نشانی: خ آزادی، خ بهبودی، نرسیده به نصرت، ساختمان بنیامین، پ 145، طبقه 5، واحد 18- مجهز به (2) آسانسور و پارکینگ- تماس: 66097851 (7 خط), 66030825-021

دفتر مرکزی: 66097851     مرکز تعمیرات: 66097859   شعبه شرق :77978135   شعبه هفت تیر: 88836102   شعبه جنوب: 55300568 شعبه غرب 44153186 شعبه شمال 26721443  
شعبه اسلامشهر و رباط کریم 56746602

چگونه می توان اثر انگشتان را از صفحه تلویزیون پاک کنید؟

اثر انگشت های چرب می توانند دید و ظاهر تلویزیون صفحه تخت شما را خراب کنند. صفحه تلویزیون سامسونگ حساس است و به مراقبت ملایم نیاز دارد تا از تغییر رنگ و پیکسل های مرده جلوگیری شود. پاک کننده های خانگی به ویژه پاک کننده های شیشه بر پایه آمونیاک است و برای استفاده در اکثر تلویزیون های صفحه تخت مناسب نیستند، زیرا می توانند به صفحه تلویزیون آسیب برسانند.

مراحل تمیز کردن صفحه تلویزیون

به همین منظور از محصولات ملایم برای پاک کردن اثر انگشت، لکه ها و بازگرداندن ظاهر تلویزیون صفحه تخت استفاده کنید.

گام اول : تلویزیون سامسونگ را خاموش کنید.

گام دوم : یک پارچه نرم و بدون پرز را با مقدار کمی آب مرطوب کنید.

گام سوم : صفحه تلویزیون را در یک جهت پاک کنید و حداقل فشار را وارد کنید تا به صفحه آسیب نرسد. در صورت باقی ماندن اثر انگشت، یک لیوان را پر از آب کرده و یک لیوان الکل ایزوپروپیل به آن اضافه کنید.

گام چهارم : پارچه را در لیوان فرو برده و آن را بیرون بکشید تا مایع اضافی آن گرفته شود. تلویزیون صفحه تخت را در یک جهت پاک کنید تا جایی که اثر انگشت باقی نماند.

گام پنجم : تلویزیون صفحه تخت را با یک پارچه تمیز و نرم خشک کنید.

تمیز کردن صفحه تلویزیون سامسونگ

وقتی صحبت از تلویزیون می شود، بازار تلویزیون های کنونی تحت سلطه تلویزیون های ال سی دی با صفحه نمایش بزرگ LED و OLED هستند. با این حال، بسیاری از ما هنوز مجموعه های قدیمی تر، از جمله تلویزیون های پلاسما، که شرکت های تولید کننده تلویزیون در سال ۲۰۱۴ تولید آنها را متوقف کردند، و حتی CRTV که تلویزیون های لوله ای نیز نامیده می شوند دارند که از سال ۲۰۰۸ شروع به ناپدید شدن کردند. اگر تلویزیون قدیمی را تمیز می کنید، کمی انعطاف بیشتری دارید زیرا صفحه نمایش آن از شیشه ساخته شده است و می توان آن را مانند سایر وسایل شیشه ای در خانه تمیز کرد.

چگونه تلویزیون را تمیز کنیم؟

اما تلویزیون های LCD بسیار حساس ترند و جوری باید تمیز شوند که صفحه نمایش خراشیده نشود و آسیب نبیند. هم برای تلویزیون های OLED و هم LCD، توصیه های مشابه و ساده است: برای جلوگیری از خراش صفحه، با پارچه ای خشک و نرم صفحه تلویزیون سامسونگ را تمیز کنید. توصیه می شود در همه موارد به منظور تمیز کردن صفحه تلویزیون سامسونگ، تلویزیون را خاموش کنید و یا حتی آن را از برق بکشید. علاوه بر اینکه برای تلویزیون ایمن تر است، معمولاً دیدن تاریکی صفحه یا لکه های انگشت راحت تر است همچنین به تلویزیون فرصتی برای خنک شدن می دهد.

صفحات می توانند به راحتی خراشیده شوند و حتی حوله های کاغذی یا دستمال کاغذی حاوی الیافی هستند که می توانند به صفحه تلویزیون صدمه بزنند. بهترین شرط شما استفاده از یک پارچه میکروفیبر نرم و ضد استاتیک است از نوعی که برای تمیز کردن عینک و لنزهای دوربین استفاده می شود و آن را با حرکت دورانی پاک کنید.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

ده − هفت =