نشانی: خ آزادی، خ بهبودی، نرسیده به نصرت، ساختمان بنیامین، پ 145، طبقه 5، واحد 18- مجهز به (2) آسانسور و پارکینگ- تماس: 66097851 (7 خط), 66030825-021

دفتر مرکزی: 66097851     مرکز تعمیرات: 66097859   شعبه شرق :77978135   شعبه هفت تیر: 88836102   شعبه جنوب: 55300568 شعبه غرب 44153186 شعبه شمال 26721443  
شعبه اسلامشهر و رباط کریم 56746602

تار بودن تصاویر مانیتور. اگر دوست دارید یک تجربه بازی عالی داشته باشید، احتمالاً سعی می کنید در صورت نیاز، مانیتور سامسونگ خود را ارتقا دهید. این یک ایده عالی است و به زحمت و هزینه ای که خرج می کنید می ارزد. سپس مانیتور سامسونگ شما در شرایط خوب و ایمن به درب منزل شما تحویل داده می شود. این مقاله اطلاعات مهمی را ارائه می دهد تا شما را راهنمایی کند تا مشکل تاری صفحه را برطرف کنید. بخوانید و بیشتر بیاموزید.

تار بودن تصاویر مانیتور

تاری تصاویر مانیتور سامسونگ

یک صفحه کامپیوتر جدید می تواند مبهم، تار یا پیکسلی به نظر برسد. دلایل رایج برای بررسی عمیق و درک مزایای آینده عبارتند از تنظیمات بد وضوح صفحه نمایش، صفحه نمایش کثیف و اتصال ضعیف.

اگر برای شروع استفاده از مانیتور سامسونگ جدید خود آماده باشید، تحمل این وضعیت ناامید کننده است. شما حتی درد نخواندن صحیح صفحه نمایش خود و یافتن بازی های ویدیویی مورد علاقه خود را تصور می کنید.

بینایی خود را سرزنش نکنید این یک مشکل واقعی است که بسیاری از بازی‌بازان ویدیویی آن را تجربه می‌کنند. اما هنوز هم می توان تاری مانیتور سامسونگ را با مراحل عیب یابی مناسب برطرف کرد. یک صفحه نمایش تار می تواند روز خوب شما را خراب کند و شما را در معرض خطرات و آسیب قرار دهد.

استفاده از مانیتور سامسونگ تاری می تواند به بینایی شما فشار وارد کند. چنین مانیتور سامسونگی همچنین می تواند باعث خستگی چشم و سردرد شود.

رزولوشن ۱۰۸۰p برای بازی

۱۰۸۰p به طور گسترده ای پشتیبانی می شود و یک تجربه بازی عالی را ارائه می دهد. بسیاری از توسعه دهندگان نرم افزار، سرویس های استریم و توسعه دهندگان بازی، رزولوشن صفحه نمایش این مانیتور سامسونگ را دوست دارند.

مانیتور سامسونگ به اندازه کافی شفاف است و بازی را سرگرم کننده می کند. متأسفانه، حتی اگر مانیتور سامسونگ جدید شما قرار باشد جزئیات دقیقی را نمایش دهد، تصاویر، متن و ویدیوها ممکن است تار به نظر برسند.

این یک روش ساده است که شامل چند اصلاح است. مثلا:

  • اتصال مانیتور سامسونگ را بررسی کنید.
  • برنامه های عیب یابی یا تعمیر را فعال کنید و مطمئن شوید که مانیتور سامسونگ مبهم نیست.
  • ادامه دهید و درایور کارت گرافیک خود را دوباره نصب کنید.
  • تنظیمات DPI را برای مانیتور سامسونگ صفحه خود تغییر دهید.
  • تنظیمات مقیاس بندی DPI را برای برنامه خود تغییر دهید.

