نشانی: خ آزادی، خ بهبودی، نرسیده به نصرت، ساختمان بنیامین، پ 145، طبقه 5، واحد 18- مجهز به (2) آسانسور و پارکینگ- تماس: 66097851 (7 خط), 66030825-021

دفتر مرکزی: 66097851     مرکز تعمیرات: 66097859   شعبه شرق :77978135   شعبه هفت تیر: 88836102   شعبه جنوب: 55300568 شعبه غرب 44153186 شعبه شمال 26721443  
شعبه اسلامشهر و رباط کریم 56746602

چگونه می توان سامسونگ را که همچنان راه اندازی مجدد می شود تعمیر کرد؟

اگر تلفن سامسونگ یا اندروید شما خراب شده و در یک حلقه راه اندازی مجدد قرار گرفته است، چند راه حل وجود دارد که می تواند بدون زمان و تلاش زیاد به بازگرداندن عملکرد دستگاه شما کمک کند. در این مقاله، چند مورد از رفع های مورد علاقه ما را برای این مشکل ناامید کننده دستگاه پیدا خواهید کرد. راه حل های ما به چند مرحله ساده تقسیم می شود که می توانید به تنهایی از راحتی خانه پیروی کنید. اما برای استفاده از راه حل، ابتدا باید کاملاً درک کنید که مشکل چیست. بیایید نگاه دقیق تری داشته باشیم که چرا سامسونگ شما همچنان راه اندازی مجدد می شود و چگونه می توان آن را برطرف کرد.

چه چیزی باعث راه اندازی مجدد حلقه می شود؟

دلیل تجلی حلقه راه اندازی مجدد در دستگاه های سامسونگ و اندروید به طور معمول مربوط به خطای ارتباطی است که از تکمیل دنباله راه اندازی اولیه جلوگیری می کند. این خطا اغلب می تواند به فایل ها یا برنامه های خراب، ویروس هایی مانند بدافزارها و نرم افزارهای جاسوسی یا حتی فایل های سیستمی شکسته بازگردد. پیش از این، برخی از راه حل های رایج برای رفع این خطاها را بررسی می کنیم و می بینیم که آیا می توانیم مشکل را برطرف کنیم. اگر سامسونگ شما دوباره راه اندازی می شود، ادامه مطلب را بخوانید! شاید بتوانید تلفن خود را قبل از رسیدن به پایان کار دوباره فعال کنید.

برداشتن باتری

این احتمال وجود دارد که برخی از بارهای الکتریکی باعث ایجاد یک حلقه راه اندازی مجدد شوند، به همین دلیل بهتر است قبل از انجام هر کار دیگری، تنظیم مجدد نرم را امتحان کنید.

تنها کاری که باید انجام دهید این است که باتری را جدا کرده و یا دستگاه را خاموش کنید. قبل از تعویض باتری یا روشن کردن دستگاه، باید مدتی منتظر بمانید. ایده این است که ما می خواهیم قبل از تلاش برای دنباله راه اندازی مجدد، هرگونه شارژ باقی مانده احتمالی در مدار دستگاه از بین برود. اگر این کار نمی کند و می بینید که سامسونگ شما هنوز در حلقه است، نگران نباشید، هنوز گزینه های زیادی در پیش رو دارید.

راه اندازی مجدد در حالت ایمن

اگر دستگاه Samsung یا Android ما در یک حلقه بوت گرفتار شده است، اولین کاری که باید انجام دهیم این است که سعی کنیم به حالت ایمن دسترسی پیدا کنیم. حالت ایمن دستگاه را فقط به برنامه ها و داده های سیستم که به طور پیش فرض کارخانه هستند محدود می کند.

اگر دستگاه شما در حالت ایمن کار می کند، به ما می گوید حلقه راه اندازی مجدد احتمالاً مربوط به یک برنامه خراب است. از حالت ایمن، می توانید دستگاه را مجدداً راه اندازی کنید و اجازه دهید حلقه شکسته شود و به طور بالقوه خود را ترمیم کند. برای ورود به حالت ایمن، ابتدا تلفن خود را خاموش کنید (در برخی موارد ممکن است نیاز به برداشتن باتری باشد).

