نشانی: خ آزادی، خ بهبودی، نرسیده به نصرت، ساختمان بنیامین، پ 145، طبقه 5، واحد 18- مجهز به (2) آسانسور و پارکینگ- تماس: 66097851 (7 خط), 66030825-021

دفتر مرکزی: 66097851     مرکز تعمیرات: 66097859   شعبه شرق :77978135   شعبه هفت تیر: 88836102   شعبه جنوب: 55300568 شعبه غرب 44153186 شعبه شمال 26721443  
شعبه اسلامشهر و رباط کریم 56746602

دلایل سر و صدای ماشین لباسشویی

سر و صدای ماشین لباسشویی به چه دلایلی اتفاق می افتد؟ دلایل مختلفی می تواند وجود داشته باشد که ماشین لباسشویی سامسونگ شما پر سر و صدا است، چه صدای جیغ بلند در حین استفاده یا صدای کلیک.

بهتر است زودتر به مسیر مشکل برسیم. مانند تمام وسایل برقی در خانه، ماشین لباسشویی سامسونگ می تواند با مشکلاتی مواجه شود، به خصوص مدل های قدیمی تر که برای یک دهه یا بیشتر در حال حرکت بوده اند. صداهای غیرمعمول ماشین لباسشویی سامسونگ مانند کوبیدن، ضربه زدن یا چرخش با صدای بلند می تواند نشان دهنده یک مشکل داخلی در ماشین لباسشویی سامسونگ باشد که رفع آن ممکن است پیچیده باشد.

جایگزین مناسب لباسشویی سامسونگ

انتخاب یک برند محبوب و با کیفیت بالا باعث می شود دستگاه جدید شما خوش ساخت، بادوام و محکم باشد. علاوه بر این، یافتن قطعات جایگزین برای ماشین‌های لباسشویی سامسونگ که توسط برندهای معروفی مانند هوور ساخته شده‌اند، آسان‌تر است. اگر می‌پرسید چرا ماشین لباسشویی سامسونگ من پر سر و صدا است؟ – چند دلیل مختلف وجود دارد که چرا ممکن است این اتفاق بیفتد. ما برخی از شایع ترین علل را در زیر به همراه راه حل های پیشنهادی فهرست کرده ایم.

علت سر و صدا را بیابید

بهتر است صداهای عجیب و غریب ماشین لباسشویی سامسونگ را نادیده نگیرید. هرچه زودتر به این مسائل رسیدگی شود، رفع آنها آسان تر است و احتمال آسیب طولانی مدت کمتر می شود. صداهایی مانند کوبیدن، ضربه زدن، خراشیدن یا ضربه زدن، به ویژه در طول چرخه چرخش، طبیعی نیستند و نیاز به توجه دارند. ممکن است یک مشکل ساده مانند یک سکه به دام افتاده باشد یا می تواند چیز جدی تری باشد مانند یک درام شل که برای مثال نیاز به یک قطعه جایگزین دارد. این می تواند به ویژه در مورد ماشین لباسشویی سامسونگ های قدیمی رخ دهد. هر چه بیشتر برای تعمیر این نوع مشکل صبر کنید، ممکن است بدتر شود.

هنگام خرید یک ماشین لباسشویی سامسونگ جدید، عاقلانه است که روی یک مدل قابل اعتماد از یک برند معتبر سرمایه گذاری کنید. بهترین ماشین‌های لباسشویی سامسونگ هوور را جستجو کنید و مدلی بادوام و باکیفیت پیدا کنید که متناسب با نیاز و بودجه شما باشد. این لوازم خانگی از نظر اندازه، قیمت و امکانات متفاوت هستند. حتماً یکی را انتخاب کنید که به اندازه کافی برای خانواده شما بزرگ باشد و ویژگی های مفیدی مانند چرخه چرخش سریع، گزینه های شستشوی کوتاه و گزینه تاخیر زمان شروع را ارائه دهد.

سر و صدای ماشین لباسشویی

دلایل پر سر و صدا بودن ماشین لباسشویی سامسونگ

دلایل زیادی وجود دارد که ماشین لباسشویی سامسونگ ممکن است صدای عجیبی ایجاد کند. تعمیر برخی از آنها نسبتاً آسان است در حالی که برخی دیگر ممکن است به یک تکنسین یا متخصص برای تعمیر نیاز داشته باشند. پاسخ اصلی برای سوال شما، “چرا ماشین لباسشویی سامسونگ من پر سر و صدا است” ممکن است شامل بار نامتعادل در چرخه چرخش، یاتاقان های درام شل، فیلتر مسدود شده یا یک آیتم به دام افتاده مانند یک سکه باشد. قبل از بررسی علت ماشین لباسشویی سامسونگ پر سر و صدا، مطمئن شوید که دستگاه خاموش است، از برق جدا شده است و هیچ لباسی در داخل آن وجود ندارد.

بلبرینگ درام شل

یکی از دلایل رایج صدای ضربه زدن یا خراشیدن، سیم سوتین است که ممکن است در درام گیر کند. سکه ها همچنین می توانند صدای ضربه زدن ایجاد کنند. این اقلام تمایل دارند در مهر و موم درب گیر کنند، بنابراین همیشه اجزای لاستیکی اطراف در را بررسی کنید و دستگاه را کاملا تمیز کنید. صدای تق تق بلندتر که با چرخش درام شنیده می شود، ممکن است به دلیل شل شدن درام باشد.

مشکل با پمپ یا فیلتر

در برخی موارد، بلبرینگ های درام باید تعویض شوند. اگر ماشین لباسشویی سامسونگ شما صدایی بلند یا صدای کوبیدن مکرر تولید می کند که به ویژه در چرخه چرخش بد است، به احتمال زیاد به دلیل شل بودن یا فرسودگی بلبرینگ درام است. بهتر است به جای تلاش برای رفع DIY، در مورد این موضوع خاص با یک متخصص مشورت کنید.

صدای ضربه زدن نور

اگر صدا فقط در زمانی که دستگاه در حال تخلیه آب است شنیده می شود، ممکن است به دلیل گیرکردن چیزی در پمپ باشد. فیلتر پمپ و پمپ را برای موارد کوچکی مانند گیره مو یا سکه که ممکن است در آنجا گوه شده باشند، بررسی کنید. رفع این مشکل نسبتاً آسانی است. همچنین به شدت توصیه می شود که فیلتر را به طور منظم تمیز کنید تا مطمئن شوید ماشین لباسشویی سامسونگ شما به عملکرد مطلوب خود ادامه می دهد. در حالت ایده آل، این باید حداقل چند بار در سال تمیز شود.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

هجده − چهارده =