نشانی: خ آزادی، خ بهبودی، نرسیده به نصرت، ساختمان بنیامین، پ 145، طبقه 5، واحد 18- مجهز به (2) آسانسور و پارکینگ- تماس: 66097851 (7 خط), 66030825-021

دفتر مرکزی: 66097851     مرکز تعمیرات: 66097859   شعبه شرق :77978135   شعبه هفت تیر: 88836102   شعبه جنوب: 55300568 شعبه غرب 44153186 شعبه شمال 26721443  
شعبه اسلامشهر و رباط کریم 56746602

تلویزیون سامسونگ بدون صدا

سامسونگ، غول الکترونیکی کره جنوبی، مجموعه گسترده ای از محصولات پیشرفته الکترونیکی، از تلفن های هوشمند گرفته تا تلویزیون های هوشمند را تولید می کند.

تلویزیون ها یکی از مهمترین خطوط تولید سامسونگ هستند. اگرچه سامسونگ الکترونیک به تلویزیون های با کیفیت و قابل اعتماد شهرت دارد، اما در معرض خرابی و مشکلات قرار دارد. یکی از رایج ترین مواردی که در تلویزیون های سامسونگ گزارش می شود، مشکلات صدا است.

اغلب، علت چنین خطایی به سادگی اشکالات یا اتصالات بد است، اما می تواند در نتیجه خرابی سخت افزار باشد. در این مقاله، شما یاد خواهید گرفت که چگونه مشکلات صوتی را در تلویزیون سامسونگ خود عیب یابی کنید تا بتوانید به لذت بردن از جریان های مورد علاقه خود برگردید!

مرحله ۱: وضعیت بی صدا را بررسی کنید

البته اولین چیزهایی که باید امتحان کنید، ساده ترین موارد هستند. اگر تصویری در تلویزیون دارید اما صدا ندارد، مشکل ممکن است به سادگی فعال کردن عملکرد (بی صدا) توسط ریموت باشد. با فشار دادن دوباره دکمه (بی صدا) از راه دور خود را بگیرید و تلویزیون را بی صدا کنید.

مرحله ۲: تنظیم ورودی فعلی را بررسی کنید

بعد، با زدن (Source) در ریموت و دوچرخه سواری از ورودی های موجود، بررسی کنید که تنظیمات ورودی در تلویزیون سامسونگ شما چیست. اگر منبع تلویزیون سامسونگ شما روی ملفه ای تنظیم شود که تنظیم نکرده اید، دیگر از طریق بلندگوها صوتی نمی آید.

مرحله ۳: هدفون متصل را بررسی کنید

آیا شما هرگز از هدست در تلویزیون خود استفاده می کنید؟ مخصوصاً گیمرها ممکن است از یک هدفون سیمی متصل به جک خروجی صدا استفاده کنند و اگر هدفون به برق وصل باشد، هر صوتی به آن تجهیزات هدایت می شود و در صورت نبودن ممکن است صدا را بشنوید. هدست پوشیدن با فرض اینکه هرگز از هدست در تلویزیون خود استفاده نمی کنید، درگاه هدست را از نظر وجود هرگونه زباله بررسی کنید. تلویزیون شما ممکن است در پورت چیزی را انتخاب کند که به صوتی اجازه ندهد به درستی مسیریابی شود.

مرحله ۴: تمام اتصالات فیزیکی را بررسی کنید

اگر هنوز صدا ندارید، تمام اتصالات فیزیکی خود را بین تلویزیون و هر سخت افزار مرتبط با آن بررسی کنید. این شامل کنسول های بازی، گیرنده های ماهواره ای و جعبه های تلویزیون کابلی است. اطمینان حاصل کنید که تمام اتصالات به طور ایمن به درگاه های سمت راست وصل شده اند.

مرحله ۵: تنظیمات صدا را بررسی کنید

در آخر، بررسی کنید که چه کانال خروجی برای صدا انتخاب شده است. اگر بلندگوهای خارجی به تلویزیون متصل هستید، اطمینان حاصل کنید که خروجی صدا به آنها می رود. برعکس، اگر از بلندگوهای خارجی استفاده نمی کنید، مطمئن شوید که بلندگوهای داخلی تلویزیون غیرفعال نیستند. این اطلاعات را در بخش صوتی منوی روی صفحه تلویزیون خود پیدا خواهید کرد.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

3 × 4 =