دفتر مرکزی: 66097851     مرکز تعمیرات: 66097859   شعبه شرق :77978135   شعبه هفت تیر: 88836102   شعبه جنوب: 55300568 شعبه غرب 44153186 شعبه شمال 26721443  
شعبه اسلامشهر و رباط کریم 56746602

علائم خرابی مانیتور سامسونگ

خرابی مانیتور رایانه یک عنصر ضروری در هر راه اندازی رایانه شخصی هستند. کاربران می توانند از مانیتور سامسونگ قدیمی CRT (لوله اشعه کاتدی) یا مانیتور سامسونگ مدرن صفحه تخت مانند LCD (نمایشگر کریستال مایع)، صفحه نمایش LED با کارایی بالا (دیود ساطع کننده نور) و نمایشگرهای پلاسما انتخاب کنند. هر نوع مانیتور سامسونگ  در معرض خرابی است و ممکن است پس از چند سال نیاز به تعویض داشته باشد.

روشن نشدن

برخی از مانیتور سامسونگ ممکن است حتی زمانی که به یک پریز برق وصل هستند، روشن نشوند. صفحه نمایش سیاه می ماند و چراغ وضعیت پس از فشار دادن دکمه پاور روشن نمی شود. این می تواند نشان دهنده مشکل در منبع تغذیه مانیتور سامسونگ  یا شل بودن اتصال در محفظه مانیتور سامسونگ  باشد. منبع تغذیه جدید ممکن است مشکل را حل کند و برای مانیتور سامسونگ دارای منبع تغذیه خارجی راه حلی آسان است. کابل های برق معیوب می توانند علائم مشابهی ایجاد کنند، بنابراین استفاده از سیم متفاوت برای آزمایش مانیتور سامسونگ  برای جدا کردن مشکل از خود مانیتور سامسونگ  مهم است.

تصویر کم رنگ

مانیتور سامسونگ CRT با گذشت زمان تمایل به کم نور شدن دارند. مانیتور سامسونگ  ممکن است نتواند طیف وسیعی از روشنایی را که قبلا می توانست تولید کند و تصاویر صاف و تاریک به نظر می رسند. این نشان می دهد که لوله اشعه کاتدی در حال فرسودگی است که با این نوع فناوری یک اتفاق اجتناب ناپذیر است. لوله های جدید ممکن است بیشتر از یک مانیتور سامسونگ  جدید هزینه داشته باشند، بنابراین جایگزینی لوله احتمالاً گزینه مقرون به صرفه ای نیست. تنظیم تنظیمات روشنایی روی مانیتور سامسونگ ، یا از طریق تنظیمات نمایشگر رایانه، ممکن است به طور موقت به تولید یک تصویر به اندازه کافی روشن در مانیتور سامسونگ  CRT قدیمی کمک کند.

اعوجاج تصویر

هنگامی که یک مانیتور سامسونگ  شروع به از کار می‌کند، ممکن است تصاویر مخدوش تولید کند، این تصاویر می‌توانند رنگ خاصی به خود بگیرند، مانند رنگ زرد یا سبز که با تنظیم تنظیمات رنگ نمی‌توان آن را از بین برد. در موارد دیگر، یک تصویر دارای اعوجاج ایستا با خطوط تک رنگ است که تصویر روی صفحه را قطع می کند. این ممکن است به دلیل خرابی قطعات الکترونیکی یا تجمع ذرات مغناطیسی روی تفنگ الکترونی در مانیتور سامسونگ  CRT باشد.

خرابی مانیتور

پیکسل های مرده

مانیتور سامسونگ های LED از هزاران پیکسل کوچک تشکیل شده اند که هر کدام می توانند رنگ ها را به سرعت برای نمایش یک تصویر تغییر دهند. با بالا رفتن سن یک مانیتور سامسونگ  LED، پیکسل های منفرد ممکن است از کار بیفتند. پیکسل‌های مرده یا گیر کرده، نمایش طیفی از رنگ‌ها را متوقف می‌کنند و در عوض یک رنگ باقی می‌مانند. شناسایی اینها بسته به تصویر روی صفحه ممکن است دشوار باشد، اما خوشه‌هایی از پیکسل‌های مرده به تدریج آشکار می‌شوند و شروع به وقفه در مشاهده می‌کنند.

رایت صفحه نمایش

مانیتور سامسونگ های CRT، LCD و پلاسما همگی در معرض نوعی سوختگی صفحه هستند. این زمانی اتفاق می افتد که یک تصویر برای مدت طولانی روی صفحه باقی بماند و به بخشی دائمی از صفحه تبدیل شود. ممکن است به یک اثر شبح مانند منجر شود. در برخی موارد، تصاویر یا متن واقعی حتی زمانی که تصویر دیگری را نمایش می‌دهد، روی صفحه قابل مشاهده باقی می‌مانند. سوختگی صفحه‌نمایش باعث خستگی می‌شود و نشان می‌دهد که مانیتور سامسونگ  بدون تغییر در تصویری که نمایش می‌دهد بیش از حد مورد استفاده قرار گرفته است.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سه + 3 =