نشانی: خ آزادی، خ بهبودی، نرسیده به نصرت، ساختمان بنیامین، پ 145، طبقه 5، واحد 18- مجهز به (2) آسانسور و پارکینگ- تماس: 66097851 (7 خط), 66030825-021

دفتر مرکزی: 66097851     مرکز تعمیرات: 66097859   شعبه شرق :77978135   شعبه هفت تیر: 88836102   شعبه جنوب: 55300568 شعبه غرب 44153186 شعبه شمال 26721443  
شعبه اسلامشهر و رباط کریم 56746602

داغ شدن بیش از حد گوشی / آیا سامسونگ شما با گذشت زمان بیش از حد گرم می شود؟ نگران نباش صدها نفر در سراسر جهان از گوشی های هوشمند سامسونگ استفاده می کنند زیرا این شرکت در بازار گوشی های هوشمند مطرح است. با این حال، بخش قابل توجهی از جامعه کاربران مدتی است که از «گرم شدن بیش از حد گوشی سامسونگ» شکایت دارند. گاهی اوقات وقتی گوشی بیش از حد گرم می شود، به طور خودکار خاموش می شود که برای کاربر بسیار آزاردهنده و نگران کننده است. اگر تلفن سامسونگ شما مرتباً بیش از حد گرم می شود، در مکان مناسبی هستید. در این مقاله، برخی از بهترین راه‌ها برای رفع این مشکلات گرمایش سامسونگ را کشف خواهید کرد.

قسمت ۱: چه چیزی بر دمای تلفن سامسونگ شما تأثیر می گذارد

همه گوشی های هوشمند سامسونگ دارای محدوده دمایی از پیش تعیین شده هستند که در آن عملکرد بهینه خود را دارند. ممکن است گوشی های هوشمند هنگام شارژ احساس گرما کنند، اما این تاثیری بر عمر یا عملکرد آنها ندارد. با این حال، این تلفن های هوشمند ممکن است به دلایل مختلفی برای مدت کوتاهی گرما تولید کنند. از این رو، توصیه می شود دستگاه خود را در این شرایط قرار ندهید. دمای دستگاه های سامسونگ شما ممکن است تحت تأثیر عوامل زیر باشد:

  • به روز رسانی سیستم عامل یا نرم افزار
  • برای جلوگیری از گرمای بیش از حد، از قرار دادن تلفن های هوشمند خود در نزدیکی منبع گرما خودداری کنید، مثلاً آنها را در یک وسیله نقلیه داغ قرار دهید یا دائماً آنها را در معرض آفتاب قرار دهید.
  • استفاده از شارژر و کابل USB غیر مورد تایید سامسونگ
  • استفاده از گوشی هوشمند خود در شرایطی که برای استفاده مورد نظر آنها معمول نیست (بین ۳۲ تا ۹۵ درجه فارنهایت)
  • راه اندازی دستگاه جدید و انتقال اطلاعات دستگاه قبلی
  • اجرای بسیاری از برنامه ها برای مدت زمان طولانی، مانند بازی، پخش جریانی و ردیابی GPS

قسمت ۲: رفع گرمای بیش از حد گلکسی سامسونگ هنگام استفاده از آن

اگرچه داغ شدن بیش از حد گوشی سامسونگ یک نگرانی قابل توجه است، اما این بدان معنا نیست که باید از شر گوشی خود خلاص شوید. گاهی اوقات این مشکل در خانه قابل حل است. برخی از راه های رایج برای حل مشکل گرمای بیش از حد کهکشان سامسونگ در زیر ذکر شده است:

توابع و خدمات استفاده نشده را خاموش کنید

عادت کنید خدماتی را که دیگر استفاده نمی کنید را خاموش کنید. مهم نیست که از یک برنامه یا سرویس استفاده نمی کنید. همچنان منابع را در پس‌زمینه با به‌روزرسانی خود یا اجرای فرآیندهای دیگر مصرف می‌کند. بیشتر این موارد باعث کاهش سرعت گوشی و افزایش خطر داغ شدن بیش از حد آن می شود. بنابراین، خوب است که عملکردها و سرویس هایی را که استفاده نمی کنید خاموش کنید.

داغ شدن بیش از حد گوشی

تلفن سامسونگ خود را بهینه کنید

ابزار بهینه‌سازی سریع با شناسایی برنامه‌های دارای باتری بیش از حد، کارایی گوشی شما را بهبود می‌بخشد و از داغ شدن بیش از حد گوشی سامسونگ جلوگیری می‌کند. همچنین موارد بی فایده را از حافظه حذف می کند، فایل های ناخواسته را حذف می کند و برنامه های پس زمینه را خاتمه می دهد. بهینه سازی گوشی شما یک راه سریع و آسان برای حل مشکل گرمایش سامسونگ است.

مرحله ۱: روی Battery and device care از منوی تنظیمات ضربه بزنید.

مرحله ۲: اکنون گزینه Optimize را بزنید تا ادامه دهید.

داغ شدن بیش از حد گوشی

مرحله ۳: پس از آن گزینه Done را برای بهینه سازی گوشی خود انتخاب کنید.

