نشانی: خ آزادی، خ بهبودی، نرسیده به نصرت، ساختمان بنیامین، پ 145، طبقه 5، واحد 18- مجهز به (2) آسانسور و پارکینگ- تماس: 66097851 (7 خط), 66030825-021

دفتر مرکزی: 66097851     مرکز تعمیرات: 66097859   شعبه شرق :77978135   شعبه هفت تیر: 88836102   شعبه جنوب: 55300568 شعبه غرب 44153186 شعبه شمال 26721443  
شعبه اسلامشهر و رباط کریم 56746602

آیا زمان ارتقای نمایشگرهای LED فرا رسیده است؟

ارتقای نمایشگر LED چگونه انجام می شود؟ تصمیم گیری در مورد زمان تعویض نمایشگر دیجیتالی شما دشوار است. پس از همه، شما می خواهید تا حد ممکن از سرمایه گذاری خود استفاده کنید. اما حتی بهترین نمایشگرها همیشگی نیستند. مهم این است که صفحه نمایش LED خود را ارتقا دهید تا نه تنها رقابتی و سازگار باقی بماند، بلکه از اجتناب از استفاده از قدرت بیشتر برای روشن نگه داشتن آن نیز خودداری کنید.

نشانه های خرابی نمایشگرهای LED

با تنظیمات جدیدتر، می توانید هزینه های انرژی کمتری را تضمین کرده و کمتر در مورد خرابی نگران باشید. بنابراین، چگونه باید بفهمید که زمان ارتقای نمایشگر LED  شما فرا رسیده است؟ در اینجا برخی از علائم رایج وجود دارد که ممکن است زمان ارتقاء زمان باشد.

سن دستگاه را بررسی کنید

واضح ترین مکان برای شروع سن دستگاه است. از خودت بپرس:

  • چند وقت پیش دستگاه را خریداری کردید؟
  • طول عمر LED صفحه نمایش شما از شما چقدر بود؟
  • آیا دستگاه شما هنوز تحت ضمانت است؟

ارتقای نمایشگر LED

متوسط ​​عمر صفحه نمایش بین هفت تا ۱۰ سال است. اگرچه تخته ها می توانند بسیار بیشتر از میانگین عمر کنند، اما وقتی از این محدوده سنی فراتر بروید، مشکلات شروع به کار می کنند و نیاز به ارتقای نمایشگر LED خود دارید.

همچنین باید مدت زمان دوام کارخانه سازنده خود را در نظر بگیرید. شاید دستگاه خاص شما دارای طول عمر ۱۰ تا ۱۲ سال باشد. اگر به پایان این محدوده نزدیک می شوید، ممکن است زمان آن رسیده باشد که به دنبال ارتقا باشید – در حالی که هنوز وقت لوکس دارید. با افزایش سن، نگرانی های مربوط به ضمانت نیز به وجود می آید. اگر صفحه نمایش شما از گارانتی خارج شده باشد، رفع هرگونه مشکل هزینه بر است.

نقص مکانیکی، دلیل ارتقای نمایشگر LED

مسائل مکانیکی اغلب شامل موارد زیر است:

  • تنزل روشنایی و سازگاری
  • خرابی قطعات LED
  • منسوخ شدن قطعات

حتی با بهترین تعمیر و نگهداری، نمایشگرها دچار مشکلات مکانیکی و خرابی می شوند. نمایشگرهای قدیمی، به ویژه آنهایی که در خارج از منزل هستند، در طول سالها دچار ساییدگی های محیطی زیادی می شوند. نور خورشید باعث از بین رفتن و تخریب دیودهای جداگانه می شود و روشنایی صفحه نمایش و قوام تصویر را کاهش می دهد. با یک تصویر ناسازگار، نمایش شما برای شما و تبلیغ کنندگان شما ارزش کمتری دارد. و مانند هر محصول پیری، قطعات می توانند خراب شوند. این اتفاق می افتد و بدون ضمانت تعویض یا تعمیر، این قطعات می توانند ضربه بزرگی به بودجه شما وارد کنند – اگر می توانید قطعات منسوخ شده را پیدا کنید.

افزایش هزینه های نگهداری، علت ارتقای نمایشگر LED

بخواهیم یا نخواهیم، هزینه همیشه یک عامل موثر است و ارزیابی هزینه صفحه نمایش LED صفحه فعلی شما در مقایسه با ارتقاء، روش موثر دیگری برای سنجش گزینه های شما است. برخی ملاحظات عبارتند از:

  • هزینه تغذیه برد شما چقدر است؟
  • آیا قطعات روی برد شما قدیمی هستند یا مکان یابی آنها سخت است؟
  • آیا هنوز ضمانت تعمیرات را شامل می شود؟
  • با راه اندازی فعلی خود چقدر درآمد تبلیغاتی به دست می آورید؟
  • بعد از اتمام گارانتی، سازنده چگونه از محصول پشتیبانی می کند؟

تابلوهای پیری نسبت به تنظیمات جدید به قدرت بیشتری نیاز دارند – تا ۸۰ درصد بیشتر. این بدان معناست که هزینه های عملیاتی بالاتری در بودجه شما وجود دارد. با توجه به افزایش نرخ کهنه شدن محصولات، تعویض قطعات شکسته دشوارتر و گران تر می شود. تخته های قدیمی همچنین حامیان و تبلیغ کنندگان کمتری نسبت به تابلوهای جدید با کیفیت تصویر بهتر جذب می کنند.

ارتقای فناوری و استانداردهای صنعت

با پیشرفت سریع در فن آوری صفحه نمایش، ممکن است ارتقاء لازم برای رقابت و سازگاری لازم باشد. MagicINFO سامسونگ، یک پلت فرم علامت گذاری دیجیتالی همه در یک، همچنین گزینه ای است که می تواند به شما در مدیریت نرم افزار و سخت افزار نمایشگرهای LED کمک کرده و عملکرد آنها را در یک مکان بهینه کند.

گاهی اوقات، فناوری آنقدر در طول زمان پیشرفت می کند که مشاغل مجبور به ارتقا می شوند. پیشرفت های سریع فناوری و استانداردهای بالاتر صنعت می تواند به طرق مختلف شکل گیرد، از جمله:

  • استانداردهای ایمنی و آلایندگی
  • پیکسل کوچکتر
  • استانداردهای روشنایی
  • زمان کارکرد بهتر و قابلیت رنگ
  • فضایی برای رشد
  • کاهش قیمت ها

استانداردهای بصری صنعت همیشه در حال افزایش است. به طور مداوم پیشرفت هایی در زمینه ایمنی و انتشار گازهای گلخانه ای صورت می گیرد و بسیار مهم است که دستگاه شما استانداردهای پیشرو را رعایت کند.

سطح پیکسل همچنان کاهش می یابد و استانداردهای روشنایی نیز در حال تغییر است. چندی پیش، ۵۰۰۰ نیت روشنایی ایده آل را نشان می داد. این روزها بیش از ۷۵۰۰ نیت انتظار می رود. علاوه بر وضوح و وضوح پیکسل ها، صنعت انتظار قابلیت های بیشتری مانند زمان به روز بهتر، مدیریت مبتنی بر ابر و رنگ HDR را دارد.

دستگاه شما باید فضای کافی برای سر شما داشته باشد و به شما انعطاف پذیری لازم را می دهد تا با استانداردهای صنعت رشد کنید. اگر در حال حاضر حداکثر ظرفیت خود را دارید، ممکن است زمان ارتقاء زمان فرا رسیده باشد.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

هجده + 9 =