دفتر مرکزی: 66097851     مرکز تعمیرات: 66097859   شعبه شرق :77978135   شعبه هفت تیر: 88836102   شعبه جنوب: 55300568 شعبه غرب 44153186 شعبه شمال 26721443  
شعبه اسلامشهر و رباط کریم 56746602

بعد از خرید ماشین لباسشویی عده ای بر این باورند که نصب آن اسان است. برای اتصال ماشین لباسشویی سامسونگ جدید، برخی افراد به دنبال یک راه تخلیه اب مناسب می گردند و به سادگی لوله ای را نصب می کنند که تا ماشین لباسشویی سامسونگ امتداد دارد. اما نصب ماشین لباسشویی کمی پیچیده تر است.

علت خرابی تخلیه اب ماشین لباسشویی سامسونگ

اگر تله و هواکش را حذف کنند، اشتباهی است که می تواند از دو جهت مشکل ایجاد کند. فقدان تله منطقه را در معرض دود فاضلاب قرار می دهد و فقدان هواگیری باعث کندی و سرریز شدن زهکشی می شود. واشرها، مانند همه وسایل، نیاز به تله دارند. نصب اشتباه باعث خرابی در تخلیه اب ماشین می شود. اما چگونه مشکل را برطرف نماییم؟ با ما همراه باشید.

 

Standpipe

روش صحیح تخلیه آب ماشین لباسشویی سامسونگ نصب یک لوله استند است. این روش نیاز به  یک طول عمودی لوله دارد که به تله P متصل می شود که به نوبه خود به زهکش متصل می شود. بالای لوله ایستاده باید بالاتر از سطح سرریز ماشین لباسشویی سامسونگ باشد و باید به درستی هواگیری شود. هنگامی که قسمت لباسشویی سامسونگ دارای دیوارهای ناتمام است، نصب یک لوله پایه یک مانور لوله کشی دشوار نیست. شما به سادگی یک لوله افقی را از زهکشی به واشر بکشید و شیبی را به سمت زهکشی نگه دارید. سپس روی یک تله P و یک لوله ایستاده بچسبانید و پایه را با تسمه به یک میخ یا مکانی ثابت بچسبانید.

نیاز به تله P

اگر برای هر وسیله ای که نیاز به تخلیه دارد، از جمله ماشین لباسشویی سامسونگ، لوله زباله ایجاد کنید، و لوله تخلیه دارای تله P نباشد، وضعیت خطرناکی ایجاد می کنید. حوضچه آب در کف تله به طور موثر گازهای فاضلاب داخل لوله ها را آب بندی می کند و اگر تله را حذف کنید، گازها مسیر مستقیمی به داخل خانه شما خواهند داشت. علاوه بر مملو از موجودات مضری که می توانید استنشاق کنید، برخی از گازهای فاضلاب مانند متان قابل اشتعال هستند. اگر واشر در یک منطقه بسته است، در واقع می توانید با حذف تله، خطر آتش سوزی ایجاد کنید.

هواگیری Standpipe

هر زمان که یک تله P نصب می کنید، کد لوله کشی ایجاب می کند که آن را تخلیه کنید، یا فشار منفی در لوله ها می تواند آب را بیرون بکشد و تله را بی استفاده کند. علاوه بر این، حذف دریچه یک دستور العمل برای زهکشی سرریز است. دریچه باید حداقل فاصله ای از تله داشته باشد که بستگی به اندازه لوله هایی دارد که برای زهکشی و خود دریچه استفاده می کنید. برای یک خط تخلیه ۲ اینچی، این فاصله معمولاً ۵ فوت است. تهویه زهکشی ۲ اینچی با لوله هواکش ۱ ۱/۴ اینچی مجاز است، اما استفاده از لوله ۱ ۱/۲ اینچی احتمال سرریز شدن زهکشی یا خالی شدن تله را کمتر می کند.

دریچه های تقلب

ماشین لباسشویی سامسونگ معمولاً در طبقه پایینی قرار دارد و اجرای دریچه در طبقه بالا برای بستن به دریچه اصلی می تواند مستلزم مقدار معینی تعمیر دیوار باشد. برای جلوگیری از این امر، برخی از لوله کش ها یک دریچه ورود هوا نصب می کنند – که گاهی اوقات به آن دریچه تقلب می گویند. دارای مکانیزم فنری است که دریچه را برای ورود هوا در هر زمان که آب جریان دارد و فشار منفی ایجاد می کند باز می کند. این شیرها در همه جا قانونی نیستند، بنابراین قبل از نصب با بخش ساختمان محلی خود مشورت کنید. اگر استفاده از آن مجاز است، باید آن را در مکانی قابل دسترس با هوای فراوان نصب کنید.

فیلتر ماشین لباسشویی سامسونگ چیست؟

اکثر مردم در مورد پرز گیر روی خشک کن خود می دانند و مطمئن شوید که به طور مرتب آن را تمیز می کنند. اما آیا می دانستید که ماشین لباسشویی سامسونگ شما فیلتر مشابهی دارد که باید به همان اندازه تمیز شود؟ فیلترهای ماشین لباسشویی سامسونگ هر چیزی از پرز گرفته تا موهای شل را به دام می اندازند و باید تمیز نگه داشته شوند تا ماشین لباسشویی سامسونگ شما به درستی کار کند.

فیلتر ماشین لباسشویی سامسونگ کجاست؟

برای تمیز کردن فیلتر ماشین لباسشویی سامسونگ خود ابتدا باید بدانید کجاست. سریعترین راه برای پیدا کردن فیلتر روی دستگاه خود مراجعه به دفترچه راهنمای مالک آن است. اگر دیگر به دفترچه راهنمای مالک دسترسی ندارید، در اینجا چند مکان برای جستجوی فیلتر وجود دارد:

  • در جلوی واحد پشت یک دریچه کوچک
  • در انتهای شیلنگ زهکشی.
  • زیر پوشش همزن مرکزی شما.
  • در امتداد لبه بالایی درام ماشین لباسشویی سامسونگ شما.

ممکن است ماشین لباسشویی سامسونگ شما اصلا فیلتر نداشته باشد. اکثر واشرهای جدیدتر و با راندمان بالا به فیلتری در پمپ متکی هستند که خود تمیز می شود، به این معنی که نیازی به تعمیر و نگهداری در قسمت شما نیست.

چگونه فیلتر ماشین لباسشویی سامسونگ خود را تمیز کنیم؟

ترکیبی از مواد شوینده، گرد و غبار، مو و پرز می تواند به سرعت فیلتر را مسدود کند. گرفتگی فیلتر کارایی ماشین لباسشویی سامسونگ را محدود می کند و همچنین می تواند منجر به رسوب بیشتر پرز روی لباس ها و همچنین زهکشی ضعیف شود.

سریع‌ترین راه برای تمیز کردن فیلترتان این است که آن را از دستگاه خارج کنید و آن را در آب داغ خیس کنید و هرگونه گرفتگی یا باقی مانده به دام افتاده را از بین ببرید. اگر فیلتر قابل جدا شدن نیست، آن را با برس تمیز کنید. برخی از فیلترها یکبار مصرف هستند، بنابراین به جای تمیز کردن آنها می توانید آنها را دور بیندازید و فیلتر جدیدی را در جای خود قرار دهید.

مقالات مرتبط:

خطاهای ماشین لباسشویی

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

9 − 9 =