نشانی: خ آزادی، خ بهبودی، نرسیده به نصرت، ساختمان بنیامین، پ 145، طبقه 5، واحد 18- مجهز به (2) آسانسور و پارکینگ- تماس: 66097851 (7 خط), 66030825-021

دفتر مرکزی: 66097851     مرکز تعمیرات: 66097859   شعبه شرق :77978135   شعبه هفت تیر: 88836102   شعبه جنوب: 55300568 شعبه غرب 44153186 شعبه شمال 26721443  
شعبه اسلامشهر و رباط کریم 56746602

جوانب مثبت و منفی تلویزیون های سامسونگ

تلویزیون سامسونگ یکی از بهترین مارک های تلویزیون می باشد که طرفداران بسیار زیادی دارد. در این مقاله جوانب منفی و مثبت تلویزیون سامسونگ را بررسی می نماییم.

جوانب مثبت:

تلویزیون های سامسونگ با بازی های ویدیویی عالی کار می کنند

سامسونگ در فناوری بازی پیشگام بود. حتی در حالت HDR و سازگاری با HDMI 2.1 برای مدل های رده بالاتر می توانید انتظار تأخیر ورودی کم برای اکثر تلویزیون های آنها را داشته باشید.

سامسونگ همچنین از پنل های VA استفاده می کند که باعث بهبود رنگ و زاویه دید می شود. این پنل های VA همچنین دارای نسبت کنتراست بالا و کارایی بازتاب کارآمد هستند و باعث می شود تلویزیون های سامسونگ بتوانند از شرایط مختلف نوری استفاده کنند.

تلویزیون های سامسونگ از یک اتصال کابل استفاده می کنند

اگر سیم کشی تمیز برای دستگاه های موجود در اتاق خود می خواهید، تلویزیون سامسونگ با استفاده از جعبه Samsung One Connect تنها یک اتصال کابل به تلویزیون دارد.

جعبه Samsung One Connect به عنوان مرکزی برای تلویزیون شما عمل می کند. این سیگنال ها با استفاده از یک کابل سیگنال های قدرت و صوتی-تصویری را به تلویزیون شما می رساند و از شلوغی اتاق می کاهد.

تلویزیون های سامسونگ زیبایی دارند

افرادی که در زیبایی شناسی تلویزیون های سامسونگ قرار دارند، فکر زیادی را برای طراحی آنها انجام داده اند. نتیجه یک طراحی شیک و مینیمالیستی است که در اکثر اتاق ها عالی به نظر می رسد.

یکی از مدل های آنها، Frame توسط سامسونگ، در حالت آماده به کار به یک گالری هنری دیجیتال تبدیل می شود و Terrace در هر مکان بیرونی یک قطعه مرکزی دوست داشتنی می سازد.

تجربه بهتر سینمایی

تعارف کیفیت تصویر عالی کیفیت صدا از سامسونگ است. اکنون بسیاری از تلویزیون های سامسونگ از Dolby Atmos بهره می برند که کیفیت کلی صدا را افزایش می دهد.

کنترل از راه دور بهبود یافته

یک کنترل از راه دور خوب باعث می شود تجربه مشاهده لذت بخش تر شود. خوشبختانه تلویزیون سامسونگ دارای یک کنترل از راه دور عالی است. نگه داشتن آن احساس خوبی دارد و به بسیاری از دستورات دسترسی پیدا می کنید. برای پیمایش در سیستم تلویزیون مشکلی نخواهید داشت.

منفی تلویزیون های سامسونگ

  • تلویزیون های سامسونگ ارزان ترین بازار نیستند و حتی ممکن است هزینه های آنها از رقبای قوی آن نیز بیشتر باشد.
  • دستیار Bixby که در تلویزیون های سامسونگ تعبیه شده دارای برخی مشکلات امنیتی است.
  • مدل های تلویزیون سامسونگ با قیمت مناسب تر، بعضی اوقات اثر لرزش دارند که در هنگام تغییر شکل اتفاق می افتد.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سه × یک =