پس از خاموش شدن، دکمه روشن / خاموش را فشار دهید و نگه دارید تا لوگوی سامسونگ ظاهر شود. هنگامی که لوگو ظاهر می شود، کلید افزایش صدا را نگه دارید. منوی صفحه قفل باید نمایش داده شود. از اینجا، (حالت ایمن) و سپس (راه اندازی مجدد) را انتخاب کنید.

اگر نمی توانید وارد حالت بازیابی شوید یا مشکل را حل نکرد، امید خود را از دست ندهید. هنوز چند گزینه وجود دارد که می توانیم آنها را امتحان کنیم. در مرحله بعد، ما دو حالت دیگر دستگاه را بررسی می کنیم که به ما اجازه می دهد کمی کنترل بیشتری داشته باشیم.

استفاده از حالت های بازیابی و بارگیری

این حالتهای اشکال زدایی کمتر شناخته شده برای بازگرداندن برخی از مشکلات نرم افزاری پیچیده تر در دستگاه های سامسونگ استفاده می شود. حالت «بارگیری» می تواند سیستم عامل را بارگیری کرده و نرم افزار را بارگیری کند، در حالی که حالت «بازیابی» برای بازگرداندن دستگاه به تنظیمات کارخانه استفاده می شود-که همه داده های قبلی را نیز پاک می کند.

ویژگی مشترک هر دوی این حالت ها (و اینکه چرا برای ما اهمیت دارند) این است که هر دو دنباله های راه اندازی جایگزین هستند و این پتانسیل را دارند که حلقه راه اندازی مجدد گوشی هوشمند سامسونگ را از بین ببرند.

بیایید ابتدا (حالت بارگیری) را امتحان کنید. برای دسترسی به آن، باید چند کلید را در زمان خاصی در دستگاه خود فشار دهید. به سادگی دستورالعمل های زیر را دنبال کنید:

  • دستگاه سامسونگ خود را خاموش کنید. برای این کار ممکن است لازم باشد باتری را خارج کنید.
  • دکمه پاور، دکمه کاهش صدا و دکمه خانه را همزمان نگه دارید تا صفحه هشدار قابل مشاهده باشد.
  • اکنون باید در (حالت بارگیری) باشید و حلقه راه اندازی مجدد باید شکسته شود.
  • برای خروج از حالت، مجدداً تلفن خود را با فشار دادن کلید کاهش صدا خاموش کنید.
  • بررسی کنید که آیا مشکل برطرف شده است یا خیر. اگر نه، در مرحله بعد (حالت بازیابی) را امتحان کنید.

مانند بارگیری dode، حالت بازیابی نیز نیاز به دنباله ای از نگه داشتن دکمه ها دارد. در این مرحله، ما سعی می کنیم تلفن را راه اندازی مجدد کرده و پارتیشن های حافظه پنهان را پاک کنیم. پاک کردن داده های حافظه پنهان می تواند مسائل مختلفی را حل کرده و حتی عملکرد کلی دستگاه را بهبود بخشد. برای ورود به حالت بازیابی، این دستورالعمل ها را دنبال کنید.

  • تلفن شما نیز باید برای این کار خاموش باشد، بنابراین پیش بروید و آن را خاموش کنید.
  • دکمه های پاور، افزایش صدا و صفحه اصلی را همزمان (مانند قبل) نگه دارید.
  • اکنون باید در حالت بازیابی باشید.
  • به قسمت «پاک کردن پارتیشن های حافظه پنهان» بروید.
  • به منوی اصلی حالت بازیابی بازگردید و گزینه (راه اندازی مجدد) را انتخاب کنید.

 امیدوارم مشکل شما برطرف شده باشد، اما در غیر این صورت، چند گزینه دیگر وجود دارد که می توانید قبل از مراجعه به متخصص برای تعمیرات بیشتر، آنها را امتحان کنید.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

13 − 10 =