نشانی: خ آزادی، خ بهبودی، نرسیده به نصرت، ساختمان بنیامین، پ 145، طبقه 5، واحد 18- مجهز به (2) آسانسور و پارکینگ- تماس: 66097851 (7 خط), 66030825-021

دفتر مرکزی: 66097851     مرکز تعمیرات: 66097859   شعبه شرق :77978135   شعبه هفت تیر: 88836102   شعبه جنوب: 55300568 شعبه غرب 44153186 شعبه شمال 26721443  
شعبه اسلامشهر و رباط کریم 56746602

دکمه های تنظیم مجدد ماشین لباسشویی. اکثر ماشین‌های لباسشویی سامسونگ جدید دارای یک ویژگی تنظیم مجدد هستند که به شما امکان می‌دهد بعد از مواجهه با کد خطا یا خطا، ماشین لباسشویی سامسونگ را دوباره راه‌اندازی کنید. دلایلی که منجر به این مشکلات می شود عبارتند از: افزایش برق، بارهای نامتعادل یا قطع برق. قبل از لمس دکمه های ماشین لباسشویی سامسونگ، سیم برق یا قطع کننده مدار، دست های خود را خشک کنید. برخی از مشکلات ماشین لباسشویی سامسونگ ممکن است به تعمیرکار مجاز نیاز داشته باشد.

دکمه های تنظیم مجدد ماشین لباسشویی

متوقف شده یا شروع نشدن و دکمه های تنظیم مجدد ماشین لباسشویی

اگر ماشین لباسشویی سامسونگ در حین بارگیری شروع به کار نکرد یا متوقف شد، مطمئن شوید که برق دارد. یک چراغ خواب یا دستگاه دیگری را به پریز برق وصل کنید تا اگر به راحتی می توانید به آن دسترسی داشته باشید، آن را آزمایش کنید. در غیر این صورت، جعبه مدار را برای قطع کننده قطع شده بررسی کنید. درب یا درب دستگاه را باز و بسته کنید. اگر ماشین لباسشویی سامسونگ در حین شستشو متوقف شد، بار را طوری تنظیم کنید که متعادل شود. بررسی کنید که آیا شلنگ تخلیه مسدود شده است یا خیر و در صورت نیاز آن را تمیز کنید.

دستگاه را با دست های خشک روشن کنید. اگر باز هم روشن نشد، آن را از برق بکشید یا قطع کننده مدار را خاموش کنید، سپس دوباره روشن کنید تا کلید محکم در جای خود کلیک کند و دستگاه را به پریز وصل کنید. دکمه راه اندازی مجدد را فشار دهید. برخی از ماشین‌ها ممکن است از شما بخواهند که دکمه را روی یک تنظیم خاص تنظیم کنید تا ویژگی بازنشانی کار کند. در برخی از ماشین ها، دکمه “شروع-مکث” یا “توقف” را برای شمارش آهسته پنج نگه دارید. ماشین لباسشویی سامسونگ را روشن کنید. یک چرخه آبکشی و چرخش را اجرا کنید تا بررسی کنید که واشر کار می کند و کد خطا، در صورت وجود، پاک شده است.

واشرهای بدون دکمه تنظیم مجدد

اگر دسترسی به دوشاخه ماشین لباسشویی سامسونگ برای بازنشانی دستی ماشین لباسشویی سامسونگ امکان پذیر نیست، قطع کننده مدار را خاموش کنید. بسته به مدل دستگاه یا دستورالعمل‌های موجود در دفترچه راهنمای کاربر، آن را از ۳۰ ثانیه تا ۱ دقیقه خاموش کنید. برای واشرهایی که دارای کنترل دستگیره هستند، چرخش را در جهت عقربه های ساعت روی هر چرخه ای غیر از «چرخش نهایی» بچرخانید. با کنترل های دکمه، هر چرخه ای غیر از «چرخش» را انتخاب کنید. بررسی کنید که آب ماشین لباسشویی سامسونگ روشن باشد. بریکر را دوباره روشن کنید. ماشین لباسشویی سامسونگ را روشن کنید. برخی از ماشین ها نیاز دارند که پس از وصل کردن دستگاه به برق، درب را شش بار باز و بسته کنید تا موتور دوباره تنظیم شود.

نمایندگی تعمیرات لوازم خانگی سامسونگ 

کار نکردن ریست و دکمه های تنظیم مجدد ماشین لباسشویی

در برخی موارد، پس از استفاده از دکمه تنظیم مجدد — یا تنظیم مجدد ماشین لباسشویی سامسونگ به صورت دستی — هیچ اتفاقی نمی افتد. ممکن است دستگاه شما مشکلی داشته باشد یا قطعه ای معیوب داشته باشد که مانع از کارکرد آن شود. از جمله رایج ترین مشکلات مربوط به سوئیچ درب، چفت یا تایمر معیوب است که ممکن است نیاز به تعویض داشته باشد. تکنسین های مجاز می توانند قطعات را تعویض کنند یا ماشین لباسشویی سامسونگ را در صورت نیاز سرویس کنند. وب سایت های تولید کنندگان بزرگ دارای قطعات جایگزین برای سفارش هستند و برخی شماتیک ها را ارائه می دهند یا به سوالات شما پاسخ می دهند. در ماشین لباسشویی سامسونگ مدل اخیر، بررسی کنید که آیا هنوز تحت گارانتی است یا خیر.

ماشین لباسشویی سامسونگ قابل برنامه ریزی

برخی از واشرهای قابل برنامه ریزی دارای عملکرد تنظیم مجدد هستند. این عملکرد یک فرمان “تأخیر شروع” ناخواسته را پاک می کند و در صورت خطای برنامه هنگامی که دستگاه روشن نمی شود، کنترل ها را بازنشانی می کند. روش بازنشانی بسته به مدل و مدل متفاوت است. در مدل‌های خاص، دستگیره را برای بازنشانی با دکمه خاموش/خاموش بچرخانید. برنامه مورد نظر را انتخاب کنید. دکمه پاور را فشار دهید تا ماشین لباسشویی سامسونگ دوباره راه اندازی شود. در موارد دیگر، اگر دستگاه دکمه «لغو» دارد، آن را فشار دهید تا خطا برطرف شود و سپس دکمه «مکث» یا «توقف» را فشار دهید تا آن را بازنشانی کنید. برای روش صحیحی که در مدل شما اعمال می شود، به کتابچه راهنمای ماشین لباسشویی سامسونگ مراجعه کنید. اغلب می توانید کتابچه راهنمای ماشین لباسشویی سامسونگ یا دستورالعمل عیب یابی را در وب سایت سازنده پیدا کنید.

پیشنهاد مطالعه: علت پرنشدن ماشین لباسشویی سامسونگ

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

چهار × 3 =