دفتر مرکزی: 66097851     مرکز تعمیرات: 66097859   شعبه شرق :77978135   شعبه هفت تیر: 88836102   شعبه جنوب: 55300568 شعبه غرب 44153186 شعبه شمال 26721443  
شعبه اسلامشهر و رباط کریم 56746602

دکمه پاور تلویزیون کجاست؟

به نظر می رسد تقریباً هر سال سامسونگ با تلویزیون جدیدی روانه بازار می شود، آنها تصمیم می گیرند دکمه پاور را در نقطه ای متفاوت قرار دهند. اگر به سختی می توانید دکمه روشن / خاموش تلویزیون سامسونگ خود را پیدا کنید، تنها نیستید. این می تواند یک راز باشد!

دکمه پاور تلویزیون های سامسونگ

دکمه روشن / خاموش در اکثر تلویزیون های سامسونگ را می توان در ۱) وسط، زیر تلویزیون مشاهده کرد. اگر آنجا نیست ۲) قسمت جلویی راست، زیر تلویزیون ۳) قاب جلویی چپ یا راست تلویزیون (کنترل لمسی) ۴) پشت تلویزیون در سمت راست را بررسی کنید. هر تلویزیون سامسونگ مجهز به دکمه کنترل قدرت دستی روی تلویزیون است، فقط پیدا کردن آن مهم است!

وسط، زیر

متداول ترین مکان برای دکمه پاور تلویزیون سامسونگ شما درست زیر مرکز تلویزیون است. بسته به مدل شما، دکمه پاور واقعی ممکن است کمی متفاوت باشد، اما صرف نظر از این که در اینجا پیدا کنید. فقط کافی است به زیر دست برسانید و تا زمانی که آن را پیدا نکرده اید اطراف خود را احساس کنید.

دکمه پاور تلویزیون

جلو راست، قسمت زیرین

این قرار دادن دکمه پاور به ویژه وحشتناک است! گویی سامسونگ در حال بازی مخفی کاری بود.

در قسمت جلویی سمت راست، در زیر تلویزیون سامسونگ احساس کنید و باید با گیرنده برخورد کنید (این همان چیزی است که ریموت شما با آن ارتباط برقرار می کند).

درست پشت آن گیرنده یک دکمه پاور بسیار کوچک قرار دارد. از دست دادن آن آسان است به سادگی اینجا را فشار دهید تا ببینید که تلویزیون روشن و خاموش می شود.

دکمه پاور تلویزیون

 قاب جلو چپ یا راست (کنترل لمسی)

بسیاری از تلویزیون های سامسونگ در واقع دارای دکمه های پاور کنترل لمسی، همراه با بالا و پایین کردن صدا، کنترل کانال و غیره هستند.

این دکمه های پاور لمسی را اغلب می توان در قاب جلویی سمت راست تلویزیون مشاهده کرد. از دست دادن آن آسان است، اما اگر دقیق نگاه کنید، آن را خواهید یافت.

به سادگی جایی را که برچسب دکمه پاور را می بینید و تلویزیون شما باید روشن شود، به آرامی ضربه بزنید.

توجه داشته باشید که تعدادی از سامسونگهای قدیمی این دکمه لمسی را در قاب جلویی سمت چپ دارند، بنابراین حتماً آنجا را نیز بررسی کنید.

شما معمولاً باید دست بزنید، سپس یک ثانیه منتظر بمانید تا تلویزیون واکنش نشان دهد، بنابراین کمی صبور باشید.

دکمه پاور تلویزیون

عقب، سمت راست

اگر جستجو کردید و به سادگی نتوانستید دکمه پاور را در تلویزیون سامسونگ خود پیدا کنید، ممکن است در پشت تلویزیون قرار گرفته باشد. یکی دیگر از دکمه های قدرتمند و نامناسب پاور توسط سامسونگ.

تلویزیون را کمی از دیوار دور کرده و به پشت، سمت راست تلویزیون خود نگاه کنید. باید یک دکمه پاور کوچک در آنجا مشاهده کنید.

اگر آن را نمی بینید، ارزش گرفتن یک چراغ فلاش را دارد. اگر در سمت راست پشت هیچ چیزی وجود ندارد، جلو بروید و قسمت عقب سمت چپ را برای اندازه گیری خوب بررسی کنید.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

19 + هفت =