اگر مانیتور سامسونگ جدید شما پیکسلی به نظر می رسد، با تنظیم مجدد صفحه نمایش به وضوح مربوطه، مشکل را برطرف کنید. مطمئن می شوید که تصویر یکنواخت باقی می ماند و مانیتور سامسونگ صفحه را پر می کنید.

تعمیر یک مانیتور سامسونگ تار

اگر مانیتور سامسونگ جدید شما دانه‌دار، تار یا مبهم است، نیازی به استرس و رها کردن بازی‌های ویدیویی نیست. راه‌های باورنکردنی برای رفع این مشکل وجود دارد، اما شما باید راه‌هایی را پیدا کنید که بهترین کار را برای شما داشته باشد. اصلاحات حیاتی برای انجام عبارتند از:

تمیز کردن مانیتور سامسونگ

مانیتور سامسونگ دستگاه های ظریفی هستند و باید با احتیاط از آنها استفاده کنید. از یک پارچه مرطوب و بدون پرز استفاده کنید و صفحه را به آرامی پاک کنید. همچنین توصیه می شود از محلول تمیزکننده ایمن مانیتور سامسونگ که برای وسایل الکترونیکی توصیه می شود استفاده کنید.

راه اندازی مجدد لپ تاپ یا کامپیوتر

اگر مشکوک هستید که مشکلی جزئی در نرم افزار وجود دارد، کامپیوتر را راه اندازی مجدد کنید تا مشکل تار حل شود.

کابل های آسیب دیده یا شل می توانند جلسه بازی شما را خراب کنند. اطمینان حاصل کنید که کابل های داده و برق به طور ایمن در پورت های خود و در هر دو طرف قرار می گیرند. کابل ها را برای هرگونه آسیب دیدگی بررسی کنید. اگر شک دارید کابل قدیمی است، یک کابل جدید تهیه کنید.

اگر از کابل VGA قدیمی استفاده می‌کنید، آن را با کابل DVI یا HDMI که با اکثر مدل‌های جدید مانیتور سامسونگ سازگار است، جایگزین کنید.

تغییر تنظیمات مقیاس پیشرفته

اگر از محصولات مایکروسافت مانند سیستم عامل ویندوز یا برنامه ها هستید، عیب یاب های اختصاصی وجود دارد که می توانید برای کارهای مختلف از آنها استفاده کنید. شما می توانید به طور خودکار یک صفحه کامپیوتر تار را شناسایی و عیب یابی کنید.

در اینجا مراحلی وجود دارد که باید دنبال کنید:

  • برای باز کردن برنامه، کلیک راست کرده و تنظیمات را انتخاب کنید.
  • روی نماد SYSTEM کلیک کنید.
  • از لوگوی منوی سمت چپ، DISPLAY را انتخاب کنید.
  • روی پیوند تنظیمات مقیاس پیشرفته کلیک کنید.
  • در بخش Fix Scaling for Apps، سوئیچ کنار گزینه Allow Windows to fix apps طوری که تار نشوند را تغییر دهید.
  • اکنون کامپیوتر را ریبوت کنید.

تغییر تنظیمات DPI Scaling

تغییر تنظیمات مقیاس‌بندی مانیتور سامسونگ جدید نیز می‌تواند به حل مشکل تاری کمک کند. شما می توانید آن را به طور موثر در ویندوز ۱۰ پس از چند مرحله تغییر دهید:

  • روی نوار ویندوز کلیک راست کرده و Settings را انتخاب کنید.
  • روی گزینه System کلیک کنید و از نوار منو سمت چپ گزینه Display را انتخاب کنید.
  • بخش Scale and Layout را پیدا کنید.
  • ۱۰۰٪ (توصیه می شود) را انتخاب کنید و اندازه متن، برنامه ها و گزینه های دیگر موارد را تغییر دهید.
  • همه این کارها انجام شد، اکنون سیستم را Restart کنید.

پیشنهاد مطالعه: ویژگی مانیتور سامسونگ CRT

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

20 + 5 =