دفتر مرکزی: 66097851     مرکز تعمیرات: 66097859   شعبه شرق :77978135   شعبه هفت تیر: 88836102   شعبه جنوب: 55300568 شعبه غرب 44153186 شعبه شمال 26721443  
شعبه اسلامشهر و رباط کریم 56746602

تلویزیون سامسونگ بهتر است یا ال جی؟ کدام یک را بخریم؟

تلویزیون سامسونگ بهتر است یا ال جی؟ پاسخ دادن به این سوال آنقدرها هم راحت نیست چراکه هر یک از این تلویزیون‌ها نسبت به دیگری مزایایی دارند با این وجود به صورت قطعی نمی‌توان گفت تلویزیون سامسونگ بهتره یا ال جی؟ از این‌رو تصمیم داریم در ادامه این مطلب با بررسی هر یک از این تلویزیون‌ها و بدون هیچ گونه جانبداری (برخلاف برخی از فروشنده‌ها) به این نتیجه برسیم که هر یک از تلویزیون‌های سامسونگ و ال جی نسبت به یکدیگر چه ویژگی‌ها و مزیت‌هایی دارند و کدام یک از این تلویزیون‌ها از جوانب مختلف برای خرید مناسب‌تر هستند.

سوالات کاربران برای خرید تلویزیون

  • طراحی تلویزیون سامسونگ بهتر است یا طراحی تلویزیون ال جی؟
  • تلویزیون سامسونگ از نظر کیفیت تصویر بهتر است یا تلویزیون ال جی؟
  • قیمت تلویزیون سامسونگ بیشتر است یا ال جی؟
  • سیستم عامل کدام تلویزیون بهتر است؟ سامسونگ یا ال جی؟
  • فناوری Dolby Vision تلویزیون ال جی در مقابل فناوری +HDR10 سامسونگ
  • تلویزیون سامسونگ بهتر است یا ال جی؟

نمایندگی سامسونگ ارائه دهنده خدمات فروش، عیب‌یابی و تعمیرات تلویزیون سامسونگ

اگر تمایل به خرید تلویزیون سامسونگ دارید اما به دنبال مرکز معتبری می‌گردید تا علاوه‌بر ارائه خدمات فروش تلویزیون سامسونگ خدمات پس از فروش آن را نیز ارائه دهد، نمایندگی تلویزیون سامسونگ را فراموش نکنید. کارشناسان نمایندگی فروش تلویزیون سامسونگ شما را راهنمایی می‌کنند تا متناسب با نیاز و بودجه‌ای که دارید بتوانید بهترین مدل تلویزیون سامسونگ را خریداری کنید.

از طرفی این مرکز خدمات عیب‌یابی و تعمیرات تلویزیون سامسونگ را در محل به شما ارائه می‌دهد. بنابراین اگر از کاربران تلویزیون‌های سامسونگ هستید و با مشکلی در این دستگاه مواجه شده‌اید با نمایندگی تعمیرات تلویزیون سامسونگ تماس بگیرید تا کارشناسان این مرکز به آدرس مورد نظر شما اعزام شده و خدمات تعمیر تلویزیون سامسونگ در محل را به شما ارائه دهند.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نه + شش =