نشانی: خ آزادی، خ بهبودی، نرسیده به نصرت، ساختمان بنیامین، پ 145، طبقه 5، واحد 18- مجهز به (2) آسانسور و پارکینگ- تماس: 66097851 (7 خط), 66030825-021

دفتر مرکزی: 66097851     مرکز تعمیرات: 66097859   شعبه شرق :77978135   شعبه هفت تیر: 88836102   شعبه جنوب: 55300568 شعبه غرب 44153186 شعبه شمال 26721443  
شعبه اسلامشهر و رباط کریم 56746602

آشنایی با رابط کاربری One UI سامسونگ

وقتی اندروید ۹ پای به صورت رسمی ارائه بشه، سامسونگ هم رابط کاربری جدید و البته متفاوتش رو در اختیار کاربران قرار میده. خب سامسونگ همیشه توی عرضه ی قابلیت های جدید پیشرو بوده و ثابت که در این زمینه خیلی خوب عمل میکنه. حالا به نظرتون One UI چطوری کار میکنه و اصلا چه قابلیت هایی رو به شما ارائه میده؟

نکته ای وجود داره اینه که این رابط کاربری قراره جایگزین “Samsung Exprience” بشه و به خاطر ویژگی های جذابی که داره، پیش بینی میشه که حسابی توجه کاربرا رو جلب کنه. در ادامه ی مقاله ی امروز، میخوایم در مورد این رابط کاربری جدید و شگفت انگیز باهاتون صحبت کنیم. برای آشنایی بیشتر هم میتونین فیلم آشنایی با رابط کاربری One UI سامسونگ رو تماشا کنین تا از قابلیت ها و ویژگی های متنوع این رابط جدید و پیشرفته اطلاع پیدا کنین.

ویژگی های رابط کاربری One UI سامسونگ

خب همونطور که گفتیم، رابط کاربری جدید سامسونگ که همراه با اندروید ۹ ارائه میشه، ویژگی ها و قابلیت های متعددی داره. حتی گفته شده که این رابط، کاربرمحورترین UX طراحی شده توسط سامسونگ هست و قراره حسابی کاربرای گوشی های جدید این کمپانی رو شگفت زده کنه. یکی از این ویژگی ها، داشتن گوشه‌ های گردتر و رنگ ‌بندی ‌های مختلف بسته به هر اپلیکیشن هست. آیکون ها هم در وان یوآی باز طراحی شدن و حسابی متفاوت هستن.

همچنین جالبه بدونین که مناطق تعاملی اصلی رابط کاربری جدید Samsung ، در قسمت پایینی اون قرار داده شدن و به این ترتیب، به راحتی توسط انگشت شست کاربر قابل دسترسی هستن. این رابط، قراره یه حالت تاریک یکپارچه با همه ی بخش ها داشته باشه و به این ترتیب، باعث بشه که حواس کاربر پرت نشه و البته یه محیط منظم تر داشته باشه. در واقع رابط کاربری One UI سامسونگ به شما این امکان رو میده که کارهای مورد نظرتون رو با تمرکز بیشتری انجام بدین.

در نهایت، کره ای ها اعلام کردن که هدفشون از طراحی این رابط، ساده تر کردن کار با گوشی های بزرگ امروزی بوده. میشه تصور کرد که کار کردن با محصولاتی مثل نوت ۹ با وان یوآی چقدر راحت تر و لذت بخش تر میشه.

راحتی کاربران با One UI

یکی از ویژگی های مهم و قابل توجه رابط کاربری One UI سامسونگ اینه که سازنده ها توجه زیادی به تعامل هرچه بیشتر کاربرها و راحت ‌تر شدن دستورها داشتن. مثلا، از هر کجای صفحه که مایل باشید، میتونین با لمس صفحه و کشیدن انگشت به سمت پایین، بخش اعلان‌ها و طراحی جدید اونو مشاهده کنین.

جالب تر این که شما به عنوان کاربر، حتی میتونین چیدمان این پنل رو تغییر بدین و به شکلی که دلتون میخواد در بیارین. حالت شب در این بخش تعریف شده که محیط رابط کاربری و اکثر اپلیکیشن ها رو مشکی میکنه تا در محیط‌های تاریک، آسیب کمتری به چشمتون برسه. همچنین وقتی حالت چرخش صفحه خاموشه، شما میتونین این فرایند رو به صورت دستی انجام بدین.

با دیدن ویدئوی آشنایی با رابط کاربری One UI سامسونگ ، با ویژگی ها و قابلیت های دیگه ی این رابط شگفت انگیز آشنا میشین.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

14 − سه =