نشانی: خ آزادی، خ بهبودی، نرسیده به نصرت، ساختمان بنیامین، پ 145، طبقه 5، واحد 18- مجهز به (2) آسانسور و پارکینگ- تماس: 66097851 (7 خط), 66030825-021

دفتر مرکزی: 66097851     مرکز تعمیرات: 66097859   شعبه شرق :77978135   شعبه هفت تیر: 88836102   شعبه جنوب: 55300568 شعبه غرب 44153186 شعبه شمال 26721443  
شعبه اسلامشهر و رباط کریم 56746602

راهکارهای رفع مشکل تخلیه سریع باتری تبلت سامسونگ

در این مقاله از نمایندگی سامسونگ قصد داریم مهم ترین دلایل تخلیه سریع باتری تبلت را به شما توضیح دهیم. تبلت سامسونگ هوشمند برای فعالیت‌های روزانه ما ضروری هستند، و برای حفظ عملکرد و باتری آن مانند نو نگه‌داشتن آن، مشکلی است. از رایج ترین سوالات این است که«چرا باتری من در اندروید اینقدر سریع تخلیه می‌شود؟». باتری ها به دلیل عادت ها، فعالیت ها، برنامه ها و سیستم عاملی که داریم خیلی سریع تخلیه می شوند. در یک استفاده متوسط، یک تلفن تنها می تواند ۶ تا ۷ ساعت دوام بیاورد. به خصوص زمانی که در وسط روز مشغول انجام کار مهمی هستید و باتری تبلت سامسونگ شما تمام می شود. طول عمر باتری معیار مهمی است که هنگام خرید تبلت سامسونگ باید به آن توجه کنید. ما باید بفهمیم چه چیزی باتری شما را به این سرعت تخلیه می کند. در زیر دلایل رایج تخلیه سریع باتری شما در اندروید آورده شده است.

دلایل تخلیه سریع باتری تبلت

روشنایی صفحه نمایش بالا

هنگامی که روشنایی صفحه را روی حداکثر سطح خود تنظیم می کنید، می تواند منبع اصلی تخلیه سریع باتری باشد. برای جلوگیری از تخلیه سریع باتری در Android، آن را در حالت کم نگه دارید یا روشنایی تطبیقی ​​را فعال کنید. هنگامی که از روشنایی تطبیقی ​​استفاده می کنید، به طور خودکار روشنایی صفحه شما را با توجه به روشنایی محیط تنظیم می کند.

علاوه بر این، یکی دیگر از دلایلی که باعث می‌شود باتری شما خیلی سریع تخلیه شود، زمان طولانی‌تر نمایشگر است. برای کاهش مصرف باتری، می توانید مدت زمان نمایش را به ۱ دقیقه کاهش دهید. پس از اینکه تلفن خود را بدون مراقبت نگه دارید، به طور خودکار صفحه نمایش را خاموش می کند.

 اتصال Wi-Fi همیشه روشن است

همه ما می دانیم که استفاده از Wi-Fi راحت تر و ارزان تر از داده های تلفن همراه است. با این حال، اگر اتصال Wi-Fi شما همیشه روشن باشد، می تواند به راحتی باتری شما را تخلیه کند. اگر برای انجام برخی کارها یا با دوستان خود بیرون هستید، دکمه اتصال را خاموش کنید تا از جستجوی سیگنال تبلت سامسونگ خود جلوگیری کنید.

 تعداد انگشت شماری از اعلان ها

هنگامی که اعلان‌ها را دریافت می‌کنید، تلفن شما روشن می‌شود، می‌لرزد یا صدای اعلان تولید می‌کند. احتمالاً حدس می‌زنید که این می‌تواند دلیلی برای تخلیه سریع باتری شما باشد. از آنجایی که تلفن شما هر روز تعداد انگشت شماری اعلان دریافت می کند، باتری شما را مصرف می کند. آیا می‌دانستید قرار دادن تبلت سامسونگ در حالت بی‌صدا یا صدای بیشتر می‌تواند باعث صرفه‌جویی در مصرف باتری شود؟ به نظر می رسد که حالت ویبره بیشتر باتری شما را مصرف می کند.

