دفتر مرکزی: 66097851     مرکز تعمیرات: 66097859   شعبه شرق :77978135   شعبه هفت تیر: 88836102   شعبه جنوب: 55300568 شعبه غرب 44153186 شعبه شمال 26721443  
شعبه اسلامشهر و رباط کریم 56746602

عدم دریافت سیگنال ها از تبلت . اتصال به اینترنت ناپایدار می تواند بسیاری از عملکرد تبلت شما را به شدت محدود کند و شما را قادر به مرور اینترنت یا استفاده از برنامه های خاص کند. مانند رایانه‌های معمولی با قابلیت بی‌سیم، تبلت‌ها معمولاً برای حفظ یک اتصال اینترنتی خوب به سیگنال بی‌سیم قوی متکی هستند. دانستن نحوه عیب یابی مشکلات اتصال به طور مستقیم از تبلت به شما کمک می کند تا مشکلات را به سرعت حل کنید و اطمینان حاصل کنید که دستگاه های قابل حمل کسب و کار شما بهترین تجربه آنلاین ممکن را ارائه می دهند.

عدم دریافت سیگنال ها از تبلت

ایجاد تداخل در سیگنال

ممکن است تبلت شما به دلیل تداخل بی سیم اتصال اینترنت خود را قطع کند. تداخل بی‌سیم زمانی اتفاق می‌افتد که امواج رادیویی که سیگنال‌های بی‌سیم را می‌سازند در هوا تخریب می‌شوند. این می تواند به دلیل انتشار سیگنال های رقیب در سایر دستگاه ها در فرکانس مشابه، مانند تلفن های بی سیم، اتفاق بیفتد.

همچنین اگر سیگنال از ماده ای عبور کند که امواج رادیویی را به خوبی هدایت نمی کند، مانند فلز، این اتفاق می افتد. دور نگه داشتن منابع تداخل از مسیر بین روتر و تبلت شما باید عملکرد بی سیم را بهبود بخشد.

تعمیرات تخصصی محصولات سامسونگ

خرابی و اختلال در دامنه

امواج رادیویی تولید شده توسط روتر بی سیم شما فقط برد محدودی دارند. امواج الکترومغناطیسی در حین حرکت تحلیل می‌روند، به این معنی که اگر تبلت شما خیلی دور از نقطه دسترسی بی‌سیم خود باشد، ممکن است فقط یک سیگنال تکه‌ای دریافت کند. این مشکل را می توان با نزدیک کردن تبلت به روتر خود حل کرد.

اگر این عملی نیست، می توانید تکرار کننده ها را در ملک خود نصب کنید. تکرار کننده ها دستگاه هایی هستند که برای دریافت و ارسال مجدد سیگنال های بی سیم طراحی شده اند و به گسترش برد شبکه کمک می کنند.

ایجاد مشکل ارائه دهنده

ممکن است تبلت شما به دلیل یک مشکل گسترده تر در شبکه ارائه دهنده شما با مشکلات اتصال مواجه شود. در صورت امکان، سعی کنید تبلت خود را با روش اتصال دیگری تست کنید. به عنوان مثال، اگر می‌خواهید از طریق اتصال داده تلفن همراه از اینترنت استفاده کنید، در صورت وجود شبکه Wi-Fi در محدوده، سعی کنید به شبکه Wi-Fi بروید. اگر این امکان پذیر نیست، اتصال خود را با دستگاه دیگری آزمایش کنید. ارائه‌دهنده خدمات اینترنت یا ارائه‌دهنده تلفن همراه شما نیز باید بتواند مشکلات شبکه را به شما بگوید.

موضوع نرم افزار

اتصال متناوب ممکن است به دلیل یک اشکال نرم افزاری یا پیکربندی نادرست در خود تبلت ایجاد شود. سعی کنید شبکه خود را قطع و دوباره وصل کنید، زیرا این می تواند به بهبود قدرت سیگنال کمک کند. همچنین باید در صورت امکان نرم افزار دستگاه خود را به روز کنید، زیرا سازندگان بزرگ تبلت ها اغلب سیستم عامل جدیدی را با هدف رفع اشکالات و بهبود عملکرد منتشر می کنند. اگر این کار نکرد، از دستگاه خود نسخه پشتیبان تهیه کنید و آن را به تنظیمات کارخانه بازنشانی کنید.

تعمیر حرفه‌ای تبلت سامسونگ

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

18 − یک =