دفتر مرکزی: 66097851     مرکز تعمیرات: 66097859   شعبه شرق :77978135   شعبه هفت تیر: 88836102   شعبه جنوب: 55300568 شعبه غرب 44153186 شعبه شمال 26721443  
شعبه اسلامشهر و رباط کریم 56746602

چگونه برنامه ماشین لباسشویی سامسونگ را ریست کنید و ماشین لباسشویی خود را دوباره کار کنید

یکی از ساده ترین ترفندهایی که می توانید در صورت بروز مشکل در ماشین لباسشویی سامسونگ خود امتحان کنید، تنظیم مجدد آن است. در واقع، سامسونگ توصیه می‌کند در صورت مشاهده مشکلاتی مانند خطای برد کنترل داخلی قبل از برقراری تماس سرویس، ماشین لباسشویی خود را ریست کنید. بسیاری از ایرادات دیگر وجود دارد که بازنشانی ماشین لباسشویی سامسونگ شما به تنظیمات کارخانه می تواند برطرف شود، از جمله کدهای خطای ماشین لباسشویی سامسونگ زیر:

  • کد خطا ۸E (خطای بیش از حد فعلی)
  • کد خطا ۹E1/PH1 (خطای پاور)
  • کد خطا AE/13E (خطای ارتباط سیگنال بین PCB اصلی و PCB فرعی)
  • کد خطا bE (مشکل موتور)
  • کد خطا خرابی رله HR Heater

به طور خلاصه، بازنشانی ماشین لباس‌شویی سامسونگ به تنظیمات کارخانه می‌تواند باعث صرفه‌جویی در یک بسته نرم‌افزاری شود. من و شما می‌دانیم که خدمات حرفه‌ای می‌تواند بسیار گران باشد. بنابراین، چگونه می توان ماشین لباسشویی سامسونگ را ریست کرد؟ در زیر به شما نشان می دهیم که چگونه برنامه ماشین لباسشویی سامسونگ خود را هنگام تلاش برای عیب یابی DIY بازنشانی کنید:

البته، بازنشانی برنامه ماشین لباسشویی سامسونگ، برنامه‌ریزی ماشین را راه‌اندازی مجدد می‌کند و این می‌تواند راز کارکرد عادی ماشین لباسشویی شما باشد.

خوشبختانه، این واقعاً یک تکه کیک است – شاید ساده ترین روش عیب یابی باشد که می توانید در مورد ماشین لباسشویی های سامسونگ انجام دهید. در اینجا مراحل ساده وجود دارد (آنها برای اکثر ماشین های لباسشویی سامسونگ اعمال می شوند):

نحوه ریست کردن برنامه ماشین لباسشویی سامسونگ

روش ۱: با جدا کردن آن، آن را بازنشانی کنید

برای شروع، می توانید ماشین لباسشویی خود را با جدا کردن آن از برق مجدداً تنظیم کنید.

اما باید مدتی صبر کنید تا شارژ الکتریکی ماشین لباسشویی به طور کامل پاک شود – خازن های روی برد مدار آن ممکن است شارژ نگه دارند.

اکنون، به طور کلی، یک تا پنج دقیقه منتظر ماندن باید کار را انجام دهد.

سپس دستگاه را دوباره روشن کنید و بررسی کنید که آیا مشکلی که باعث خرابی آن شده است برطرف شده است یا خیر.

روش ۲: با خاموش کردن برق (در قطع کننده مدار خانه) تنظیم مجدد

یک روش جایگزین برای تنظیم مجدد برنامه ریزی دستگاه، قطع برق دستگاه در قطع کننده مدار خانه شما است.

اگر این روش را انتخاب می‌کنید، مهم است که توجه داشته باشید که باید چند دقیقه (یک تا پنج حتی در حال حاضر) قبل از روشن کردن مجدد آن صبر کنید.

خودشه! اگر ماشین لباسشویی سامسونگ شما مشکل بزرگ تری نداشته باشد، اکنون باید خوب باشد.

نکته سریع: بهترین راه برای آزمایش اینکه آیا اکنون همه چیز خوب است، شروع یک برنامه جدید (پس از روشن کردن مجدد ماشین لباسشویی) است. آن را امتحان کنید!

نحوه تنظیم مجدد برنامه ماشین لباسشویی درب جلو سامسونگ

اگر واشر بار جلوی سامسونگ شما خراب شده است، وحشت نکنید – تنظیم مجدد تنها چیزی است که گاهی اوقات برای رفع یک خطا لازم است. اگر می‌خواهید برنامه‌نویسی را بازنشانی کنید، در اینجا گزینه‌های شما وجود دارد:

نحوه تنظیم مجدد واشر بار جلوی سامسونگ (مراحل)

ساده ترین راه برای تنظیم مجدد واشر بار جلوی سامسونگ، خاموش کردن دستگاه و روشن کردن مجدد آن است. روش دیگر بازنشانی آن به تنظیمات پیش‌فرض، تنظیم مجدد قطع کننده مدار است (این برای اکثر مدل‌های واشر بار جلوی سامسونگ کار می‌کند).

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

5 + چهارده =