برنامه های در حال اجرا در پس زمینه را ببندید

اگر چندین برنامه در پس‌زمینه اجرا می‌شوند، ممکن است روی گرم کردن گوشی Samsung Galaxy شما تأثیر بگذارد. بنابراین، برای جلوگیری از این مشکل، هر برنامه ای که اخیراً استفاده شده است را ببندید. برای خاموش کردن Background App این مراحل را دنبال کنید:

مرحله ۱: روی Connections از تنظیمات کلیک کنید.

مرحله ۲: اکنون استفاده از داده را فشار دهید. سپس برنامه ای را که می خواهید مصرف پس زمینه آن را مدیریت کنید انتخاب کنید.

مرحله ۳: پس از آن، گزینه Allow background data usage را تغییر دهید تا آن را خاموش کنید

داغ شدن بیش از حد گوشی

روشنایی صفحه را کاهش دهید

اگر اغلب به تماشای مطالب استریم یا بازی های موبایلی زیادی که روشنایی روی حداکثر تنظیم شده باشد، تلفن شما بیش از حد گرم می شود. بنابراین، روشنایی صفحه نمایش خود را تا حدی که راحت تر هستید کاهش دهید.

داغ شدن بیش از حد گوشی

به روز رسانی ها را بررسی کنید

وقتی نوبت به گوشی‌های هوشمند سامسونگ شما می‌رسد، به‌روزرسانی‌های نرم‌افزاری مانند تعویض منظم روغن و تنظیم هستند. همچنین، آنها به بهبود تجربه کاربر، تقویت امنیت و رفع مشکلات جزئی کمک می کنند. بنابراین، می‌توان تصور کرد که ارتقای نرم‌افزار شما می‌تواند مشکل «گرم شدن بیش از حد گوشی سامسونگ» شما را برطرف کند.

مرحله ۱: به روز رسانی نرم افزار را از منوی تنظیمات انتخاب کنید.

مرحله ۲: گزینه Download and Install را بزنید.

مرحله ۳: اکنون روی Install کلیک کنید تا در صورت وجود نرم افزار جدید نصب شود.

داغ شدن بیش از حد گوشی

تلفن خود را ریست کنید

اگر راه حل های بالا نتوانست مشکل گرمایش موبایل سامسونگ شما را حل کند، چاره ای جز ریست کردن دستگاه سامسونگ ندارید. اما قبل از اینکه دستگاه خود را ریست کنید، باید با استفاده از ابزار Wondershare MobileTrans از اطلاعات خود نسخه پشتیبان تهیه کنید.

Wondershare’s MobileTrans ساده ترین راه برای انتقال داده از تلفن سامسونگ به رایانه شخصی است. با استفاده از MobileTrans – Restore، می‌توانید تمام داده‌های دستگاه خود را در چند ثانیه از رایانه خود بازیابی کنید.

برای تهیه نسخه پشتیبان از اطلاعات گوشی سامسونگ با استفاده از MobileTrans، مراحل زیر را دنبال کنید:

مرحله ۱: دانلود و نصب Wondershare MobileTrans بر روی کامپیوتر شما و راه اندازی. از منوی بالا به Backup & Restore بروید.

توجه: مطمئن شوید که گوشی هوشمند سامسونگ شما به رایانه شخصی متصل است.

مرحله ۲: اکنون بر روی Backup در زیر تب Phone Backup & Restore کلیک کنید.

داغ شدن بیش از حد گوشی

مرحله ۳: تمام فایل‌هایی را که می‌خواهید از دستگاه سامسونگ خود نسخه پشتیبان تهیه کنید انتخاب کنید، روی Start کلیک کنید تا پشتیبان‌گیری اولیه انجام شود.

داغ شدن بیش از حد گوشی

پس از تکمیل پشتیبان‌گیری، دستگاه سامسونگ خود را با دنبال کردن مراحل زیر به تنظیمات کارخانه بازنشانی کنید:

مرحله ۱: تنظیمات را باز کرده و Backup and Reset را انتخاب کنید.

مرحله ۲: اکنون Factory Data Reset و سپس Reset device را انتخاب کنید

داغ شدن بیش از حد گوشی

مرحله ۳: اکنون رمز عبور صفحه قفل خود را وارد کنید تا ادامه دهید.

قسمت ۳: رفع داغ شدن بیش از حد گوشی سامسونگ هنگام شارژ

تلفن های هوشمند ممکن است بیش از حد گرم شوند زیرا طراحی نازک آنها برای دفع گرما یا استفاده از باتری زیاد مناسب نیست. در حین شارژ، هم گجت و هم شارژر ممکن است گرما ایجاد کنند. هنگامی که با «شارژرهای فوق سریع» یا شارژرهای بی‌سیم متصل می‌شوید، ممکن است دما به میزان قابل توجهی گرم‌تر شود. اگر با داغ شدن بیش از حد گوشی سامسونگ یا شارژر سامسونگ مواجه شدید، این دستورالعمل ها را دنبال کنید.

  • تمام برنامه های در حال اجرا را ببندید و شارژر را از برق بکشید.
  • قبل از شارژ مجدد گوشی صبر کنید تا خنک شود.
  • اگر مشکل همچنان ادامه داشت، با شارژر و کابل USB مورد تایید سامسونگ دیگری شارژ کنید.

چگونه کش سیستم گوشی خود را پاک کنیم؟

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

4 × سه =