دفتر مرکزی: 66097851     مرکز تعمیرات: 66097859   شعبه شرق :77978135   شعبه هفت تیر: 88836102   شعبه جنوب: 55300568 شعبه غرب 44153186 شعبه شمال 26721443  
شعبه اسلامشهر و رباط کریم 56746602

تمیز نشستن ظروف در ماشین ظرفشویی/ شما به ماشین ظرفشویی سامسونگ خود وابسته هستید تا زمان تمیز کردن آشپزخانه را به حداقل برسانید. اگر ماشین ظرفشویی سامسونگ شما به خوبی ظروف را تمیز نمی کند، نگران نباشید. ممکن است راه حل ساده ای برای راه اندازی مجدد آن وجود داشته باشد. اگر ماشین ظرفشویی سامسونگ شما در حال شستشو نیست، این راهنما را دنبال کنید تا نکات و ایده هایی را دریافت کنید.

تمیز نشستن ظروف در ماشین ظرفشویی

علت تمیز نکردن ظروف در ماشین ظرفشویی سامسونگ

دلایل رایج عدم شستشوی ماشین ظرفشویی سامسونگ عبارتند از: دستگاه قدیمی، فیلترهای کثیف یا گرفتگی، مشکلات تامین آب، بارگیری نامناسب ظروف و مشکلات دیگر. خبر خوب این است که بسیاری از این مشکلات را می توان به راحتی برطرف کرد یا با پیروی از دستورالعمل های استفاده و مراقبت در دفترچه راهنمای ماشین ظرفشویی سامسونگ خود از آن جلوگیری کرد. برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد عیب یابی ماشین ظرفشویی سامسونگ که تمیز نمی شود، ادامه مطلب را بخوانید.

کثیف یا گرفتگی فیلتر ماشین ظرفشویی سامسونگ

یک فیلتر تمیز برای عملکرد بهینه شستشو ضروری است – اگر تکه‌هایی از مواد غذایی یا باقی مانده‌های دیگر در فیلتر گیر کند، ممکن است بعد از مدتی تعدا ظرف های کثیف در ماشین ظرفشویی سامسونگ افزایش یابد.

برای رفع آن فیلتر ماشین ظرفشویی سامسونگ خود را تمیز کنید. ابتدا، به دفترچه راهنمای محصول خود برای دستورالعمل‌های حذف فیلتر و تمیز کردن خاص مراجعه کنید، زیرا ممکن است بسته به مدل متفاوت باشد. برای تمیز کردن فیلتر، آن را از ته ماشین ظرفشویی سامسونگ بردارید و در آب گرم و صابون قرار دهید. برای تکه‌های چسبنده سرسخت، فیلتر را با یک برس نرم تمیز کنید.

مسائل تامین آب

منبع آب یا خطوط آب شما ممکن است مقصر تمیز نکردن ماشین ظرفشویی سامسونگ شما باشد. ظروف ممکن است بدون مقدار و دمای مناسب آب نیز به درستی تمیز نشوند. برای رفع آن منبع آب خود را بررسی کنید و خطوط آب را بشویید.

مطمئن شوید که منبع آب باز است. برای اطمینان از اینکه آب داغ از ماشین ظرفشویی سامسونگ شما عبور می کند، حداقل ۳۰ ثانیه آب داغ را در نزدیکترین سینک ظرفشویی سامسونگ قرار دهید.

بارگیری نکردن ظروف به درستی

اگر ظروف به درستی بارگذاری نشوند، دسترسی آسان آب به آنها دشوار است. این می تواند به این معنی باشد که مواد غذایی و مواد شوینده به طور موثری شسته نمی شوند. همچنین ممکن است روی برخی از ظروف خود متوجه لک یا خراش شوید. برای رفع آن باید ظروف را با دقت بارگیری کنید.

ماشین ظرفشویی سامسونگ با بارگیری مناسب کمک می کند تا تمیزی مطلوب برای هر ظرف تضمین شود. ظروف باید همیشه به سمت پایین و به سمت داخل به سمت بازوهای اسپری قرار گیرند. اقلام را بیرون بگذارید و از روی هم قرار دادن یا مسدود کردن بازوهای اسپری خودداری کنید تا آب برای تمیز کردن، شستشو و خشک کردن موثر به همه سطوح برسد.

علائم سیاه یا خاکستری روی ظروف شما همچنین می تواند نشان دهد که ظروف خیلی نزدیک به هم قرار گرفته اند. حتماً ظروف و اقلام آلومینیومی را از لیوان و دیگر ظروف دور نگه دارید تا از این علائم جلوگیری کنید.

