دفتر مرکزی: 66097851     مرکز تعمیرات: 66097859   شعبه شرق :77978135   شعبه هفت تیر: 88836102   شعبه جنوب: 55300568 شعبه غرب 44153186 شعبه شمال 26721443  
شعبه اسلامشهر و رباط کریم 56746602

آشنایی با تعمیر و تعویض کندانسور یخچال سامسونگ

تعمیر و تعویض کندانسور یخچال سامسونگ به تخصصی ترین شکل در نمایندگی سامسونگ مرکز سخت افزار ایران انجام می شود. کندانسور قطعه ای پر اهمیت در یخچال است که چون در بخش بیرونی این دستگاه قرار دارد، متحمل آسیب ها و ایرادات مختلفی می گردد. بررسی و رفع مشکلات این قطعه نیاز به مهارت بالایی دارد که همکاران ما در بخش تعمیرات یخچال از این مهارت برخوردار می باشند.

تکنسین های این مرکز ضمن بررسی دقیق کندانسور، مشکلات آن را تشخیص داده و در اسرع وقت اقدام به تعمیر آن می نمایند. به دلیل استفاده از جدید ترین دستگاه ها و ابزار آلات تعمیراتی، می توان با اطمینان گفت که تعمیرات کندانسور در این نمایندگی به حرفه ای ترین شکل انجام می گردد. برای آشنایی بیشتر شما کاربران عزیز با نحوه عملکرد کندانسور یخچال سامسونگ و نکات تعمیراتی این قطعه، مطلب امروز را به بررسی این موضوع اختصاص داده ایم.

تعویض کندانسور یخچال سامسونگ

تعویض کندانسور یخچال سامسونگ، یکی از سرویس های تخصصی نمایندگی سامسونگ است که با بالاترین کیفیت و دقت لازم در اختیار کاربران گرامی قرار میگیرد. کندانسور قرار گرفته در یخچال سامسونگ همان رادیاتور خنک کننده ی یخچال است. این قطعه، نقش بسیار مهم و حیاتی را در دستگاه ایفا کرده و بروز مشکل در آن می تواند عملکرد یخچال را به طور کلی زیر سوال ببرد.

از این رو لازم است برای بازیابی سلامت دستگاه، این قطعه، هر چه زودتر با نمونه ای سالم و اورجینال ، جایگزین شود. از آن جا که کندانسور به میزان زیادی در معرض آلودگی قرار دارد، بروز هر گونه گرفتگی و جرم در لوله های آن، اجتناب ناپذیر تلقی میشود. همچنین ایجاد سوراخ بر اثر پوسیدگی و وارد شدن ضربه در کندانسور از دیگر مشکلاتی ست که چاره ای جز تعویض کندانسور یخچال سامسونگ ، برای کارشناسان تعمیر این نمایندگی ، باقی نخواهد گذاشت.

در مجموع آنچه نقش بسیار موثری در خنک سازی و بازیابی سلامت یخچال سامسونگ ایفا میکند، تعویض تخصصی کندانسور است. تعویض این قطعه به دلیل پیچیدگی ساختار، از حساسیت بسیار بالایی برخوردار است. از این رو سپردن آن به دست افراد نابلد میتواند یخچال را متوجه آسیب های جدی تر کند. کارشناسان فعال در نمایندگی تعمیرات یخچال سامسونگ، با تکیه بر تخصص و تجربه ی بالای خود، قادرند این سرویس را منطبق با بالاترین سطوح استاندارد های جهانی ، در اختیار کاربران گرامی قرار دهند.

عملکرد کندانسور

خب همانطور که در بخش قبل اشاره کردیم، کندانسور یخچال سامونگ در بخش بیرونی این دستگاه قرار گرفته است. این قطعه به صورت تعدادی لوله ی پیچ در پیچ در کنار یا بالای موتور تعبیه شده و به راحتی می توانید آن را مشاهده کنید. گاز مبرد یخچال یا فریون، به وسیله کمپرسور و با فشار زیادی وارد کندانسور می شود و پس از کاهش دما و تبدیل شدن به مایع، به سایر بخش های یخچال منتقل می شود.

