دفتر مرکزی: 66097851     مرکز تعمیرات: 66097859   شعبه شرق :77978135   شعبه هفت تیر: 88836102   شعبه جنوب: 55300568 شعبه غرب 44153186 شعبه شمال 26721443  
شعبه اسلامشهر و رباط کریم 56746602

تعمیرات تلویزیون پروجکشن سامسونگ

تعمیرات تلویزیون پروجکشن وابسته به نوع ایرادات مشاهده شده در این مدل تلویزیون بصورت تخصصی صورت می‌گیرد. تعمیر تلویزیون پروجکشن در برند‌های مختلف پس از عیب یابی با روند متفاوتی همراه است. آموزش تعمیر تلویزیون پروجکشن وابسته به نصب و استفاده از این مدل تلویزیون از اهمیت بالایی برخوردار است.

تلویزیون‌های پروجکشن قابلیت پخش تصاویری شفاف و با کیفیت داشته و این توانایی را دارند تا سیستم HDTV را به صورت دیجیتالی پخش کنند.تعمیر تلویزیون پروجکش با تعویض و تعمیر قطعات یا انجام مجدد تنظیمات در برند‌های مختلف این تلویزیون صورت می‌گیرد.

در ابتدای بخش تعمیر تلویزیون پروجکشن خوب است کمی در خصوص عملکرد و ویژگی‌های این مدل تلویزیون صحبت کنیم. در تولید و پردازش تلویزیون‌های پروجکشن از فناوری project یعنی افکندن نور و تصویر استفاده شده است.

قانونی مشابه تابیدن نور به منشور در فیزیک در نحوه تشکیل تصویر تلویزیون پروجکشن اعمال شده است. به این شکل که ابتدا تصویر در مدارات مختلف تولید و پردازش شده و در قالب سه سیگنال مختلف به سه لامپ تصویر مجزا داده می شود. انعکاس تصویر تابیده شده به آینه برای روی نمایشگر تلویزیون پروجکشن قابل رویت است.

عیب یابی و تعمیر تلویزیون پروجکشن

تعمیر تلویزیون پروجکشن مشاهده ایراداتی در تصویر و وضوح آن شروع شده و تا بررسی تنظیمات و نحوه نصب آن ادامه می‌یابد. عیب یابی تلویزیون پروجکش در برند‌های مختلف گامی تاثیر گذار در تشخیص صحیح ایراد و انتخاب روشی مناسب برای تعویض و تعمیر قطعه آسیب دیده است.

شایع ترین ایراداتی که در عملکرد این دستگاه تعمیر تلویزیون سامسونگ پروجکشن را به دنبال دارد، به هم ریختگی رنگ‌ها (دو تایی شدن یا سایه دار شدن تصویر)، قطع شدن تصویر تلویزیون در حالیکه صدا دارد و روشن نشدن تلویزیون پروجکشن می‌باشد.

خرابی کابل VGA مسی در تلویزیون پروجکشن سامسونگ دلیل بروز این ایراد می‌باشد. با تعویض این کابل در سری اقدامات تعمیر تلویزیون پروجکشن سامسونگ می‌توان این مشکل را برطرف کرد.

1 دیدگاه دربارهٔ «تلویزیون پروجکشن سامسونگ»

  1. حمیدرضا نسیمی

    با سلام تلویزیون پروجکشن سامسونگ دارم وهمچی کار میکنه ولی تصویر نداره کابل VGA مسی دارید برا ارسال به ساری

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شانزده − 8 =