مقدار یا کیفیت مواد شوینده

استفاده تصادفی بیش از حد از مواد شوینده آسان است، که می تواند باعث جمع شدن بقایای ظروف شود. استفاده نکردن از مواد شوینده نیز می تواند باعث ایجاد رگه یا کدر شدن ظروف و ظروف شیشه ای شود. برای رفع آن از مقدار مناسب مواد شوینده و کمک شستشو استفاده کنید.

همیشه فقط از مواد شوینده ظرفشویی سامسونگ اتوماتیک استفاده کنید – مواد شوینده یا صابون های دیگر می توانند بر عملکرد شستشو تأثیر بگذارند یا باعث سرریز کف شوند. یک بسته شوینده یا قرص مواد شوینده، معمولا برای بارهای معمولی کافی است. اگر از پودر شوینده استفاده می کنید، با یک قاشق غذاخوری در هر بار شروع کنید و در صورت نیاز مقدار بیشتری اضافه کنید. پودر شوینده همچنین می تواند به مرور زمان یا در صورت قرار گرفتن در معرض هوا کارایی خود را از دست بدهد و باعث جمع شدن و عدم حل مناسب آن شود. آن را در مکانی خنک و خشک نگهداری کنید و در صورت لزوم تعویض کنید.

کمک شستشو می تواند به به حداقل رساندن رسوبات معدنی آب سخت کمک کند. برای عملکرد بهینه شستشو و خشک کردن، کمک آبکشی اضافه کنید.

فضای داخلی ماشین ظرفشویی سامسونگ کثیف

خاک، مواد شوینده و مواد معدنی می تواند در داخل ماشین ظرفشویی سامسونگ شما جمع شود که باعث می شود ظروف شما کثیف باقی بماند. برای رفع ان به طور مرتب ماشین ظرفشویی سامسونگ خود را تمیز کنید.

تمیز نگه داشتن فضای داخلی ماشین ظرفشویی سامسونگ، چه از سرکه و جوش شیرین و چه از ماشین ظرفشویی سامسونگ استفاده کنید، آسان است. این راهنمای گام به گام را دنبال کنید تا هر ۳۰ روز یکبار ماشین ظرفشویی سامسونگ خود را تمیز کنید.

چگونه ماشین ظرفشویی سامسونگ کثیف را با سرکه و جوش شیرین تمیز کنیم؟

قبل از اینکه ماشین ظرفشویی سامسونگ را با سرکه تمیز کنید، ظروف را بردارید و سپس این مراحل را دنبال کنید.

تمیز نشستن ظروف در ماشین ظرفشویی

مرحله ۱: فیلتر را پاک کنید

فیلتر ته ماشین ظرفشویی سامسونگ را از تکه های مواد غذایی یا زباله مانند شیشه، دانه های ذرت بو داده یا تکه های کوچک کاغذ پاک کنید. در صورت وجود، فیلتر را بردارید و تمیز کنید تا هرگونه گرفتگی یا انسداد دیگر پاک شود. به خاطر داشته باشید که برخی از فیلترها را نمی توان حذف کرد—برای دستورالعمل های خاص، راهنمای استفاده و مراقبت خود را بررسی کنید.

مرحله ۲: سرکه سفید را اضافه کنید

۲ فنجان (۵۰۰ میلی لیتر) سرکه سفید را در یک پیمانه شیشه ای یا ظرف دیگری که قابل شستشو در ماشین ظرفشویی سامسونگ است بریزید و به صورت عمودی در قفسه پایینی قرار دهید. برای تمیز کردن داخل ماشین ظرفشویی سامسونگ، یک چرخه معمولی را با گزینه خشک کردن حرارتی خاموش کنید. از مواد شوینده استفاده نکنید.

مرحله ۳: جوش شیرین را اضافه کنید

پس از اتمام چرخه سرکه، ۱ فنجان جوش شیرین را در کف ماشین ظرفشویی سامسونگ بپاشید و یک چرخه آب گرم اجرا کنید. این تمام چیزی است که برای یک ماشین ظرفشویی سامسونگ تمیز و با بوی تازه لازم است!

تعمیر ماشین ظرفشویی خود را به کارشناسان ما در نمایندگی سامسونگ بسپارید.

تعمیرات حرفه‌ای مانیتور سامسونگ

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

1 × یک =