نشانی: خ آزادی، خ بهبودی، نرسیده به نصرت، ساختمان بنیامین، پ 145، طبقه 5، واحد 18- مجهز به (2) آسانسور و پارکینگ- تماس: 66097851 (7 خط), 66030825-021

دفتر مرکزی: 66097851     مرکز تعمیرات: 66097859   شعبه شرق :77978135   شعبه هفت تیر: 88836102   شعبه جنوب: 55300568 شعبه غرب 44153186 شعبه شمال 26721443  
شعبه اسلامشهر و رباط کریم 56746602

خطاهای ماشین لباسشویی سامسونگ

برای برطرف کردن کد خطای نمایش داده شده بر روی صفحه نمایش ماشین لباسشویی ابتدا لازم است به دفترچه راهنمای دستگاه مراجعه نمایید تا معنی آن را بیابید اما اگر به دفترچه راهنما دستگاه دسترسی ندارید می توانید با سرچ کردن کد خطا نمایش داده شده در اینترنت مشکل را بیابید اما این را بدانید که خطا نمایش داده شده فقط حدود مشکل را برایتان به نمایش می گذارد بنابراین لازم است برای تعمیر دستگاه تخصص و تجربه کافی داشته باشید هر چند که برخی از خطا ها را خودتان هم می توانید برطرف کنید اما لازم است از یک فرد متخصص برای برطرف کردن خطاها کمک بخواهید تا از آسیب زدن به ماشین لباسشویی جلوگیری نمایید.

ارور he2 لباسشویی سامسونگ

در ماشین لباسشویی سامسونگ هرگاه کد خطای he1 یا he2 را بر روی صفحه نمایش دستگاهتان مشاهده کردید باید بدانید عملکرد هیتر و یا گرمکن لباسشویی با اختلال روبرو شده است. در صورتی که ارور he1 نمایش داده شود بدین معناست که آب بیش از حد گرم می شود و زمانی که ارور he2 نمایش داده شود بدین معناست که هیتر کار نمی کند و آب گرم نمی شود. برای برطرف کردن این مشکل ابتدا لازم است از عملکرد ماشین لباسشویی مطلع شوید برای این کار لازم است ماشین لباسشویی را به مدت ۵ دقیقه خاموش نمایید. در صورت برطرف نشدن مشکل لازم است با کاردون و تیم متخصص آن در ارتباط باشید تا برای بررسی قطعات و رفع عیب آن ها مراجعه نمایند.

ارور de لباسشویی سامسونگ

یکی از مشکلاتی که در گذشته برای تعمیر ماشین لباسشویی وجود داشت تشخیص عیوب دستگاه بود که باید برای برطرف کردن مشکل تمامی عیوب دستگاه و قطعات داخلی بررسی می شد و با روش آزمون و خطا به نتیجه می رسیدند اما این روزها به دلیل پیشرفت تکنلوژی و استفاده از امکانات و قابلیت های جدید با نمایش کد خطا بر روی صفحه نمایش فقط باید به دنبال برطرف کردن مشکل باشیم زیرا کد خطا به شما مشکل دستگاه را گوشزد خواهد کرد. بنابراین اگر روزی ارور de بر روی لباسشویی سامسونگ مشاهده کردید باید بدانید میکروسوئیچ دستگاه شما در اثر فرسودگی و ساییدگی نیاز به تعویض دارد.

علائم خرابی برد ماشین لباسشویی

شاید برایتان سوال است که میکروسوئیچ چیست ؟ در حقیقت این قطعه وظیفه قفل شدن درب لباسشویی را بر عهده دارد به عبارت ساده تر همان قفل کودک می باشد اگر این قطعه خراب شود شما نمی توانید از ماشین لباسشویی استفاده نمایید زیرا در صورت بسته نشدن کامل درب لباسشویی فرمان شروع صادر نمی شود. بنابراین لازم است برای برطف کردن مشکل در وب سایت و یا اپلیکیشن کاردون ثبت سفارش نمایید تا متخصصین کاردون در زمینه تعمیر ماشین لباسشویی در محل شما حاضر شوند.

گاهی اوقات ممکن است در اثر سهل انگاری درب ماشین لباسشویی به طور کامل بسته نشده باشد و ارور de بر روی صفحه نمایش ماشین لباسشویی سامسونگ نمایش داده شود در این صورت لازم است مشکل را برطرف نمایید و مجدد امتحان نمایید. البته این را هم بدانید که گاهی اوقات مشکل از میکروسوئیچ نمی باشد و لازم است برد دستگاه بررسی شود همیشه یکی از احتمالاتی که ممکن است منجر به اختلال در عملکرد دستگاه شود برد می باشد که باید به عنوان آخرین احتمال آن را در نظر گرفت.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دو × 2 =