نشانی: خ آزادی، خ بهبودی، نرسیده به نصرت، ساختمان بنیامین، پ 145، طبقه 5، واحد 18- مجهز به (2) آسانسور و پارکینگ- تماس: 66097851 (7 خط), 66030825-021

دفتر مرکزی: 66097851     مرکز تعمیرات: 66097859   شعبه شرق :77978135   شعبه هفت تیر: 88836102   شعبه جنوب: 55300568 شعبه غرب 44153186 شعبه شمال 26721443  
شعبه اسلامشهر و رباط کریم 56746602

چشمک زدن کنترل از راه دور سامسونگ / اگر حتی پس از اینکه سه دلیل قبلی را رد کردید، کنترل سامسونگ از راه دور شما همچنان چشمک می زند، ممکن است مجبور شوید گزینه های مختلفی را برای تعمیر کنترل سامسونگ از راه دور امتحان کنید. این سه ایده بعدی برای رفع ریموت شما لزوماً مبتنی بر مشکلات فردی نیستند، اما می‌توانند به رفع مشکل کمک کنند، حتی اگر ندانید مشکل چیست.

ریموت خود را تعمیر کنید

پس از بررسی سه دلیل بالا، ممکن است ریموت شما همچنان چشمک بزند و آنطور که باید کار نکند. اقدام طبیعی بعدی تعمیر یا برنامه ریزی مجدد ریموت به همراه جعبه است. در زیر مراحل انجام این کار آمده است:

  1. با فشار دادن دکمه هوم روی کنترل سامسونگ از راه دور به تنظیمات دسترسی پیدا کنید.
  2. تنظیمات برگزیده را انتخاب کنید.
  3. “Pair Remote to Altice One” را فشار دهید.
  4. راهنمای روی صفحه تلویزیون را دنبال کنید.
  5. “Pair Remote Control” را فشار دهید.
  6. اعداد ۷ و ۹ را برای پنج ثانیه یا بیشتر فشار داده و نگه دارید.
  7. منتظر بمانید تا پیام “Pairing Complete” روی صفحه نمایش داده شود.

پس از نمایش پیام، کنترل سامسونگ از راه دور باید در این نقطه چشمک نزند و مانند قبل شروع به کار کند.

چشمک زدن کنترل از راه دور سامسونگ

Altice Box را به صورت دستی بازنشانی کنید

اگر کنترل سامسونگ از راه دور شما همچنان چشمک می زند، اقدام بعدی که باید امتحان کنید بازنشانی دستی کل جعبه Altice است. این شامل بازگرداندن جعبه به تنظیم مجدد کارخانه است. دلیل اینکه باید این کار را به صورت دستی انجام دهید این است که ریموت شما به درستی کار نمی کند.

برای تنظیم مجدد جعبه به صورت دستی، دو مرحله زیر را دنبال کنید:

  1. دکمه ریست را که در پشت جعبه قرار دارد پیدا کنید.
  2. دکمه ریست را فشار دهید و آن را به مدت ۱۰ تا ۱۵ ثانیه نگه دارید.

هنگامی که کادر چشمک می زند و شروع به راه اندازی مجدد می کند، سرویس تلویزیون باید پس از چند دقیقه بازگردد. وقتی نیاز به تنظیم مجدد همه تنظیمات برگزیده خود دارید، شوکه نشوید. بازنشانی جعبه به تنظیمات کارخانه، تمام داده‌های موجود را حذف می‌کند و باعث می‌شود سرویس‌هایی مانند کنترل سامسونگ از راه دور و جعبه کاملاً جدید هستند، دوباره راه‌اندازی کنید.

برای راهنمایی از یک فروشگاه بهینه دیدن کنید

اگر نمی توانید کنترل سامسونگ از راه دور خود را به درستی کار کند، آخرین کاری که می توانید انجام دهید، مراجعه به فروشگاه Optimum برای کمک است. یک تکنسین سرویس Optimum می تواند مشکل را به طور کامل بررسی کند و تشخیص دهد که مشکل چیست. مشکلات می تواند از راه دور یا جعبه باشد. به احتمال زیاد، اگر بدون شانس به این مرحله رسیده اید، باید موارد معیوب را جایگزین کنید.

نکات دیگر:

فرقی نمی‌کند کنترل سامسونگ از راه دور Optimum Altice را امتحان کنید یا با آن مشکل دارید، چند نکته وجود دارد که باید در نظر داشته باشید. این نکات می‌تواند تضمین کند که کل فرآیند نرم‌تر پیش می‌رود، و همچنین از خاموش شدن یا کار نکردن کنترل سامسونگ از راه دور آن‌طور که باید، جلوگیری می‌کند.

از یک کنترل سامسونگ از راه دور بهینه استفاده کنید

مهم ترین نکته ای که باید در نظر داشته باشید این است که مطمئن شوید کنترل سامسونگ از راه دوری که استفاده می کنید یک کنترل سامسونگ از راه دور بهینه است. بسیاری از مردم سعی می کنند با خرید یک کنترل سامسونگ از راه دور شخص ثالث در هزینه خود صرفه جویی کنند، اما این موارد اغلب با خطاهای اتصال یا فنی همراه هستند.

دفترچه راهنمای کاربر را نگه دارید

همچنین توصیه می کنیم کتابچه راهنمای کاربر را در حال حاضر یا در آینده نگه دارید. در صورتی که مشکلی با ریموت شما یا چیز دیگری وجود داشته باشد، به کارتان می آید. اگر قبلاً کتابچه راهنمای خود را پرتاب کرده‌اید، نگران نباشید، Optimum تمام محتوای آنها را دیجیتالی کرده و به صورت آنلاین رایگان در دسترس است.

از Optimum’s Tools آنلاین استفاده کنید

اگر نگران تنظیم مجدد جعبه خود هستید یا هر یک از مراحل را بدون صحبت کردن با یک تکنسین در ابتدا طی می کنید، Optimum خدمات آنلاین زیادی را ارائه می دهد که می تواند به شما کمک کند بدون مراجعه به یک فروشگاه واقعی کمک دریافت کنید.

به عنوان مثال، یک سرویس چت آنلاین یا یک حساب ایمیل وجود دارد که می توانید با آن صحبت کنید. هر یک از این گزینه ها به شما امکان می دهد با یک تکنسین صحبت کنید و امیدوارم بدون خروج از خانه مشکل را برطرف کنید.

حتی پرسش‌های متداول، راهنمای کاربر و آموزش‌های آنلاین وجود دارد که می‌تواند به شما کمک کند این فرآیند را خودتان طی کنید. این یک گزینه عالی برای کسانی است که نیازی به صحبت با یک تکنسین ندارند اما کمی بیشتر از رفتن به تنهایی در آن راهنمایی می خواهند.

علت وجود چراغ قرمز چشمک زن در کنترل از راه دور تلویزیون سامسونگ

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

15 + ده =