دفتر مرکزی: 66097851     مرکز تعمیرات: 66097859   شعبه شرق :77978135   شعبه هفت تیر: 88836102   شعبه جنوب: 55300568 شعبه غرب 44153186 شعبه شمال 26721443  
شعبه اسلامشهر و رباط کریم 56746602

تعمیر نمودن کاغذ کش پرینتر سامسونگ

در تعمیر کاغذ کش پرینتر سامسونگ، این نکته حائز اهمیت است، که چه کسی تعمیر آن را به عهده گرفته و چقدر در کار خود ماهر می باشد. در صورتی که خروجی مناسبی در تمام قطعات داخلی دستگاه تامین شود ولی اشکالی در قطعه کاغذ کش، وجود داشته باشد، عملا دستگاه هیچ کارکردی نخواهد داشت. در واقع عمل ورود و خروج کاغذ به چاپگر، بر عهده کاغذ کش پرینتر، می باشد، به همین دلیل است که باید به آن اهمیت زیادی داد.

در صورت نیاز به تعویض نمودن کاغذ کش، باید برای تعمیر و تعویض کاغذ کش پرینتر سامسونگ، از قطعات اورجینال ساخت شرکت سامسونگ، استفاده نمود و تعمیرکاران غیر این گزینه را نباید برای تعویض آن، در نظر بگیرند. در صورتی که کاربر، با چاپگر، کاغذ کش و عمل آن، آشنایی لازم را داشته باشد، در صورت بروز مشکل، به راحتی می تواند، آن را رفع نماید. معرفی و راه های تعمیر کاغذ کش پرینتر سامسونگ، در ادامه مطلب آورده شده است.

مکانیزم کاغذ کش پرینتر سامسونگ

برای اینکه کاغذ کش پرینتر سامسونگ، را تعمیر کنیم، بهتر است، از این مساله آگاه باشیم، که کاغذ کش یا پیکاپ، قطعه ای ضروری بوده که به انجام عملیات خود بر روی کاغذ می پردازد. کاغذ کش دارای دو بخش درونی و بیرونی می باشد، که بخش درونی آن، فرستنده کاغذ به درون دستگاه بوده و بخش بیرونی آن، وظیفه خروج کاغذ را از پرینتر دارد و به طور کلی در دو نوع دستی، کاستی، می باشد.

در هر صورت، با بروز مشکل در کاغذ کش، عملکرد دستگاه تان دچار مشکل خواهد شد، که از آن جمله می توان به گیر کردن کاغذ یا وارد نشدن آن، به دستگاه، یا مشکلات دیگر، اشاره کرد.

کاغذ کش پرینتر سامسونگ دارای چه معایبی می باشد؟

برای تعمیر کاغذ کش پرینتر سامسونگ ابتدا باید به شناسایی مشکلات عمده ای که با آن روبرو هستیم، پرداخته، که برای این امر لازم است تا کاربر وقتی این عیوب را دید، حتما به سراغ یک تعمیر کار مجرب برود، که برای تعمیر و جایگزینی قطعات از اصل و اورجینال آن استفاده کند، چرا که اختلالی در عملکرد دستگاه به وجود نیاید.

عموما پکاپ عوض نمی شود و اغلب تعمیر خواهد شد، با این وجود در تعویض آن، باید از یک تعمیرکار ماهر با ظرافت تمام، استفاده شود، چرا که شاهد بروز مشکلی در قطعات دیگر نباشیم.

مشکلاتی که موجب تعمیر کاغذ کش پرینتر سامسونگ می شود، به صورت مختصر در زیر آورده شده است:

  • عدم کار کردن کاغذ کش، که در این حالت کاغذ وارد دستگاه نمی شود.
  • گیر کردن کاغذ در ورودی (ADF)
  • گیر کردن کاغذ در خروجی (ADF)
  • گیر کردن کاغذ در فیدر مرحله یک (ADF)
  • گیر کردن کاغذ در بلیت
  • پیکاپ هنگام خروج کاغذ، صدای ناهنجار داده و از مهم ترین عوامل در تعمیر کاغذ کش پرینتر سامسونگ می باشد.
  • برگه در (ADF) کرکره ای و چروک می شود.
  • سرعت برگه در فیدر کاغذ کش کم بوده و با سرعت کم حرکت می کند.
  • بازشدن در (ADF)

و …

تمام موارد ذکر شده، اهمیت بسیار زیادی در عیب یابی و تعمیر کاغذ کش پرینتر سامسونگ، دارند، ولی مهم تر از آن، یافتن تعمیر کار توانا برای عیب یابی آن، می باشد. تعمیرات سامسونگ با سابقه طولانی در زمینه تعمیر و تعویض قطعات گوناگون پرینترهای سامسونگ، خدمات مختلفی را ارائه می دهند.

تعمیرات پرینتر  Samsung چه خدمات تخصصی را ارائه می دهند؟

تعمیر پرینتر به عنوان یکی از تخصصی ترین خدمات بوده، که ارائه آن توسط کارشناسان توانای سامسونگ می باشد. برای ارائه این خدمات تکنسین هایی وجود دارند، که با تجربه بوده و تخصص بالایی در این زمینه داشته و همچنین دوره های آموزشی تخصصی در این مورد را دیده اند. در نمایندگی سامسونگ، علاوه بر تعمیر کاغذ کش پرینتر سامسونگ، تعمیرات دیگر چاپگر نظیر: سرویس کامل دستگاه، تعمیر یا تعویض کاتریج، درام فیوزینگ، تعویض تونر، برد، دولوپر و … انجام می شود، که تمام تلاش آنها برای استفاده از تجهیزات و ابزارات به روز، بوده، تا مراجعه کنندگان، بتوانند، به دریافت خدمات تخصصی، نائل آیند.

آشنایی با تعمیرات سامسونگ

تعمیرات سامسونگ، تمام سفارشات تعمیری را چه محصولات قدیمی و چه مدرن را پشتیبانی می کنند و دارای واحدهای تعمیری مجزایی می باشند، که تعمیر دستگاه های مختلف را به صورت تخصصی انجام می دهند. تعمیرات سامسونگ دارای سابقه ی طولانی در زمینه تعمیرات انواع محصولات سامسونگ می باشد. برای تعمیرکاران سامسونگ، هیچ مشکل غیر قابل حلی وجود ندارد. مرکز تعمیراتsamsung ، برای آنکه در کارهای تعمیراتی بدون مشکل باشد، توانسته، با هدف مشتری مداری، واحدهای خود را مجهز به جدیدترین تجهیزات عیب یابی و همچنین تعمیر به روز، کند. اگر برایتان هزینه اهمیت دارد، باید گفت، که تعمیرات سامسونگ، دارای کم ترین هزینه در ازای بهترین کیفیت بوده، که برای خدمت به شما آماده می باشند، تعمیرکاران در صورت نیاز به تعویض قطعه، از آرشیو قطعات اورجینالی که فراهم کننده آن نمایندگی تعمیرات سامسونگ می باشد، استفاده می کنند.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

6 + 4 =