دفتر مرکزی: 66097851     مرکز تعمیرات: 66097859   شعبه شرق :77978135   شعبه هفت تیر: 88836102   شعبه جنوب: 55300568 شعبه غرب 44153186 شعبه شمال 26721443  
شعبه اسلامشهر و رباط کریم 56746602

روش تعمیر تلویزیون سامسونگ ۵۵NU7900

یرای تعمیر تلویزیون سامسونگ ۵۵NU7900 با ما همراه باشید تا شما را از نحوه تعمیر آن آگاه کنیم. اگر از کاربران این مدل تلویزیون سامسونگ هستید باید بدانید که این ال ای دی همانند سایر تلویزیون های ال ای دی به عواملی نظیر ضربه، رطوبت و نوسان برق حساس بوده و آسیب پذیری بالایی دارد. این عوامل ممکن است باعث خرابی قطعات مختلفی مانند مین برد، پنل، اسپیکر، پاور و فلت شود. در این شرایط، تعمیر تلویزیون سامسونگ ۵۵NU7900 اجتناب ناپذیر خواهد بود. تلویزیون ۵۵NU7900 نمایشگری ۵۵ اینچی با کیفیت ۴k دارد. این تلویزیون از یک سیستم صوتی ۲۰ واتی برخوردار بوده که از فرمت های Dolby Digital Plus  و DTS پشتیبانی کرده و صدایی باکیفیت ارائه می دهد.

این مدل از تلویزیون سامسونگ از سری تلویزیون های هوشمند بوده و قابلیت جست ‌و جو در اینترنت و اشتراک ‌گذاری اطلاعات را دارا می باشد. یکی از ویژگی های خوب این تلویزیون قابلیت  Mirroring است که به واسطه آن می‌توانید تصاویر موبایل خود را روی تلویزیون پخش نمایید. بنابراین اگر شما از چنین دستگاهی استفاده می کنید باید بدانید یکی از تلویزیون های خوب سامسونگ را در اختیار دارید که در صورت خرابی آن شایسته است به موقع برای تعمیر آن اقدام نمایید. در اینجا به برخی از موارد تعمیرات تلویزیون سامسونگ اشاره خواهیم کرد.

  • تعمیر تلویزیون سامسونگ ۵۵NU7900
  • خدمات تخصصی تعمیر تلویزیون سامسونگ ۵۵NU7900
  • تعمیر مین‌برد تلویزیون سامسونگ ۵۵NU7900

از بخش های مهم و حیاتی دستگاه، مین برد می باشد. مین برد همانند مادربرد لپ تاپ، پردازش های مختلف دستگاه را مدیریت می کند. زمانی که شما دکمه افزایش صدا را فشار می دهید ابتدا این دستور به مین برد انتقال می یابد و پس از پردازش توسط آن به بخش مرتبط با صدای دستگاه منتقل می شود. نه تنها صدا بلکه عملکردهای دیگر تلویزیون نیز توسط مین برد به بخش های مربوطه انتقال می یابد.

بنابراین چنانچه مین برد دچار مشکل شده و با خرابی مواجه شود برای رفع مشکلات پیش آمده باید اقدامات لازم را برای تعمیر تلویزیون سامسونگ ۵۵NU7900 به عمل آورد. مین برد در اغلب مواقع قابل تعمیر می باشد. این موضوع بستگی به نوع آسیب و قسمت آسیب دیده آن دارد. چیزی که در این زمینه باید مورد توجه قرار داد این است که در صورت خرابی مین برد تلویزیون باید به موقع برای تعمیر آن اقدام کرد چراکه تعمیر دیر هنگام آن می تواند باعث آسیب دیدن به سایر قطعات شود.

تعمیر پاور تلویزیون سامسونگ ۵۵NU7900

تعمیر پاور یکی از تخصصی ترین تعمیرات تلویزیون می باشد. پاور یا منبع تغذیه، وظیفه تأمین انرژی الکتریکی دستگاه را برعهده دارد. پاور یک برد الکتریکی است که متشکل از ترانزیستور، آی سی و خازن های متعددی است. پاور با تبدیل برق شهری به ولتاژهای پایین تر، انرژی مورد نیاز برای راه اندازی و عملکرد قطعات را تأمین می کند. در واقع برد پاور، کنترل جریان های الکتریکی دستگاه را بر عهده دارد.

بنابراین هرگونه نقص فنی و اختلال در عملکرد پاور می تواند موجب خاموش شدن دستگاه و یا روشن نشدن آن شود. گاهی خرابی پاور تلویزیون نیز باعث دیر روشن شدن تلویزیون می شود. در این شرایط نیز تعمیر تلویزیون سامسونگ ۵۵NU7900 تنها راه رفع مشکل پاور می باشد. کارشناسان برای تعمیر پاور از دستگاه های پیشرفته و مدرن استفاده می کنند. آنها با تعویض قطعات برد مشکلات آن را برطرف می کنند.

نمایندگی تعمیر تلویزیون سامسونگ

نمایندگی تلویزیون سامسونگ ارائه دهنده خدمات تخصصی تعمیر و سرویس انواع مدل های تلویزیون سامسونگ می باشد. این مرکز با برخورداری از تکنسین های فنی باتجربه و بهره گیری از پیشرفته ترین تجهیزات تعمیر تلویزیون، باکیفیت ترین خدمات را به کاربران خود عرضه می دارد. تعمیر مین برد، تعمیر اسپیکر، رفع مشکل روشن نشدن دستگاه، رفع مشکل عدم سیگنال دهی تلویزیون، تعمیر پنل تلویزیون، تعویض فلت، تعمیر بک لایت و تعمیر قاب تلویزیون برخی از مهمترین خدمات عرضه شده در این مرکز می باشند.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

13 − 4 =