نشانی: خ آزادی، خ بهبودی، نرسیده به نصرت، ساختمان بنیامین، پ 145، طبقه 5، واحد 18- مجهز به (2) آسانسور و پارکینگ- تماس: 66097851 (7 خط), 66030825-021

دفتر مرکزی: 66097851     مرکز تعمیرات: 66097859   شعبه شرق :77978135   شعبه هفت تیر: 88836102   شعبه جنوب: 55300568 شعبه غرب 44153186 شعبه شمال 26721443  
شعبه اسلامشهر و رباط کریم 56746602

چرا تبلت سامسونگ روشن نمی شود؟

به دلایلی ممکن است تبلت سامسونگ روشن نشود. در این حالت، چندین روش جایگزین برای راه اندازی دستگاه خود دارید.

  1. تبلت خود را مجدداً راه اندازی کنید

برای راه اندازی مجدد برگه، فقط باید دکمه های Power و Volume Down را به طور همزمان برای حدود ۱۰ ثانیه فشار دهید. سپس فقط منتظر بمانید تا رایانه مجدداً راه اندازی شود.

  1. باتری را دوباره وارد کنید

حذف باتری تبلت سامسونگ راه موثرتری برای روشن کردن دستگاه است. فقط کافی است باتری را از تبلت خارج کرده و زبانه را برای مدتی رها کنید تا شارژ اضافی سمت چپ دستگاه خالی شود. پس از آن، باتری را مجدداً به برگه وارد کرده و دکمه روشن / خاموش را دوباره فشار دهید.

  1. دستگاه را شارژ کنید

این امکان وجود دارد که تبلت سامسونگ خسته شده باشد تا روشن نشود. برای حل این مشکل، کاری که باید انجام دهید این است که دستگاه را تقریباً یک ساعت شارژ کرده و سپس سعی کنید آن را مجدداً راه اندازی کنید. در اینجا، استفاده از شارژر اصلی سامسونگ انتخاب بهتری خواهد بود.

  1. تبلت را در حالت ایمن راه اندازی مجدد کنید

برای بررسی اینکه آیا دستگاه می تواند روشن باشد یا خیر، می توانید وارد حالت ایمن شوید. تا زمانی که لوگوی سامسونگ را مشاهده نکردید، می توانید دکمه روشن / خاموش را فشار دهید. در مرحله بعد، دکمه را رها کرده و بلافاصله کلید کاهش صدا را فشار دهید. سپس اجازه دهید دستگاه شما در حالت ایمن راه اندازی مجدد شود تا مشکل برطرف شود.

  1. تبلت را به صورت کارخانه بازنشانی کنید

تنظیم مجدد کارخانه تبلت سامسونگ نیز راهی قدرتمند برای رفع مشکل دستگاه است. برای انجام این عملیات، ابتدا باید دستگاه خود را وارد حالت بازیابی کنید. برای ورود به حالت بازیابی، باید همزمان کلیدهای Power، Home و Volume Down را فشار دهید تا لیستی از گزینه ها روی صفحه نمایش داده شود. سپس از دکمه کاهش صدا برای انتخاب گزینه wipe data/factory reset و برای تأیید گزینه خود دکمه روشن/خاموش را فشار دهید. پس از اتمام مراحل تنظیم مجدد، دستگاه به طور خودکار راه اندازی مجدد می شود.

بازیابی اطلاعات از دست رفته از تبلت سامسونگ

از دست دادن اطلاعات یک مشکل جدی در تبلت سامسونگ نیز هست. اکثر کاربران به دلایل نامعلوم فایل های دلخواه خود را در تبلت از دست می دهند. اما خوشبختانه بازیابی اطلاعات از دست رفته از تبلت سامسونگ در حال حاضر کار سختی نیست. با کمک MobiKin Doctor for Android می توانید اطلاعات مورد نیاز خود را به راحتی از تبلت بازیابی کنید. جزئیات بازیابی تبلت سامسونگ به شرح زیر است:

  1. برنامه را روی رایانه شخصی/مک نصب و اجرا کنید

فقط با دنبال کردن دستورالعمل، برنامه را روی رایانه خود نصب کنید. سپس آن را راه اندازی کرده و تبلت را با کابل USB به کامپیوتر وصل کنید. در اینجا باید مطمئن شوید که اشکال زدایی USB را در دستگاه خود فعال کرده اید. پس از اتصال، ابزار به طور خودکار تبلت متصل را تشخیص می دهد.

  1. اسکن تبلت سامسونگ برای یافتن فایل های از دست رفته

پس از اتمام تشخیص، همه انواع فایل های قابل بازیابی در پنل سمت چپ نشان داده می شوند. فقط فایلهایی را که می خواهید بازیابی شوند انتخاب کنید و سپس نرم افزار داده ها را برای شما اسکن می کند.

  1. بازیابی اطلاعات از تبلت سامسونگ

می توانید نتایج اسکن را در سمت راست مشاهده کنید. فقط فایلهایی را که می خواهید بازیابی کنید انتخاب کرده و بر روی دکمه بازیابی کلیک کنید تا آنها را در کامپیوتر خود بازیابی و ذخیره کنید.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

2 × 2 =