نشانی: خ آزادی، خ بهبودی، نرسیده به نصرت، ساختمان بنیامین، پ 145، طبقه 5، واحد 18- مجهز به (2) آسانسور و پارکینگ- تماس: 66097851 (7 خط), 66030825-021

دفتر مرکزی: 66097851     مرکز تعمیرات: 66097859   شعبه شرق :77978135   شعبه هفت تیر: 88836102   شعبه جنوب: 55300568 شعبه غرب 44153186 شعبه شمال 26721443  
شعبه اسلامشهر و رباط کریم 56746602

راهکارهای رفع مشکل کار نکردن دوربین گلکسی اس ۲۰ سامسونگ

کار نکردن دوربین گلکسی اس ۲۰ سامسونگ/ تمام مشکلات دوربین خود را با این صفحه راه حل Galaxy S20 حل کنید. اگر در Samsung Galaxy S20، S20 Plus یا S20 Ultra خود با صفحه نمایش دوربین خالی، مشکلات فوکوس، سوسو زدن تصاویر دوربین یا اخطار «دوربین از کار افتاده» مواجه هستید، از این صفحه برای کمک به تشخیص علت مشکل خود و پیدا کردن یک مشکل استفاده کنید.

کار نکردن دوربین گلکسی اس 20 سامسونگ

راه حل ۱: دوربین مسدود شده است

ابتدا مطمئن شوید که صفحه خالی دوربینی که می بینید فقط انگشت یا قاب گوشی شما نباشد که مانع دید دوربین شود. این برای بهترین ما اتفاق افتاده است، بنابراین اگر مشکل شما انگشت شست قرمز یا قاب گوشی به درستی نصب نشده بود، احساس بدی نداشته باشید!

راه حل ۲: لنز دوربین کثیف

اگر دوربین شما تصاویری تار تولید می کند، اما به نظر می رسد در غیر این صورت خوب کار می کند، ممکن است لنز فقط در اثر چربی یا گرد و غبار Cheeto کثیف شده باشد. دوربین های گوشی خود را از نظر وجود ترک در محفظه دوربین بررسی کنید. سپس شیشه دوربین خود را با یک پارچه میکروفیبر کاملا تمیز کنید.

راه حل ۳: برنامه دوربین شخص ثالث

اگر هنگام استفاده از یک برنامه دوربین شخص ثالث با دوربین خود مشکل دارید، مشکل ممکن است این باشد که برنامه برای استفاده از دوربین گوشی هوشمند شما بهینه نشده است. برای رد کردن مشکل شما فقط با نرم افزار معیوب به جای مشکل واقعی، برنامه دوربین پیش فرض گوشی خود را باز کنید (احتمالاً “دوربین” نامیده می شود) و ببینید آیا دوربین به طور معمول در آنجا کار می کند یا خیر.

راه حل ۴: اشکال در برنامه دوربین

اگر همچنان با برنامه دوربین اصلی گوشی خود مشکل دارید یا هنگام تلاش برای استفاده از دوربین، پیام «هشدار: دوربین شکست خورد» را می‌بینید، همچنان ممکن است به سادگی یک نقص نرم‌افزاری در برنامه دوربین باشد. پس این مشکل را حل کنید:

  • برنامه دوربین را در گوشی خود باز کنید.
  • روی نماد چرخ دنده در گوشه بالای صفحه ضربه بزنید.
  • به پایین منوی تنظیمات دوربین رفته و Reset Settings را انتخاب کنید.
  • برای تایید انتخاب خود روی Reset در اعلان ضربه بزنید.

راه حل ۵: نرم افزار برنامه دوربین منسوخ شده است

اگر بازنشانی دوربین شما تأثیری نداشت و همچنان با مشکل مواجه می‌شوید، باید مطمئن شوید که نرم‌افزار برنامه دوربین شما از آخرین نسخه موجود استفاده می‌کند. برای بررسی به‌روزرسانی‌های نرم‌افزار دوربین:

  • برنامه دوربین را در گوشی خود باز کنید.
  • روی نماد چرخ دنده در گوشه بالای صفحه ضربه بزنید.
  • به پایین منوی تنظیمات دوربین بروید و درباره دوربین را انتخاب کنید.
  • در صورت موجود بودن، گزینه به روز رسانی گوشی خود را انتخاب کنید.
  • اگر دوربین شما به‌روز باشد، پیامی با عنوان «آخرین نسخه قبلاً نصب شده است» نمایش داده می‌شود.

راه حل ۶: تداخل برنامه های مخرب

برخی از برنامه های دانلود شده از اینترنت می توانند بر عملکرد دوربین تأثیر بگذارند. برای رد این مشکل، می‌توانید گوشی خود را در حالت Safe Mode بوت کنید، که همه برنامه‌هایی را که در بسته نرم‌افزاری اصلی که از قبل روی گوشی شما نصب شده است غیرفعال می‌کند. برای راه اندازی مجدد گوشی خود به حالت ایمن و بررسی کنید:

  • دکمه روشن/خاموش را فشار داده و نگه دارید تا منوی گزینه های پاور ظاهر شود.
  • گزینه Power Off را لمس کرده و نگه دارید تا نماد Safe Mode ظاهر شود.
  • روی گزینه Safe Mode ضربه بزنید تا گوشی خود را مجدداً وارد حالت Safe Mode کنید.
  • پس از راه اندازی مجدد تلفن، از برنامه دوربین استفاده کنید.

اگر مشکلات دوربین شما متوقف شود، به این معنی است که مشکل از یکی از برنامه های دانلود شده شما است. تا زمانی که مشکل در حالت Safe Mode باقی نماند، می‌توانید برنامه‌ها را حذف نصب کنید.

نکته حرفه‌ای: با برنامه‌هایی که دانلود کرده‌اید، درست قبل از اینکه متوجه مشکلات دوربین شوید، شروع کنید، زیرا احتمالاً آن‌ها مقصر هستند!

آموزش تعویض آنتن گوشی سامسونگ

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بیست + چهار =