علاوه بر این، فقط آن اعلان‌ها را از برنامه‌های مهم فعال کنید. هشدارهای خبری، درخواست‌های بازی و سایر درخواست‌های بی‌اهمیت را که به اعلان‌های شما اضافه می‌کنند، غیرفعال کنید.

 برنامه های کاربردی پس زمینه

برنامه های موجود در تبلت سامسونگ ما بیشتر عمر باتری آن را مصرف می کنند. بنابراین، شما باید برنامه هایی را که اغلب استفاده می کنید بررسی کنید. می‌توانید فعالیت‌های پس‌زمینه این برنامه‌ها را غیرفعال کنید تا مصرف باتری خود را بیشتر کنید. همچنین ممکن است برنامه های شخص ثالثی برای مدیریت انرژی یا باتری نصب کرده باشید. آیا واقعا فکر می کنید این برنامه برای شما مفید است؟ ممکن است در توضیحات آنها ادعا شود که آنها می توانند عمر باتری تبلت سامسونگ شما را افزایش دهند، اما خیر. این فقط بار برق تلفن را افزایش می دهد که منجر به مصرف باتری بیشتر می شود.

 فعالیت ها و برنامه های تخلیه باتری

برنامه های پیش فرضی وجود دارند که می توانند بیشتر باتری تبلت سامسونگ شما را مصرف کنند. وقتی اپلیکیشن آب و هوا را فعال می کنید، مدام چند بار در روز وضعیت آب و هوا را بررسی می کند. در همین حال، وقتی Google Maps را فعال می کنید، این اجازه را دارد که موقعیت مکانی GPS شما را ردیابی کند. استفاده از این برنامه ها بسیار مفید است. با این حال، مطمئن شوید که آنها را ببندید یا زمانی که از آن استفاده نمی کنید غیرفعال کنید.

علاوه بر این، زمانی که دائماً از اتصال داده استفاده می‌کنید، ویدیوها یا موسیقی را پخش می‌کنید، بازی‌های گرافیکی سنگین انجام می‌دهید، استفاده بیش از حد از دوربین یا از طریق اتصال بلوتوث تماس تلفنی برقرار می‌کنید، این وضعیت دقیقاً مشابه است. این فعالیت‌ها نمونه‌هایی هستند که می‌توانند باتری‌های شما را خالی کنند، برخی از این فعالیت‌ها را کاهش دهند تا بخشی از عمر باتری شما حفظ شود.

 همگام سازی خودکار برنامه ها و داده ها

این کمک بزرگی برای فعال کردن همگام‌سازی خودکار داده‌ها و برنامه‌ها است. با این حال، این نیز دلیلی برای تخلیه سریع باتری شما است. سعی کنید در همگام سازی برنامه ها و داده های خود به صورت دستی تجدید نظر کنید تا باتری تبلت سامسونگ شما خالی نشود.

 نرم افزار قدیمی

برنامه های کاربردی یا سیستم عامل مورد علاقه خود را به روز کنید. به‌روزرسانی‌ها اشکالاتی را برطرف می‌کنند که ممکن است به کاهش بیشتر عمر باتری شما کمک کند. به عنوان مثال، شما هنوز با Android Jelly Bean در حال اجرا هستید. سپس، احتمال زیادی وجود دارد و تفاوت زیادی وجود دارد که باتری تبلت سامسونگ شما سریعتر از تبلت سامسونگ شما که با Android Oreo کار می کند تخلیه شود. بنابراین، اگر از آخرین سیستم عامل و آخرین نسخه برنامه های نصب شده خود استفاده می کنید، به روز رسانی ها را بررسی کنید تا رفع اشکال و آخرین پیشرفت ها را دریافت کنید.

 مسئله سخت افزار

وقتی قبلاً سیستم عامل و برنامه های خود را به روز کرده اید و عادت های تلفن خود را تغییر داده اید، با این حال باتری شما همچنان به سرعت در حال خالی شدن است. سپس، کاملاً ممکن است که مشکل سخت افزاری داشته باشید. ما به شما توصیه می کنیم به یک متخصص مراجعه کنید و بپرسید که چه کاری می توانند برای تبلت سامسونگ شما انجام دهند.

پیشنهاد مطالعه: آموزش تعمیر باتری تبلت سامسونگ Galaxy Tab S 8.4

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

20 − پنج =