانه باز کنید

اگر روش بالا مشکل شما در مورد “نحوه باز کردن قفل تبلت ” را حل نکرد، می توانید با تنظیم مجدد کارخانه تبلت سامسونگ خود آن را برطرف کنید. اما مطمئن شوید که این روش تمام فایل ها و داده های ذخیره شده شما را در دستگاه تبلت سامسونگ شما حذف می کند.

در اینجا نحوه باز کردن قفل تبلت سامسونگ های تبلت سامسونگ از طریق تنظیم مجدد کارخانه آمده است!

  1. دکمه “Power” را در تبلت خود فشار دهید و روی گزینه “Power OFF” ضربه بزنید. با این کار تبلت سامسونگ شما خاموش می شود.
  2. در حالی که تبلت خاموش است، دکمه “کاهش صدا” را نگه دارید تا در حالت بازیابی راه اندازی شود. اگر این کار نکرد، دکمه های “Power Power” و “Volume Down” را به طور همزمان فشار دهید تا وارد حالت بازیابی شوید. نگه داشتن دکمه ها را ادامه دهید تا منوی “Start” روی صفحه ظاهر شود.
  3. اکنون، دکمه “کاهش صدا” را فشار دهید تا گزینه “Recovery Mode” برجسته شود و دکمه “Power” را برای انتخاب انتخاب کنید.
  4. در اینجا، گزینه “Wipe data/Factory Reset” را از لیست انتخاب کنید. از دکمه “کاهش صدا” برای برجسته کردن و از دکمه “روشن” برای انتخاب استفاده کنید.
  5. به سادگی بر روی دکمه “بله” کلیک کنید تا روند بازنشانی آغاز شود. با این کار اکنون تمام داده های تبلت سامسونگ شما حذف می شود.
  6. حدود ۲۰ تا ۳۰ دقیقه صبر کنید و بعداً قفل دستگاه تبلت سامسونگ شما باز می شود. اکنون باید دستگاه جدید را پس از بازنشانی راه اندازی کنید.

2 دیدگاه دربارهٔ «بازگشایی قفل تبلت سامسونگ»

  1. من رمز ام رو فراموش کردم و نمیتونم وارد دستگاه بشم از دستگاه دیگر به غیر حساب گوگل چجوری میتونم بازش کنم

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

1 × 3 =