کارشناسان ما در نمایندگی تعمیرات لوازم خانگی سامسونگ معتقدند که کندانسور عمل چگالیدن گاز مبرد یا کندانس را با خنک کردن گاز مبرد انجام می دهد؛ علت اصلی نام گذاری این قطعه نیز همین بوده است. کندانسور حرارت گاز را گرفته و با انتقال این حرارت به محیط، فریون را به مایع تبدیل می نماید. اگر لوله های پشتی یخچال را لمس کنید، این حرارت به راحتی قابل لمس می باشد. در صورت بروز مشکل در کندانسور یخچال سامسونگ ، این قطعه نمی تواند گاز مبرد را به مایع تبدیل کند و در نتیجه، فرایند خنک سازی یخچال با مشکل جدی مواجه خواهد شد.

مشکلات رایج کندانسور یخچال

با توجه به موقعیت قرار گیری کندانسور و قرار گرفتن این قطعه در بخش بیرونی یخچال، مشکلات مختلفی ممکن است برای آن به وجود بیاید. آلودگی های محیطی از جمله گرد و خاک به صورت مداوم روی سطح لوله ها جمع می شود و مانع از انتقال حرارت به محیط می گردد. این مساله باعث می شود که سرمای بسیار کمی در اواپراتور به وجود بیاید. در نتیجه سیکل خنک سازی یخچال دچار مشکل شده و مواد غذایی در معرض فساد قرار می گیرند. لذا باید همواره به این نکته توجه داشته باشید که آلودگی رادیاتور می تواند زمینه ساز بروز مشکلات جدی در یخچال samsung باشد.

به دنبال کاهش سرمای یخچال، میزان مصرف برق این دستگاه نیز دچار مشکل می شود و هزینه های کاربران را افزایش می دهد. دیگر مشکل رایج کندانسور یخچال سامسونگ ، نشتی این قطعه است که موجب نشت گاز و به دنبال آن، ایجاد مشکلاتی در فرایند سرمایشی یخچال خواهد شد. هریک از موارد ذکر شده باید توسط تعمیرکاری مجرب و ماهر مورد بررسی قرار گرفته و ترمیم گردد. نمایندگی تعمیر یخچال سامسونگ، با کیفیت ترین خدمات را در این زمینه به کاربران ارائه می دهد.

پیش از هرگونه اقدام برای تعمیر کندانسور یخچال سامسونگ، بهتر است این قطعه را به خوبی تمیز کرده و گرد و خاک آن را از بین ببرید. برای این کار می توانید از سشوار یا جاروبرقی استفاده کنید. البته تمیز کردن این قطعه نباید به گونه ای انجام شود که لوله ها بیش از حد حرارت ببینند و یا تغییر شکل دهند. چنانچه در حین کار متوجه شدید که تغییری در شکل ظاهری کندانسور به وجود آمده، باید حتما مراتب را به یک تعمیرکار گزارش دهید.

همچنین در حین تمیز کردن کندانسور باید مراقب جریان برق باشید؛ اگر برق در این قطعه وجود داشته باشد، می تواند برای شما خطرساز گردد. یکی از راه های تعمیر کندانسور مربوط به زمانی است که لوله های این قطعه دچار نشتی شده است. در این صورت تکنسین ها اول محل نشتی را پیدا می کنند و سپس با استفاده از دستگاه ها و ابزار های ویژه، اقدام به ترمیم این قطعه می نمایند. گفتنی است همکاران ما در واحد تعمیرات سامسونگ مرکز سخت افزار ایران ضمن برخورداری از مهارت و تجربه کافی در این زمینه، تعمیر کندانسور یخچال samsung را بدون هیچ گونه خطا و اشتباهی انجام می دهند.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سیزده + 15 =